Hop til indhold

Hundeejer igen - ny præsentation.


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Hejsa!

 

Jeg tillader mig at oprette en ny præsentation, da der er sket rigtig meget siden den første - og jeg bliver jo meget snart hundeejer igen. :-D

 

I august, regner jeg med at det bliver, får jeg Sitto hjem igen - min gamle hund, som fik ny familie for 1 år siden.

Hun flytter hjem til mig igen! :hjerte: Dette sker når jeg i august overtager min nye lejlighed, og når jeg så er kommet på plads der, så flytter min dejlige hund ind igen! Glæder mig til at blive hundeejer igen..

Sitto er en Dansk Svensk Gårdhund, en fin lille dame, på 6 år. Lige i sin bedste alder!

 

Jeg er 16 år, bor alene - nu snart sammen med Sittopigen :cool: - efter sommerferien begynder jeg på min uddannelse, på HG, så det bliver 2 år i skole og så 2 år i lærer. I de 2 skoleår fortsætter jeg så mit arbejde hos xl-byg.

 

Jeg regner med at begynde til enten agility igen eller prøve sportræning med Sitto. Allerhelst vil jeg gerne agility - så det får endnu en chance, udviser Sitto så ikke den allerstørste interesse længere, så prøver vi at finde en plads på et sporhold i stedet for.

 

Udover interesse for hunde og alt hvad der hører til dér, så elsker jeg også at fotografere - især hunde.

 

Så ja, hvad har vi? Atypisk teenager? :rolleyes: Bor alene og med hund.

Men jeg elsker mit liv som det er! :lun:

 

Vi er bosat i midtjylland, så hvis nogen er klar på noget hundeleg/gåture på et tidspunkt, så sig endelig til. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor må det være skønt, at få sin hund tilbage igen. Tillykke med det!

 

Jeg bor også selv i midtjylland, men som Amocca også siger er Midtjylland jo stort. ;-) Sherlock er garanteret for vild til Sitto. Ikke fordi jeg tror han vil vælte eller mase hende, men han er ret energisk, og stadig kun en unghund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...