Hop til indhold

danmarks hyggeligste forum??


jes
 Share

Recommended Posts

Oooh Jesus...........

 

Jeg bryder sammen og tilstår at jeg ikke har læst hele tråden, men jeg tror jeg har fanget essensen............

 

Er det ikke bare sådan de fleste fora er............ Det er en vis indspisthed. Den kommer naturligt, når man har været så længe på et forum at man får C/O adresse på det pågældende forum.

 

Diskussionen genkender jeg fra andre fora.......... Uanset, hvor godt man synes at man tager imod nye, så kræver det også noget af de nye. Man skal lære hinanden at kende inden man kan læse og forstå de små nuancer i det skrevne der gør hele forskellen........... Jargonen skal læres!

 

Nå, jeg vil da se om jeg kan finde "Skidetråden" og se om I er så skræmmende....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 233
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er på et engelsk chiliforum, der blev startet en diskussion om vandhanevand kontra regnvand, den endt med at blive slettet og 8 brugere bannet!

 

Er på et dansk orkide-forum, alle hader mig, fordi jeg til udstillinger (i starten) befamlede blomsterne, uvidende om at de så ville falde af bagefter :oops:

 

Har været på rottefora, det endte med at en grandvoksen mand ringede til mig og sagde 'jeg ved hvor du bor', bestilte interessante pakker til mig, som jeg brugte år og dag på at slippe af med.

 

Så jeg synes faktisk dette forum er et af de mere hyggelige :-D overraskende fredeligt, har endnu ikke fået en eneste trussel :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er på et engelsk chiliforum, der blev startet en diskussion om vandhanevand kontra regnvand, den endt med at blive slettet og 8 brugere bannet!

 

Er på et dansk orkide-forum, alle hader mig, fordi jeg til udstillinger (i starten) befamlede blomsterne, uvidende om at de så ville falde af bagefter :oops:

 

Har været på rottefora, det endte med at en grandvoksen mand ringede til mig og sagde 'jeg ved hvor du bor', bestilte interessante pakker til mig, som jeg brugte år og dag på at slippe af med.

 

Så jeg synes faktisk dette forum er et af de mere hyggelige :-D overraskende fredeligt, har endnu ikke fået en eneste trussel :engel:

 

Haha det lyder ellers "interessant", er glad for at jeg i første forsøg (er eneste fora jeg er på lige nu) har fundet et fora jeg er glad for og hvor folk kan sige deres mening uden at blive truet på livet :mrgreen: Så kan jeg godt leve med at nogen en gang imellem toppes på livet løs :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Det er sikkert meget hyggeligere at være her når man kender en del af brugerne personligt IRL.

 

Man henvendr sig anderledes til folk man har mødt irl. For så har man ligsom fået slået sin eventuelle forstilling om dem ud af hovedet. Og jeg tror også man "taler" pænere/mere respektfuldt til nogen man har mødt og måske kommer til at møde igen.

 

--Så spørgsmålet bliver: ER der rum for HF-brugere, der ikke deltager i "hyggen".

Se, jeg mener at det må være Admins beslutning. Ikke noget, der kan være til afstemning i brugergruppen.

 

Self er der plads/rum. Masser af plads.

Ved ikke lige hvad du mener.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg tror man "taler" pænere/mere respektfuldt til nogen man har mødt og måske kommer til at møde igen.

 

Jeg er lige modsat, turde aldrig drille Tyson med hans make up, hvis han bare havde været en fremmed aldrig mødt personlighed :oops: folk man kender, kan man da gasse en del mere end dem, der ikke kender mig :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg er lige modsat, turde aldrig drille Tyson med hans make up, hvis han bare havde været en fremmed aldrig mødt personlighed :oops: folk man kender, kan man da gasse en del mere end dem, der ikke kender mig :cool:

 

Ja.man kan lave mere fis og løjer med dem man "kender"

Kendskab til hinanden gør bare at man er mere tolerant end hvis det bare var en med et brugernavn ,tror jeg.

 

Det går nok lidt begge veje. Der er den umidelbare respekt for et menneske man ikke kender og man taler derfor ordentligt og så er der den hvor man kender hinanden og kan tillade sig lidt flere "frihedder"

Link til indlæg
Del på andre sites

Er på et engelsk chiliforum, der blev startet en diskussion om vandhanevand kontra regnvand, den endt med at blive slettet og 8 brugere bannet!

 

Er på et dansk orkide-forum, alle hader mig, fordi jeg til udstillinger (i starten) befamlede blomsterne, uvidende om at de så ville falde af bagefter :oops:

 

Har været på rottefora, det endte med at en grandvoksen mand ringede til mig og sagde 'jeg ved hvor du bor', bestilte interessante pakker til mig, som jeg brugte år og dag på at slippe af med.

 

Så jeg synes faktisk dette forum er et af de mere hyggelige :-D overraskende fredeligt, har endnu ikke fået en eneste trussel :engel:

 

 

Hahahah, det her er jo ren og skær ferie :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ny her på hunde-forum, og har heldigvis kun positive oplevelser.

Jeg har endnu ikke oplevet noget med sure miner.

Allerede efter få dage her, skulle jeg ud og mødes med nogle søde mennesker og deres skønne hunde. :5up:

 

Så jeg er rigtig glad for at have fundet hunde-forum.

Tror at der altid vil være nogle der synes det er sjovt at kommentere negativt, og det er nok ikke til at undgå.

 

Men som sagt: Jeg har kun haft gode oplevelser og ser hunde-forum som et sted hvor man kan udveklse gode råd og oplevelser. :blink:

 

:5up: Jeg blev også modtaget super godt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
jeg er ihvertfald danmarks hyggeligste debattør, så kan alle andre bare komme an...:mrgreen:

 

Så vil jeg være den mest alsidige. ( Kan man være det?)

 

Jeg kan både være en "dum skid" og en nikkedukke. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Så vil jeg være den mest alsidige. ( Kan man være det?)

 

Jeg kan både være en "dum skid" og en nikkedukke. :5up:

 

 

Snildt, for du er både god for en ophedet diskussion og en tråd med sjov og spas...:-D...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Åhhh nej bliver det nu en "inderkreds" debat igen. hehe

 

 

det har vi gjort op med for længst, da jeg dannede "mellemkødet" som er for os der sidder lige midt i det hele og ik fatter hvad der sker...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...