Amanda1996 Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har et par spørgsmål: Jeg er kommet til at deaktivere besøgende beskeder. Hvordan aktiverer jeg dem? Jeg får hele tiden mails om opdatering af en tråd herinde. Hvordan deaktiverer jeg det? Håber på at få hurtig hjælp. Tak. Hilsen Amanda1996 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 Har et par spørgsmål: Jeg er kommet til at deaktivere besøgende beskeder. Hvordan aktiverer jeg dem? Jeg får hele tiden mails om opdatering af en tråd herinde. Hvordan deaktiverer jeg det? Håber på at få hurtig hjælp. Tak. Hilsen Amanda1996 Gå ind i kontrolpanel og vælg: Rediger muligheder. her kan du vælge "Abboner ikke" under abbonnementer på tråde. Så får du ikke længere mails om svar i trådene. Og du skal sætte hak i boksen "enable visitor messaging" for at få dine besøgsbeskeder frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 Hvis jeg er kommet til at slette et indlæg i min gæstebog, kan jeg så få det tilbage igen? Hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 Hvis jeg er kommet til at slette et indlæg i min gæstebog, kan jeg så få det tilbage igen? Hvordan? nej det tror jeg ikke.... når det er slettet er det væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 nej det tror jeg ikke.... når det er slettet er det væk Men der står sådan: "Amanda har slettet denne besked. Årsag: ?". Kan man ikke slette det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts