Amocca Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Her til morgen mødte Karla og jeg Mullergris og lille Trunte i Bygholm Park. Hun er godt nok en snuser lille en Karla var lige lidt mokkeagtig en enkelt gang eller 2, men ellers var hun generelt sød nok - omend lidt uinteresseret i den bette Trunte var nysgerrig og fuld af tant og fjas Også selvom det silede ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juli 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 ja tusin tak for hyggelig samvær, sammen med dig og karla. og nej hvor er det dog nogle gode billeder, jeg glæder mig til at jeg får mit kamera i fødselsdaggave i den kommende mdr, så man rigtig kan få taget nogle billeder. men jo den bette var total ligeglad med at det regnede, men da vi kom hjem blev vi også tørret rigtig godt og nu ligger hun og putter på sin pude på skødet af mig og sover som en sten, hun er bare helt væk. men det kunne godt mærkes lidt på trunte at hun blev lidt forskrækket over at karla var lidt mokket he he, men eller synes jeg det gik rigtig godt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 Nåårh, de ser da ud til at have hygget sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 Det ser hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts