Hop til indhold

Så er det "gudhjælpemig" sket igen...


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Ingen. Forbuddet har iøvrigt ikke været landsdækkende for tyskland, da delstaterne selv laver deres særlove omkring den slags.

 

Der er dog en slags hundeskat i store dele af tyskland, hvor man ligeledes får et pas til hunden. Hundens identifikationsoplysninger. (lidt ligesom et hestepas og lignende.)

Dette pas skal altid medføres når hunden er med, og på passet er opført hvilken hunderace elelr blanding det drejer sig om, hvilken kategori hunden ifølge delstaten tilhører (herunder det vi i danmark vel kalder kamphundetyper), samt id-nummeret, såvel som testresultater, såfremt man har haft hunden på en wesenstest (sindstest/mentaltest).

 

Har man kamphund i tyskland, og denne ikke har været på wesenstest, så skal den føres i snor, og med mundkurv, indenfor lokalt udspecificerede områder. Som regel indre byer, parker osv.

 

Har man derimod haft hunden på wesenstest, og denne er bestået, påføres dette passet, og hunden må nu føres uden mundkurv, og må tillige føres fri ved fod, under samme regelsæt som alle andre hunde.

Dog er der snorepåbud for alle hunde i langt de fleste indre byer.

 

Da reglerne omkring det her pas, wesenstest og så videre blev indført, fandt man dog hurtigt ud af at forbavsende mange dyrlæger, mod betaling, uden videre ændrede hundens race/blanding, for at man derved kunne omgå denne nye lov. Det har så bare ført til at politiet nu på stedet selv må vurdere hvad hunden kategoriseres som, hvad de iøvrigt også får undervisning i at gøre, ganske som de gør det med biler osv, hvor betjentene må dumpe et bilsyn på stedet, hvis dette skønnes nødvendigt.

 

Øvrige regler er ganske som det er i danmark allerede, stort set ihvertfald. Og det fungerer ganske upåklageligt, da politiet dernede har ressourcerne til rent faktisk at kontrollere hvad de nu lige får øje på der hvor de ér.

 

Det lyder da egentlig meget fornuftigt :5up: (ud over det med at dyrlægerne ændrer racen altså, det er da dumt :roll:) På den måde kan man jo netop tilgodese hundeejere som Dogue, Guanomo og Lonny som godt kan finde ud af at have den hundetype :5up: Det vil vi os' ha' :klap2: (siger jeg uden at have tænkt det nøje igennem, men umiddelbart lyder det da egentlig ret ok :mrgreen:) Det kræver selvfølgelig så, at politiet får flere ressourcer og rent faktisk gider at interessere sig for emnet.... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 862
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

Sådan lige lidt uden for emne, men måske alligevel ikke, så så jeg denne her en gang for noget tid siden, hvor de tester bid styrke på Schæfer, Rotte og Pittbull..

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=ADDxe24ud90[/media]

 

If. denne her er det så rotterne vi bør være mest bekymret for... :hmm:Hmm...... naaaah :mrgreen:(ikke at jeg ikke nærer en sund respekt for dem altså, men der er bare et eller andet over dem) :lun: Men en rotte blandet med terrier af en eller anden art :shock: Så Priceman, sørg nu for at Tex ikke kommer til at lave ballade i hønsegården ik'? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Sådan lige lidt uden for emne, men måske alligevel ikke, så så jeg denne her en gang for noget tid siden, hvor de tester bid styrke på Schæfer, Rotte og Pittbull..

 

Nu er en hund som schæferen så vidt jeg ved sindsygt god til at ruske og rykke når den har bidt.

Vores Rotter rusker og rykker kun ganske lidt. De holder bare fast og går baglæns.

 

Om Pittén både gør det ene og /eller det andet ved jeg ikke .

 

Men der jeg vil hen er at det ville give forskellige bidtraumer. Men ja pitten bider hårdt. Og Rotten bider hårdere. Så hvad skal vi dømme hundene på.

 

De er jo i bund og grund rovdyr og bør respekteres som sådan. Men bør aldrig stole 100 % på en hund, og bør derfor benytte en snor hvor der færdes andre hunde og mennesker. Men at forbyde dem vi lige ikke kan lide for øjeblikket er som at tisse i bukserne. Det varmer kun ganske kort.

 

 

Resten af "bid-filmen " kan du se her

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er en hund som schæferen så vidt jeg ved sindsygt god til at ruske og rykke når den har bidt.

Vores Rotter rusker og rykker kun ganske lidt. De holder bare fast og går baglæns.

 

Om Pittén både gør det ene og /eller det andet ved jeg ikke .

 

Men der jeg vil hen er at det ville give forskellige bidtraumer. Men ja pitten bider hårdt. Og Rotten bider hårdere. Så hvad skal vi dømme hundene på.

 

De er jo i bund og grund rovdyr og bør respekteres som sådan. Men bør aldrig stole 100 % på en hund, og bør derfor benytte en snor hvor der færdes andre hunde og mennesker. Men at forbyde dem vi lige ikke kan lide for øjeblikket er som at tisse i bukserne. Det varmer kun ganske kort.

 

 

Resten af "bid-filmen " kan du se her

 

[media]

[/media]

 

 

Tak for resten af filmen :5up: Jeg sad og ærgrede mig over at den sidste del ikke var med før :-D

 

Er det ikke vores ven Cecar der speaker? :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Tak for resten af filmen :5up: Jeg sad og ærgrede mig over at den sidste del ikke var med før :-D

 

Er det ikke vores ven Cecar der speaker? :badr:

 

Naaaaj der er for lidt latino accent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Har set resten af filmen med ulven - og der er jo nærmest ingen sammenligning - sån en ville jeg nødig slås med :mrgreen:

 

Over 400 pund er så ikke lige til at omregne da jeg ikke ved om det er målt i newton, psi eller hvad men den har bidt hårdt nok.

 

 

Der er flere bidforsøg og angrebs teknikker her.

[media]

[/media] Redigeret af Priceman
Link til indlæg
Del på andre sites

Over 400 pund er så ikke lige til at omregne da jeg ikke ved om det er målt i newton, psi eller hvad men den har bidt hårdt nok.

 

 

Der er flere bidforsøg og angrebs teknikker her.

[media]

[/media]

 

Det er givetvis ikke newton, da det er et udtryk for hvilken kraft der skal til for at accellerer en given masse..

 

PSI. Pund pr. kvadratfod, er nærliggende, da han taler om over 400 pund tryk.

Det kunne givetvis også være over 400 pund fordelt på hele trykpladen, men dén måde at måle på, plejer man vist ikke at bruge...

 

400 pund = 181 kg, give or take. 400 psi = ca. 28 kg/cm2

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo rimelig ny herinde, saa sidder og laeser en del indlaeg for ligesom at foelge lidt med, men den her kommentar fra dig tager nok kagen....

 

Det maa vaere det dummeste jeg nogensinde har laest og set paa forum og div. andre steder....

 

Det du indirekte skriver er altsaa at det er iorden af foraeldre taesker og banker deres boern i hjemmet for det er jo privat, men banker de andres boern saa er det forfaerdeligt, hvad forskel er der lige, ingen skal banke nogen og intet skal goeres mindre alvorligt fordi det sker hjemme, hold op jeg var faerdig da jeg laeste det og haabede du mente det i sjov, men kan godt se at det goer du desvaerre ikke....

 

Det andet med at slaa en fremmed ihjel og en aegtefaelle er du virkelig serioes ???? Jeg er uden ord...

 

Men for lige at runde af vil jeg meget gerne hoere om du synes det er iorden at hunde bider privat og disse historier ikke skal frem, eller om man burde hive alle historier frem hvis det var alvorligt ogsaa dem i hjemmet ???

 

Hvis det er det foerste er jeg sikker paa du arbejder som reporter for ekstrabladet :shock:

 

Hilsen Allan

 

At du læser noget jeg ikke skriver, kan jeg jo virkelig ikke gøre noget ved. Jeg skriver da intet om at det er iorden at nogen kommer til skade. Jeg forsøgte bare give en forklaring på hvorfor pressen skriver meget ensidigt.

 

Et godt råd nu hvor du er ny,.... hvis du læser noget du synes er åndsforladt, så overvej lige om indlægget er et svar på noget, og læs også lige det inden du folder dig ud. ;-) Ellers tror jeg hellere du skal melde dig ind på HG.

 

Okay... saa misforstod jeg dig tydligvis hvis det var hensigten, sorry... Laeste det som om at du var af den mening at det var iorden at medierne ikke tog de tilfaelde med i deres aviser tv osv osv fordi de skete hjemme...

 

Ingen skal bide nogen overhovedet det er min pointe, saa er det ligegyldigt om det er din genbos, din egen, eller en du overhovedet ikke kender.... Intet af det er vaerre end det andet...

 

Men undskyld hvis du mente det du skriver for saa var jeg ikke helt med paa traaden :) Men synes dog ikke jeg sa nogen tegn paa din mening i tidligere posts, saa derfor skrev jeg det....

 

Hilsen Allan

 

Se, hvis du nu læste folks indlæg så tog du måske ikke fejl af de forskellige medlemmer. Du har svaret Aslan..... jeg er Ascha. :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Det er givetvis ikke newton, da det er et udtryk for hvilken kraft der skal til for at accellerer en given masse..

 

PSI. Pund pr. kvadratfod, er nærliggende, da han taler om over 400 pund tryk.

Det kunne givetvis også være over 400 pund fordelt på hele trykpladen, men dén måde at måle på, plejer man vist ikke at bruge...

 

400 pund = 181 kg, give or take. 400 psi = ca. 28 kg/cm2

 

Jeg fik det også til 28 kg/cm2 men det er da ikke specielt meget. eller hvad?

 

Men psi er pund pr kvadrat TOMME ikke fod

 

Og jo amerikanerne blander til tider Newton sammen med deres PSI når de taler om tryk, eks i Støddæmpere. Så det er derfor jeg ikke ved hvad de egentligt måler i.

 

 

Men vi bør vel også tænke på om en hund har store forholdsvis flade tænder eller små sylespidse.

For som Birgitta på et andet forum skrev tilbage i 2005.

 

Men hvis den lille hund har en lille tand på 1mm2, så behøver den kun at bide med et tryk på ½kg for at opnå samme hårdhed: 0,5/1/100 = 50 kg/cm2

 

Og så kommer hun med en meget fin udregning

 

Vi kan kalde tandens størrelse K som så er lig med trykket T i kg divideret med tandens bidflade A.

K=T/A

Hvis A er f.eks. 1 cm2 for en stor hund og 1mm2 for en hvalp, så behøver hvalpen kun 1/100 af den styrke som den store hund bruger, for at bide hul i et eller andet.

En stor hund vil typisk bruge sine kindtænder -med stor bidflade- til at knuse en knogle. Og en hvalp bruger især sine spidse hjørnetænder med meget lidt bidflade.

 

Og her tabte i så mig.:oops:

men,,

Tak for lån til Birgitta.:5up:

 

Men er de små hunde så mere "farlige" når de bider.

For det har jo blandt andet været bidstyrken der blev talt om som definition på "farlige" hunde??

Bare en tanke..:mrgreen:

 

Det gør det jo ikke nemmere at definere hvornår en hund er "farlig" eller hvad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det lyder da egentlig meget fornuftigt :5up: (ud over det med at dyrlægerne ændrer racen altså, det er da dumt :roll:) På den måde kan man jo netop tilgodese hundeejere som Dogue, Guanomo og Lonny som godt kan finde ud af at have den hundetype :5up: Det vil vi os' ha' :klap2: (siger jeg uden at have tænkt det nøje igennem, men umiddelbart lyder det da egentlig ret ok :mrgreen:) Det kræver selvfølgelig så, at politiet får flere ressourcer og rent faktisk gider at interessere sig for emnet.... :hmm:

 

 

Hoster højt...

 

rømmer mig...:mrgreen:...prøver alt muligt....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Dumpede i matematik på c-niveau på handelsskolen, så alt det der med tal er volapyk for mig...hehe...

 

men hvis man f.eks. vurderede at rottweileren der vist har det hårdeste bid var farlig, så ville det ikke vare længe før der stod en med en p4p(pund for pund udregning) som når frem til at en amstaff på 30kg bider hårdere end en rottweiler på 50kg, pga. den noget ringere størrelse...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvaffor noget alt muligt hva'? :engel::engel: (10,- så bliver du nævnt også :mrgreen:)

 

prøver med krammere, godbidder til din hund, en stor isvaffel med guf og syltetøj...:-D

hehe...stik mig et kontonummer....:mrgreen:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Dumpede i matematik på c-niveau på handelsskolen, så alt det der med tal er volapyk for mig...hehe...

 

men hvis man f.eks. vurderede at rottweileren der vist har det hårdeste bid var farlig, så ville det ikke vare længe før der stod en med en p4p(pund for pund udregning) som når frem til at en amstaff på 30kg bider hårdere end en rottweiler på 50kg, pga. den noget ringere størrelse...hehe...

 

 

Det må være en fra DF, der bare vil af med alt der kan true DF.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad der fik hundene til at gå på naboen kan vi jo kun gætte på.... Efterhånden er jeg bange for, at problemet bider sig selv i halen. Disse hunde bliver "pakket mere og mere ind i vat" - dvs. de bliver spærret inde, holdt i snor osv. osv. Når de så slipper løs, går det galt, fordi hundene aldrig har lært, hvordan de skal gebærde sig. Jeg ville 100 gange hellere have alle disse hunde ud på træningspladserne, så både de og deres ejere kan lære, hvordan de skal håndtere verden.

 

Jeg har lige set kvindens skader i nyhederne - og det ser f.... ikke kønt ud :megaked: Og at hun er bitter som ind i helvede forstår jeg godt. Jeg tror desværre bare ikke på forbud. Jeg tror ikke det hjælper på noget som helst.... Jeg aner bare ikke, hvad man så skal gøre. Jeg har idéer, ja... men hvem siger mine idéer er bedre end andres? Snor og mundkurv tror jeg bare ikke på - for de kan stadig smutte ud af en åben dør eller over et hegn - og så har vi situationen igen. Diskrimination er forbudt i Danmark - det vil jeg også gerne have til at gælde for hunde. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig et hundeførerbevis - ikke på samme måde som de fleste forestiller sig det. For at eje hund skal man gennemgå et teorikursus (jeg forestiller mig her et samarbejde på tværs af foreninger - DKK, DcH, Paff og dyrlægerne). Herefter skal hund og fører stille til prøve, når hunden er ½ år og herefter 1 gang om året. Prøven skal omfatte omgang med mennesker, andre hunde (ikke leg, men at kunne omgåes andre hunde passivt), håndtering og almindelige lydighedsøvelser som indkald (med forstyrrelser) lineføring, sit og dæk. Alle hunde skal chippes og oplysninger fra disse prøver skal ligge i chippen, så politiet hurtigt kan opklare en bortløben hunds status. Alle hunde skal "bestå" en mentaltest før de bliver 18 mdr. - når jeg skriver bestå, mener jeg bestå, for her skal kun lægges vægt på egenskaber vi har brug for i DK uanset race - dvs. de "tunge" vogterracer skal stadig reagere hensigtsmæssigt på fremmede mennesker, ellers har de ikke noget at gøre i DK. Hunde, der ikke lever op til ovenstående krav får kun én chance - og udleveres kun mod bøde. Har de optrådt aggressivt er det aflivning. Hunde, der på trods af ovenstående krav optræder aggressivt vurderes som i dag - aggression mod mennesker på "fremmed" grund accepteres dog ikke = aflivning. Alle hvalpe skal registreres og sælges gennem en "officiel" kanal (kunne jo passende være dansk hunderegister) - dvs. ingen annoncer i den blå avis, gul og gratis, aviser osv. Bødestraf for at sælge hund til fører uden hundeførerbevis. Forbud mod hunde uden fører - dvs. ingen løse hunde på egen grund uden hegn eller førers overvågning - lige som på åben gade i dag.

 

Derudover skal der skabes flere muligheder for hundeejere i DK. Som jeg har skrevet tidligere så jeg gerne flere små indhegninger - ikke hundeskove, men mindre, åbne løbegårde - i alle byer, så hunde i DK har mulighed for at løbe løs dagligt. Som det er i dag er det næsten umuligt for ansvarlige hundeejere at have hunde løs, hvis man ikke ønsker at lukke dem løs i en hundeskov sammen med alle mulige andre hunde.

 

At Venstre reagerer er egentlig ikke overraskende - der er efterhånden pisket en stemning op, og DK's største parti er "nødt" til at komme med en kommentar. De har dog fat i én vigtig ting - nemlig stop for importer. Et avlsforbud på eksisterende hunde forstår jeg ikke helt, hvordan de vil håndtere? Hvem skal rende rundt og tjekke op på det? Det eneste det vil medføre er jo, at hvalpene ikke bliver registreret.

 

 

Helt ærligt, hvorfor skal jeg og andre ansvarsbevidste hundeejere straffes med besvær og omkostninger ved hundeførerbevis, fordi nogle åndssvage hunejere ikke kan styre deres hunde. Det er s.. da kollegtiv afstraffelse.

Det er da ikke hundene man skal gribe ind overfor, det er da ejerne.

Vi har en våbenlov så streng at man næsten ikke må gå med en lommekniv; men folk bliver jo stukket ned alligevel.

Hvis man antastes i byen med en alm . spejderdolk kan man få 7 dage i brummen; men hvad sker der med dem som render rundt med hunde de ikke kan styre - ikke en pind !

Hundeskove i mini format i byerne, hvem skulle bruge dem; man kan jo ikke engang færdes i de hundeskove vi har i dag uden at møde tumperne der ikke kan styre deres hunde!

For bare ti år siden gik jeg altid med mine hunde løse (have styr på dem dengang som idag) men idag går jeg meget sjældent med dem løse. Man møder simpelthend for mange som både har hunden løs og absolut udenfor kontrol.

 

Nej lad os få lidt hensytagen til hinanden og nogle reelle sanktionsmidler ordensmagten kan bruge overfor dem som ikke kan finde ud af det og lad så alle vi andre ansvarllige hunejere være i fred med vores dyr !

 

Bare et synspunkt !

 

:vinken: venlig hilsen

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærligt, hvorfor skal jeg og andre ansvarsbevidste hundeejere straffes med besvær og omkostninger ved hundeførerbevis, fordi nogle åndssvage hunejere ikke kan styre deres hunde. Det er s.. da kollegtiv afstraffelse.

Det er da ikke hundene man skal gribe ind overfor, det er da ejerne.

Vi har en våbenlov så streng at man næsten ikke må gå med en lommekniv; men folk bliver jo stukket ned alligevel.

Hvis man antastes i byen med en alm . spejderdolk kan man få 7 dage i brummen; men hvad sker der med dem som render rundt med hunde de ikke kan styre - ikke en pind !

Hundeskove i mini format i byerne, hvem skulle bruge dem; man kan jo ikke engang færdes i de hundeskove vi har i dag uden at møde tumperne der ikke kan styre deres hunde!

For bare ti år siden gik jeg altid med mine hunde løse (have styr på dem dengang som idag) men idag går jeg meget sjældent med dem løse. Man møder simpelthend for mange som både har hunden løs og absolut udenfor kontrol.

 

Nej lad os få lidt hensytagen til hinanden og nogle reelle sanktionsmidler ordensmagten kan bruge overfor dem som ikke kan finde ud af det og lad så alle vi andre ansvarllige hunejere være i fred med vores dyr !

 

Bare et synspunkt !

 

:vinken: venlig hilsen

Steen Stenild

 

Fuldstændig enig, bortset fra det med sanktionsmulighederne, disse har politiet nemlig allerede, de bruger dem bare ikke...

 

Så jeg stemmer for flere penge til politiet eller et dyrepoliti, så den glimrende lov vi allerede har kan blive udnyttet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Helt ærligt, hvorfor skal jeg og andre ansvarsbevidste hundeejere straffes med besvær og omkostninger ved hundeførerbevis, fordi nogle åndssvage hunejere ikke kan styre deres hunde. Det er s.. da kollegtiv afstraffelse.

Det er da ikke hundene man skal gribe ind overfor, det er da ejerne.

Vi har en våbenlov så streng at man næsten ikke må gå med en lommekniv; men folk bliver jo stukket ned alligevel.

Hvis man antastes i byen med en alm . spejderdolk kan man få 7 dage i brummen; men hvad sker der med dem som render rundt med hunde de ikke kan styre - ikke en pind !

Hundeskove i mini format i byerne, hvem skulle bruge dem; man kan jo ikke engang færdes i de hundeskove vi har i dag uden at møde tumperne der ikke kan styre deres hunde!

For bare ti år siden gik jeg altid med mine hunde løse (have styr på dem dengang som idag) men idag går jeg meget sjældent med dem løse. Man møder simpelthend for mange som både har hunden løs og absolut udenfor kontrol.

 

Nej lad os få lidt hensytagen til hinanden og nogle reelle sanktionsmidler ordensmagten kan bruge overfor dem som ikke kan finde ud af det og lad så alle vi andre ansvarllige hunejere være i fred med vores dyr !

 

Bare et synspunkt !

 

:vinken: venlig hilsen

Steen Stenild

 

Og et glimrende et af slagsen :5up:

 

Jeg har for eksempel altid gået med en eller anden form for lommekniv. Ikke til min personlige beskyttelse , men blot fordi, ja fordi det har jeg.

Har ikke en entydig grund, men nu er jeg blevet nærmest kriminel fordi der er nogen der tror at knive er noget man tager med til fest og på bytur.

Tak for det. :5up:

Næste gang bliver jeg nok kriminel fordi nogen ikke kan få deres forpu...... køter i snor og så bliver min hunde type forbudt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Og et glimrende et af slagsen :5up:

 

Jeg har for eksempel altid gået med en eller anden form for lommekniv. Ikke til min personlige beskyttelse , men blot fordi, ja fordi det har jeg.

Har ikke en entydig grund, men nu er jeg blevet nærmest kriminel fordi der er nogen der tror at knive er noget man tager med til fest og på bytur.

Tak for det. :5up:

Næste gang bliver jeg nok kriminel fordi nogen ikke kan få deres forpu...... køter i snor og så bliver min hunde type forbudt.

 

 

Du har i det mindste ikke været en uge i brummen for besiddelse af foldekniv...hehe...havde den i handskerummet og blev stoppet...

 

Så med min kriminelle baggrund er jeg bare en endnu mere sterotyp kamphundeejer...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Du har i det mindste ikke været en uge i brummen for besiddelse af foldekniv...hehe...havde den i handskerummet og blev stoppet...

 

Så med min kriminelle baggrund er jeg bare en endnu mere sterotyp kamphundeejer...:oops:

 

 

Voherre på lokum. [ATTACH]12685[/ATTACH]

 

Jeg læste om en spejderleder der skulle til ledermøde og blev stoppet af politiet. Han er nu sigtet for at gå med kniv fordi han ikke skulle til en almindelig spejder aften med spejderne. Og fordi et ledermøde ikke krævede at han bar kniv. Han havde endvidere ikke uniform på, kun tørklædet.

Vi får se hvad det ender med for DDS er gået ind i netop den sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Voherre på lokum. [ATTACH]12685[/ATTACH]

 

Jeg læste om en spejderleder der skulle til ledermøde og blev stoppet af politiet. Han er nu sigtet for at gå med kniv fordi han ikke skulle til en almindelig spejder aften med spejderne. Og fordi et ledermøde ikke krævede at han bar kniv. Han havde endvidere ikke uniform på, kun tørklædet.

Vi får se hvad det ender med for DDS er gået ind i netop den sag.

 

det er helt hul i hovedet...jeg havde en økse med, fordi jeg havde været på havearbejde dagen før, den tog betjenten ud, sagde "nå økse" og lagde den tilbage...hehe...tror altså hellere jeg vil stikkes med en kniv end hakkes med en økse...

 

det er det samme med tæppemænd(hvad hedder det? Gulvlægger?) de har jo for det meste en hobbykniv med...

 

han kan blive taget på vej fra arbejde og ryge i spjældet for det, for hvis man skal slippe skal man have et anerkendelsesværdigt formål med at have den med, så på vej TIL arbejde må han godt, men på vej FRA arbejde er det no go...hehe

 

Men jeg er lidt spændt på den med spejderne, hvad udfaldet bliver så....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...