Hop til indhold

Info om DM i Lydighed og Rally


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
Er der da andre klubber som arrengere andet end udstilling :mrgreen::confused:

 

Det var mere for at der ikke skulle være tvivl om hvilket program der konkurreres i :-) Lydighed har mange former, ved du nok.. Den lydighed jeg træner mod er også et eller andet sted i DKK regi, men det er langt fra det samme som det der reklameres for her ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var mere for at der ikke skulle være tvivl om hvilket program der konkurreres i :-) Lydighed har mange former, ved du nok.. Den lydighed jeg træner mod er også et eller andet sted i DKK regi, men det er langt fra det samme som det der reklameres for her ;-)

 

Meningen er jo netop, at folk skal være i tvivl, så de kommer og ser hvad det er...nå! :mrgreen:

 

Skal du skrives på til den fest eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv ... Det kunne være super hyggeligt at deltage i festen, men kald mig totalt nørdet: min dreng skal ikke være alene i teltet :(

 

Festen er jo der, hvor dit telt står ;o) Og jeg satser på, at der ikke opstår monsun regn... dvs. vi skal være udenfor :mrgreen:

 

(Ellers skal alle mine piger jo være endnu mere alene.... og det går bare ikke!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Fik lige en tanke med inspiration fra HTM prøverne:

 

Har I overvejet at udlove sponsergaver til andet en vinderne, så som "bedste samarbejde", "gladeste hund/ejer" mv.

 

Tænkte at det måske ville peppe konkurrencen lidt op - eller bliver det for "hyggeligt" til lydighedsprøve :mrgreen::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Meningen er jo netop, at folk skal være i tvivl, så de kommer og ser hvad det er...nå! :mrgreen:

 

Skal du skrives på til den fest eller hvad?

 

Ja - ska du? :mrgreen:

 

Sæhfølgelig skal han da det - ellers taber han jævnt meget ansigt her på HF..

Manden som ikke turde møde op!

 

Desværre.. Man skal jo iflg. hjemmesiden være deltager eller påhæng og er lissom ret meget uden for begge kategorier :mrgreen:

 

Men har da kraftigt overvejet at komme og lure konkurrencerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Vi kan godt gøre en undtagelse :blink:

 

Tweesa kommer uden påhæng, du kan være hendes!

 

Hva faen... Er det sånt et korrupt foretagende???! :lol:

 

Nåsser det gør hun - Ville det være ...nydeligt? :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige en tanke med inspiration fra HTM prøverne:

 

Har I overvejet at udlove sponsergaver til andet en vinderne, så som "bedste samarbejde", "gladeste hund/ejer" mv.

 

Tænkte at det måske ville peppe konkurrencen lidt op - eller bliver det for "hyggeligt" til lydighedsprøve :mrgreen::confused:

 

He he... vi har skam tænkt i de baner :mrgreen: Og besluttet os for at lave alternative hold-lydighedskonkurrencer mens vi venter på præmieoverrækkelsen... det andet bliver super svært at afgøre med 6 ringe i alt.

 

Men der er alligevel lidt bonuspræmier - men for hvad er stadig en hemmelighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...