Hop til indhold

Bliv "Månedens Hund" februar 2008 : Kategori &quot


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND FEBRUAR 2008

 

Denne månedes kategori: "Hund og bamse" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" februar 2008

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. februar kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. Det er tilladt at deltage med flere hunde hvis man ejer mere end én. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i kategorien "Vis os din perle" eller i Hunde Galleriet :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annette
Annette: hvor er hundenes bamser henne :wink:

 

Hej Gryn :D

 

Tja de ligger i en stor kasse i gangen, så må de selv hente dem :D

Folk der går forbi herude, spør om jeg er dagplejemor, fordi der ligger så meget legetøj både ude og inde... :oops:

Men drengene hygger sig, og det er jo hovedsagen :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annette
2390_Eddie_023_3.jpg

 

ups, så da vidst ikke lige overskriften, men så kommer Eddie da lige MED bamsen :oops::D

Sorry!

 

Det skal du da ikke undskylde. Jeg får heller ikke altid læst det hele, mon det er alderen :?:

 

Søde hundebilleder, det bliver vist igen svært at vælge.

 

 

Ha ja det tror jeg bestemt det er :D

 

Synes generelt der er rigtig mange dejlige billeder herinde, jeg hygger meget med og se alle de forskellige hunde :P

 

Et rigtig hyggeligt forum her :!::!::!::!: :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

mærrrkligt... jeg kan ikke mere sætte billede ind fra galleriet..... :(

 

Nå, men så kommer det bare direkte fra mors compus...

 

Silke med bamse..

Hun bærer den ALTID sådan. Og hun smider den ALTID, når jeg finder kameraet frem.

 

Så i dag rendte jeg rundt med kameraet om halsen og støvsugede og hængte hendes tæpper ud i haven... Og -bang, der var hun lige med bamsen.. Og hun opdagede ikke, at jeg "skød".. :lol:

 

2196_20080204_015a_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev kastreret i starten af januar. det var 10 lange dage hvor han ikke kunne buldre som han plejede. Bamsen havde min mor hæklet til ham i julegave og han gik rundt med den i munden næsten hele dagen. Da han fik kraven af afgik bamsen hurtigt ved døden. den fik et lille hul i hovedet og det kunne Tacco ikke stå for så til sidst var bamse helt hovedløs :( Men min mor er i gang med en ny :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev kastreret i starten af januar. det var 10 lange dage hvor han ikke kunne buldre som han plejede. Bamsen havde min mor hæklet til ham i julegave og han gik rundt med den i munden næsten hele dagen. Da han fik kraven af afgik bamsen hurtigt ved døden. den fik et lille hul i hovedet og det kunne Tacco ikke stå for så til sidst var bamse helt hovedløs :( Men min mor er i gang med en ny :D

 

Nårh... Og Silke blev steriliseret næsten samtidig....... Hun fik en hunde-airbag på når jeg ikke kunne holde øje med hende...

Nå, men det hører vist til i en anden tråd...... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...