Hop til indhold

Hovedudstilling


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Må man komme og kigge ?? - og skal du tilfældigvis til Sjælland den dag ?:engel:

 

Selvfølgelig må man komme og kigge, det eneste krav der er, er at man kan holde til at se Rottweilere over alt :mrgreen:

 

Jeg regner stærkt med jeg starter bilen op og suser over alle broerne - skal du have et "mikrolift" hvis det er? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig må man komme og kigge, det eneste krav der er, er at man kan holde til at se Rottweilere over alt :mrgreen:

 

Jeg regner stærkt med jeg starter bilen op og suser over alle broerne - skal du have et "mikrolift" hvis det er? ;-)

 

:lol::lol: Jeg er jo nærmest "nabo" til træningspladsen og som du nok har læst/hørt andetsted så elsker jeg min volvo, så den kan godt klare at køre de par meter :blink:

 

Problemet bliver så bare at finde dig mellem alle de andre :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: Jeg er jo nærmest "nabo" til træningspladsen og som du nok har læst/hørt andetsted så elsker jeg min volvo, så den kan godt klare at køre de par meter :blink:

 

Problemet bliver så bare at finde dig mellem alle de andre :oops:

 

Ja - jeg ved du elsker din Volvo - jeg er også meget glad for min bil :mrgreen:

 

Du kan smide dit nummer i en pb - så kan jeg give dig besked når jeg er der ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv at det er på sjælland :( Ville jeg ellers gerne have set. Skriv endelig næste gang der sker noget :mrgreen:

 

Du kan jo altid følge med her: http://www.rottweiler.dk/

 

Eller her: http://rottweilers.dk/

 

Der er udstilling igen i november i Herning (DKK) og så er der igen i oktober i Poulstrup (RKD).

 

Div prøver osv. må du lige tjekke i kalenderen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo altid følge med her: http://www.rottweiler.dk/

 

Eller her: http://rottweilers.dk/

 

Der er udstilling igen i november i Herning (DKK) og så er der igen i oktober i Poulstrup (RKD).

 

Div prøver osv. må du lige tjekke i kalenderen :blink:

 

Okay :5up: Rottweilers.dk følger jeg allerede med på (som jeg nu kan finde ud af det :genert: ). Der er noget IPO d.14-15 november jeg nok gerne vil se.

 

Edit: og jeg kan så ikke komme ind på rottweiler klubbens kalender kan jeg se :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay :5up: Rottweilers.dk følger jeg allerede med på (som jeg nu kan finde ud af det :genert: ). Der er noget IPO d.14-15 november jeg nok gerne vil se.

 

Edit: og jeg kan så ikke komme ind på rottweiler klubbens kalender kan jeg se :hmm:

 

Lige den skal du desværre nok ikke regne med at møde mange Rottweilere til, det er DKK der arrangere. Udtagelserne finder sted blandt dem der har konkurreret i DKK, specialklubberne og DcH.

 

Og dette betyder (desværre) at der overvejende er Schæfere og Maller :(

 

Men det sker der er et par enkelte Rotter med også :mrgreen:

 

Men det ville da være kedeligt hvis du suste afsted og troede du skulle se en masse Rotter - men at se konkurrencen skader aldrig hvis man overvejer selv at begynde at træne IPO-programmet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Edit: og jeg kan så ikke komme ind på rottweiler klubbens kalender kan jeg se :hmm:

 

Der er netop lavet ny hjemmeside, så måske de ikke helt har fået aktiveret kalenderen endnu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige den skal du desværre nok ikke regne med at møde mange Rottweilere til, det er DKK der arrangere. Udtagelserne finder sted blandt dem der har konkurreret i DKK, specialklubberne og DcH.

 

Og dette betyder (desværre) at der overvejende er Schæfere og Maller :(

 

Men det sker der er et par enkelte Rotter med også :mrgreen:

 

Men det ville da være kedeligt hvis du suste afsted og troede du skulle se en masse Rotter - men at se konkurrencen skader aldrig hvis man overvejer selv at begynde at træne IPO-programmet.

 

Okay, det var da ærgeligt, men ja, vil nu stadig gerne se hvad det går ud på for det er jo sådan noget vi overvejer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...