Hop til indhold

Who let the dog out?


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Hvor er det syndt for den hund. Jeg kan godt forstå den er bange hvis den har boet hos en dame som hende. Stakkel vaps.

 

Men hvor er det dejligt at der er mennesker som dig der gør så meget for at fange den og hjælpe. :5up:

 

Tusind tak.. :-)

 

Den nåede knap nok at bo hos hende da hun fandt ud af at hun ikke ville have den efter 15min.

 

Ej men hun er ikke normal... hun skal opleves... eller noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf jeg håber I får fanget den, husk også at stille vand ud, hvad med at lægge nogle tæpper i en kasse et sted, så den kan få en hule, flytte hulen ind i haven sådan lidt ad gangen? Find en rolig hund der kan løbe løs, evt en der kan tage snoren i munden (ja ja, det har jeg altså set). Læg dåse-kattemad i en stribe ind i haven?

 

Uanset så er det imponerende at nogen gider, mens andre er som 'hende'

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst freya3010

Jeg synes lige at jeg vil give en lille opdatering på dette sørgelige indlæg..:cry:

 

Den lille collie er blevet fanget ind og er kommet på et hundeinternat hvor de prøver ihærdigt at gøre den til hund igen... Dog mener de at det næsten er umuligt, og måske bliver den aflivet:megaked:...

 

Manden som solgte den lille Collie til det sindsyge kvindemenneske er i kikkerten hos myndighederne da det bæger præg af hundehandel og avl med hovedet under armen deroppe...

 

Det sindsyge kvindemenneske har som sagt fået en ny lille hvalp, og vi i området har fået at vide, at hvis hun så meget som slår på den eller opfører sig uhensigtsmæssigt over for den så skal vi sige til og den vil blive fjernet...

 

En som hende burde virkelig ikke få lov til at have hund.:cry::cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kæft hvor er det sørgeligt for den lille hvalp. Jeg håber, der bliver fundet ud af, hvad der er det bedste for den :(

 

Det gør jeg virkeligt også... Jeg har det bare sådan... den har jo ikke selv bedt om at blive sat i verdenen.. og da slet ikke bedt om alt det den nu har været igennem... som du selv siger, ja så er det bare så søgerligt:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg virkeligt også... Jeg har det bare sådan... den har jo ikke selv bedt om at blive sat i verdenen.. og da slet ikke bedt om alt det den nu har været igennem... som du selv siger, ja så er det bare så søgerligt:cry:

 

Ja i denne situation ville jeg ikke skrive, at jeg håbede de lod den leve. Self skal den have et godt liv, hvis den kan få det. Men tanken om en så angst hund, der vil hele livet i frygt kan jeg ikke bære :( Måske har den så stærkt et sind at den vil kunne fungere normalt - vi kan jo altid håbe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad og var ved at pakke ting sammen til at tage til Djursland de første 2 sider, kan selt ikke sådan noget med løse hunde og da ovenikøbet en hvalp:megaked:

 

Men godt at den er blevet fanget nu, så må vi bare håbe at den kommer sig efter en tur hos det sindsyge kvindemenneske:evil: Kan slet ikke lade være med at tænke på hvad den dog kunne have været udsat for i al den tid ude i den store verden alene:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja i denne situation ville jeg ikke skrive, at jeg håbede de lod den leve. Self skal den have et godt liv, hvis den kan få det. Men tanken om en så angst hund, der vil hele livet i frygt kan jeg ikke bære :( Måske har den så stærkt et sind at den vil kunne fungere normalt - vi kan jo altid håbe :-)

 

Det er faktisk lige mine ord... På en måde håber jeg også lidt at de vil give den fred, efter det den har været igennem... men selvfølgelig skal den have en chance for at prøve at komme over det her først..

 

Sad og var ved at pakke ting sammen til at tage til Djursland de første 2 sider, kan selt ikke sådan noget med løse hunde og da ovenikøbet en hvalp:megaked:

 

Men godt at den er blevet fanget nu, så må vi bare håbe at den kommer sig efter en tur hos det sindsyge kvindemenneske:evil: Kan slet ikke lade være med at tænke på hvad den dog kunne have været udsat for i al den tid ude i den store verden alene:(

 

Jeg håber virkelig også at den kommer sig, men jeg er bare bange for at den ikke gør.:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber virkelig også at den kommer sig, men jeg er bare bange for at den ikke gør.:cry:

Det tror jeg sgu heller ikke, men man kan altid håbe på det bedste men samtidig vide at det kan gå galt/ikke være til at rette op på. Har set næsten det samme som den lille hvalp har været udsat for, bare med en schæfer der havde levet ude i en baghave hele dens liv:( Den kunne ikke fungere af bare skræk, da den blev overleveret til internatet, og vi begyndte at arb. med den. Den fik fred efter 3 dage, da den den sidste aften havde (og du læser ikke forkert om lidt) bidt sin pote til ukendelighed af ren og skær stress og skræk:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det tror jeg sgu heller ikke, men man kan altid håbe på det bedste men samtidig vide at det kan gå galt/ikke være til at rette op på. Har set næsten det samme som den lille hvalp har været udsat for, bare med en schæfer der havde levet ude i en baghave hele dens liv:( Den kunne ikke fungere af bare skræk, da den blev overleveret til internatet, og vi begyndte at arb. med den. Den fik fred efter 3 dage, da den den sidste aften havde (og du læser ikke forkert om lidt) bidt sin pote til ukendelighed af ren og skær stress og skræk:megaked:

 

Ej det er lige før at jeg sidder og hyler lige nu:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Hvorfor skal nogle være så onde mod deres dyr:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Har lige opdaget denne tråd nu og må da hellere fortælle, at det er mig der primært står for arbejdet med lille Trold. Det går absolut fremad, omend langsomt. Trold følger nu i hælene på mig når jeg går rundt, kommer hvis jeg kalder eller bare han får øje på mig. Jeg håndfodrer ham adskillige gange om dagen (leverpostej, dåsemad, pølsestykker). Sætter jeg mig ned, lægger han sig ved siden af. Han snuser og snuser til mig: på tøjet, arme, ansigt og ører. Jeg kan klø ham forsigtigt under hagen og på brystet, selvom det stadig ikke er noget han decideret nyder, men han stikker ikke længere af. I starten gik han i total panik over bevægelser, man kunne knapt bevæge sig, men det går langt, langt bedre nu.

 

Det er stadig for tidligt at spå om, hvor det vil ende, men der er konstante fremskridt og heldigvis virker Trold som om han er ved godt mod, bare man ikke presser ham, men lader tingene foregå i hans tempo. Havde han haft det ad h. til, ville det naturligvis have været uhensigtsmæssigt (synd) at fortsætte, men vi hygger os sammen og han virker meget indstillet på samarbejde, så nu må vi se.

 

Her er lige et billede af Trold (og hans uundværlige leverpostejbakke)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Har lige opdaget denne tråd nu og må da hellere fortælle, at det er mig der primært står for arbejdet med lille Trold. Det går absolut fremad, omend langsomt. Trold følger nu i hælene på mig når jeg går rundt, kommer hvis jeg kalder eller bare han får øje på mig. Jeg håndfodrer ham adskillige gange om dagen (leverpostej, dåsemad, pølsestykker). Sætter jeg mig ned, lægger han sig ved siden af. Han snuser og snuser til mig: på tøjet, arme, ansigt og ører. Jeg kan klø ham forsigtigt under hagen og på brystet, selvom det stadig ikke er noget han decideret nyder, men han stikker ikke længere af. I starten gik han i total panik over bevægelser, man kunne knapt bevæge sig, men det går langt, langt bedre nu.

 

Det er stadig for tidligt at spå om, hvor det vil ende, men der er konstante fremskridt og heldigvis virker Trold som om han er ved godt mod, bare man ikke presser ham, men lader tingene foregå i hans tempo. Havde han haft det ad h. til, ville det naturligvis have været uhensigtsmæssigt (synd) at fortsætte, men vi hygger os sammen og han virker meget indstillet på samarbejde, så nu må vi se.

 

Her er lige et billede af Trold (og hans uundværlige leverpostejbakke)

 

Tusin tusind tak for dit indlæg... hvor er det bare godt at høre at det går fremad.... Jeg har jo stødt på han RIGTIG mange gange på vores lufte ture hvor han var ENORMT bange og sky, og jeg var virkelig bange for at han ikke ville blive til hund igen....

 

Endnu engang tusind tak for dit indlæg.... håber virkelig at du vil opdatere på hvad der sker med ham...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...