Hop til indhold

Tacco på vej til dyrlæge :-(


linda-hvid
 Share

Recommended Posts

Det startede ellers som en rigtig hyggelig gåtur med hund og barnevogn :-)

 

Men da vi kommer gående på stien ved plejehjemmet kommer der en cykel bagfra som jeg har ikke har hørt. Sofie skreg så mit fokus var måske nok mest på hende men Tacco var i sin korte snor. Jeg opdager cyklen fordi Tacco vender sig om efter den men inden jeg kan få kaldt Tacco ind til mig så er cyklen så tæt på at han ikke kan komme over til mig.

Jeg tror cyklisten prøver at køre udenom os men vejen er bare ikke bredere så han pløjer lige ind i Tacco og kører ham op i buskene :(

Men cyklisten er ligeglad. jeg slipper selvfølgelig snoren som er mellem os og tacco løber lidt væk da han opdager han er fri. Cyklisten kører bare videre :evil: Jeg råber efter ham men han siger bare at det er en cykel sti og så er han kørt sin vej! Sådan et fjols.

Selvfølgelig skulle jeg have været mere opmærksom og måske gået helt inde i siden i stedet for ude mod midten men han kunne da lige have brugt sin klokke eller i det mindste være standset lidt op.

 

Så nu er Jannik på vej til dyrlægen med Tacco for han har fået et sår på sin pote som ser ret dybt ud :(

Spændende at se hvor slemt det er , håber det ikke er noget særligt og vi bare er pylrede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Tacco, håber har har det godt når han kommer hjem fra lægen:ae:

 

Og kan så kun give Umulia ret, hold op en usympatisk mand:evil: hvad sker der lige inde i hans hoved!!! Jeg ville ønske han var kommet galt afsted (ved godt man ikke må ønske sådan noget) MEN HOLD DA OP!!!:evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også helt vildt gal. jeg vil gerne påtage mig skylden for jeg kunne bare haft mere styr på det hele. Men jeg syntes det er pisse tarveligt af ham ikke negang at stoppe op og se hvad der er sket.

 

Tacco er på vej hjem. Han blev syet i poten og har fået pencilinkur og skal så sikkert bare holde sig lidt i ro. Så ikke noget vildt alvorligt men træls alligevel :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nøj hvor er det træls!

- Det kan jo sammenlignes med, at man bare køre en cykellist eller en fodgænger ned, hvis de går/cykler midt på vejen, der jo altså er beregnet til biler!!

Og så bagefter bare stikker af... :evil:

 

Vi har rigtig mange hunde på cykelstierne, og jeg har sgu' aldrig oplevet at nogen bare har torpederet en hund, der gik i vejen - En ting er han måske ikke kan lide hunde, men at han ligefrem risikere sine egne lemmer, bare for at holde på sin ret, tyder da for alvor på at manden ikke er helt normal!!

 

Godt der ikke skete mere og rigtig god bedring til Taco!! :ae:

Sender lige et virtuelt kødben som trøst!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Tacco :ae: God bedring med poten :ae:

 

 

Jeg er "garvet" cykler og folk bruger cykelstien til gå sti, og selv om jeg støder på en milliard gå-gængere på min CYKEL sti, så ringer jeg ALTID med klokken, hvem gider nemlig at ende i sådan en situation (men nu er jeg jo også englen selv :mrgreen: )

 

 

Godt det ikke gik værrer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have allesammen.

 

Tacco er vældig ynkelig og halter helt vildt når man kigger på ham. Men er han alene i haven kan han rende og lege med bold :-D:mrgreen:

Så værre er det nok ikke.

 

For en god ordens skyld må jeg hellere præcisere at stien er en cykel OG gangsti. Manden mente bare at det var en cykelsti.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Stakkels lille tacco-pus:ae::ae:

Gu er det da ej en cykelsti, det er som du selv siger en gangsti OG cykelsti så'n en idiot:evil::evil::evil:

 

God bedring til tacco drengen:ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels lille tacco-pus:ae::ae:

Gu er det da ej en cykelsti, det er som du selv siger en gangsti OG cykelsti så'n en idiot:evil::evil::evil:

 

God bedring til tacco drengen:ae::ae:

 

 

Ja jeg blev også helt vildt gal, det ligner mig ellers ikke sådan at hidse mig op men hvis ikke jeg havde haft barnevogn med så var jeg løbet efter ham og havde pandet ham en :evil:

 

Tacco har det fint her til morgen, en nat i sengen hos sin moar gør vist underværker :-) Og et ben i haven i eftermiddag skal gøre resten.

Han prøver slet ikke at tage forbindingen af, kun et par enkelte gange slikkede han på den i går :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...