Hop til indhold

Hjælp...Pilot testere søges


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kan bedre li vBulletin® end det her phpbb-noget ... men stadig bliver jeg nødt til at kaste et lille wink om smf ind i debatten ...

 

Du mener Simple Machine Forum ?

 

Det kan jeg sige slet ikke er på tale :-)

 

Ikke fordi jeg har noget imod det, men jeg har ikke energi til at sætte mig ind i 3 systemer ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bedre li vBulletin® end det her phpbb-noget ... men stadig bliver jeg nødt til at kaste et lille wink om smf ind i debatten ...

 

Du mener Simple Machine Forum ?

 

Det kan jeg sige slet ikke er på tale :-)

 

Ikke fordi jeg har noget imod det, men jeg har ikke energi til at sætte mig ind i 3 systemer ;-)

 

Ja jeg mener simplemachine ... det ligner phpbb rigtig meget - men kan bare noget mere ... men jeg forstår sagtens at du ikke orker at sætte dig ind i flere systemer ...

 

Men så vil jeg da sige, at hvis det kommer til en afstemning - så har vBulletin klart min stemme :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Invalid Referrer Specified

 

Igen og igen :)

 

Ahh ok.

 

Referrer er det navn på den person der har henvist dig til at oprette en profil på forum, det kunne være "Admin" eller en anden bruger, men 99% af tiden vil det være ingenting hvis man er kommet af sig selv :-)

 

Lad blot feltet være tomt, eller skriv admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Invalid Referrer Specified

 

Igen og igen :)

 

Ahh ok.

 

Referrer er det navn på den person der har henvist dig til at oprette en profil på forum, det kunne være "Admin" eller en anden bruger, men 99% af tiden vil det være ingenting hvis man er kommet af sig selv :-)

 

Lad blot feltet være tomt, eller skriv admin

 

Jeg har skrevet hunde-forum ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at dyrenettet.dk fungere bedre' date=' elsker at man kan holde musen over og se lidt af en debats første indlæg..

 

[/quote']

 

Jeg er nu ikke selv helt vild med dyrenettet, og jeg kan ikke finde den funktion du omtaler :-)

 

Hvilken forum syntes du er bedst hvis du skal vælge mellen dette og dyrenesverden.dk ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at dyrenettet.dk fungere bedre' date=' elsker at man kan holde musen over og se lidt af en debats første indlæg..

 

[/quote']

 

Jeg er nu ikke selv helt vild med dyrenettet, og jeg kan ikke finde den funktion du omtaler :-)

 

Hvilken forum syntes du er bedst hvis du skal vælge mellen dette og dyrenesverden.dk ?

 

Der er en alt-text som man også ser på billeder, når man holder musen over en tråds navn ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er som jubii, også med teksten man kan se, billeder er anderledes, jeg synes det er bøvl at skulle klikke på billder for at se dem store ;)

 

Avatar er nemt, og sinatur, men det laver man jo ikke hele tiden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er som jubii, også med teksten man kan se, billeder er anderledes, jeg synes det er bøvl at skulle klikke på billder for at se dem store ;)

 

Avatar er nemt, og sinatur, men det laver man jo ikke hele tiden :)

 

Fordelen ved billederne på den måde er, at du jo ikke behøver at hente dem allesammen ind i stor størrelse hvergang du åbner en billede tråd ...

 

Hvis nu jeg poster et nyt billede i billedetråden - så behøver du jo ikke at gå ind og klikke på dem jeg allerede har postet tidligere - og dem du selv har postet - men kun de nye ... og siden bliver hurtigere for dem som ikke lige har en 10mb-linie at trække på ;) ... nåja - måske også for dem der har - men de mærker det måske ikke så meget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er som jubii, også med teksten man kan se, billeder er anderledes, jeg synes det er bøvl at skulle klikke på billder for at se dem store ;)

 

Avatar er nemt, og sinatur, men det laver man jo ikke hele tiden :)

 

Det er også muligt som her, at sætte billeder ind med tag

 

Men så skal de vel ligge et eller andet sted på nettet - skal de ikke?

 

- siger jeg uden at ha undersøgt det eller noget ... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er som jubii, også med teksten man kan se, billeder er anderledes, jeg synes det er bøvl at skulle klikke på billder for at se dem store ;)

 

Avatar er nemt, og sinatur, men det laver man jo ikke hele tiden :)

 

Det er også muligt som her, at sætte billeder ind med tag

 

Men så skal de vel ligge et eller andet sted på nettet - skal de ikke?

 

- siger jeg uden at ha undersøgt det eller noget ... :oops:

 

Jo, eksempelvis det indbyggede Foto album, men jeg er ved at undersøge en upload mulighed lissom her på forum

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke logge ind!!!. Bliver bedt om at skrive brugernavn og adgangskode men den vil ikke acceptere det jeg skriver.

 

Hej Misty.

 

Jeg har ikke på forhånd oprettet nogen derinde, har du klikket på registrer først? Jeg kan nemlig ikke finde dig på medlemslisten.

 

Ja, selvfølgelig er det derfor!!!. Spade (altså ikke dig). Nu kom jeg ind og umiddelbart ser det ret okay ud. Jeg tror sagtens jeg kunne vænne mig til at bruge det forum og stavekontrollen, den er da rar at få med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Hvordan sætter man store billeder ind?

 

Og hvor ser man hvem der har takket en?

 

Er det istedet for karma?

 

Og grønne og røde kort?

 

Det ville ærligt talt være rart hvis man ikke kan give negative ''tak'' :lol:

 

Det kan man jo udtrykke igennem sine holdninger ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Mit første indtryk af det nye forum er ikke godt. Syntes at det er mere besværlig at finde rundt og ud af de f.sk funktioner. Kan godt se, at der er mange smarte finurligheder. Men jeg foretrækker dette forum, som er nem og overskuelig. [/url]

 

Ja, jeg synes også bedst om dette :lol:

 

Jeg bryder mig ikke om alle de kategorier...

 

Det minder mig meget om jubii, og jeg har nok i et jubii med alle de debattøre som kigger ind for at fornøje sig i hundene...

 

Hvor meget af dette går med?

 

Indlæg går jeg udfra?

Orker sgu ikke tanken om alt det bliver ''væk'', al den tid....

 

Hvad ellers?

 

Eller vil du lave dyrernes verden som forum admin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit første indtryk af det nye forum er ikke godt. Syntes at det er mere besværlig at finde rundt og ud af de f.sk funktioner. Kan godt se, at der er mange smarte finurligheder. Men jeg foretrækker dette forum, som er nem og overskuelig. [/url]

 

 

 

Jeg bryder mig ikke om alle de kategorier...

 

Der bliver ikke flere kategorier end der er her nu, dyrenes verden har flere, men det er kun pga. der er mange flere dyrearter end hunde.

 

Ja indlæg fra her går med i det nye design/forum

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Mit første indtryk af det nye forum er ikke godt. Syntes at det er mere besværlig at finde rundt og ud af de f.sk funktioner. Kan godt se, at der er mange smarte finurligheder. Men jeg foretrækker dette forum, som er nem og overskuelig. [/url]

 

 

 

Jeg bryder mig ikke om alle de kategorier...

 

Der bliver ikke flere kategorier end der er her nu, dyrenes verden har flere, men det er kun pga. der er mange flere dyrearter end hunde.

 

Ja indlæg fra her går med i det nye design/forum

 

Dvs at Dyrernes verden er et andet forum du har?

 

Og så Hunde-forum ved siden af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...