Hop til indhold

hvad er det her nu for en sele


guanomo
 Share

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/112/article1202624.ece

 

har set en her i byen sådan en også.

 

Nu har cujo fundet ud af hvordan han kommer ud af sin easy dog sele :damn: og er på udkig efter en ny og denne synes jeg ser lækker ud og måske sværere at trække sig ud af?

 

han stiller sig med hovedet imod en og bukker og trækker og vupti..ude er han :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://ekstrabladet.dk/112/article1202624.ece

 

har set en her i byen sådan en også.

 

Nu har cujo fundet ud af hvordan han kommer ud af sin easy dog sele :damn: og er på udkig efter en ny og denne synes jeg ser lækker ud og måske sværere at trække sig ud af?

 

han stiller sig med hovedet imod en og bukker og trækker og vupti..ude er han :evil:

 

Jeg har været rigtigt glad for K9 selerne og overvejer at gå tilbage til dem, fordi jeg har en terrier der kan trække sig ud af Puppia.

 

Har bare ikke fået gjort noget ved det, eftersom problemet kun opstår hvis hun står bundet af og bliver træt af det, og hun sjældent er bundet af, så jeg kan desværre ikke berige med erfaringer vedr. trække sig ud problematikken!

 

Kvaliteten er i hvert fald i top :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været rigtigt glad for K9 selerne og overvejer at gå tilbage til dem, fordi jeg har en terrier der kan trække sig ud af Puppia.

 

Har bare ikke fået gjort noget ved det, eftersom problemet kun opstår hvis hun står bundet af og bliver træt af det, og hun sjældent er bundet af, så jeg kan desværre ikke berige med erfaringer vedr. trække sig ud problematikken!

 

Kvaliteten er i hvert fald i top :5up:

han har heldigvis også kun gjort det en gang, da han stod bundet til en pæl på en camping plads vi besøgte nogen, så fik fat i ham da jeg sad ved siden af ham, det gik bare så stærkt at jeg blev forbavset, han har langt an til det nogle få gang der har jeg kunne afværge det.

Og så kan den godt glide lidt rundt den vi har hvis han får et flip :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

han har heldigvis også kun gjort det en gang, da han stod bundet til en pæl på en camping plads vi besøgte nogen, så fik fat i ham da jeg sad ved siden af ham, det gik bare så stærkt at jeg blev forbavset, han har langt an til det nogle få gang der har jeg kunne afværge det.

Og så kan den godt glide lidt rundt den vi har hvis han får et flip :roll:

 

Farmland i Randers fører dem ved jeg, kan være andre Farmland butikker også gør!?

Så kunne I jo tage ud og prøve en!

 

De er i hvert fald fine, og man kan få "klister mærker" til!

Da Stella havde sin var den rød og skriften på siden var HOT-DOG

:lol: Hun vakte opsigt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Farmland i Randers fører dem ved jeg, kan være andre Farmland butikker også gør!?

Så kunne I jo tage ud og prøve en!

 

De er i hvert fald fine, og man kan få "klister mærker" til!

Da Stella havde sin var den rød og skriften på siden var HOT-DOG

:lol: Hun vakte opsigt :lol:

Jeg har dem i blå, sort og camo, og forskellige labels til dem.

 

Lover boy

Sexmachine

Terminator

Playboy

Gangster

Bodyguard

 

De vækker opsigt, for folk skal jo liiiige se hvad der står :lol:

 

Bonnie dyrecenter fører dem også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har dem i blå, sort og camo, og forskellige labels til dem.

 

Lover boy

Sexmachine

Terminator

Playboy

Gangster

Bodyguard

 

De vækker opsigt, for folk skal jo liiiige se hvad der står :lol:

jo har godt set de stickers :lol: skal vist have en diskret en med cujo :blink:

 

men prisen er pænt "pebret" i hvert fald når man tænker på vi er på vores 4 sele nu uden at have fundet den "perfekte" :roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved det ikke :confused:

 

Problemet opstod først med Stella efter jeg skiftede til Puppia, men om det var pga. selen eller fordi hun først kom på ideen da, er ikke godt at vide!

 

Åh jeg husker med gru vores sommerhus springtur - tossede Stella :mrgreen:

 

Svea kan jo også trække sig ud af alt, så det var bare hvis K9 selerne sad bedre, så var de jo værd at overveje...

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg husker med gru vores sommerhus springtur - tossede Stella :mrgreen:

 

Svea kan jo også trække sig ud af alt, så det var bare hvis K9 selerne sad bedre, så var de jo værd at overveje...

 

Du kan tage ud og prøve :-D

 

Stellas næste sele skal være en K9 i hvert fald! Asta overvejer jeg også en til, til løbeture (og skovture) hvor hun ikke kan dy sig for at trække! Det er jo streng forbudt i hendes Ruffwear!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Bamse kan ikke trække sig ud af K9 selen - Heller ikke selv, når han vrider sig som en regnorm!!

Men om Cujo er en bedre udbryder konge, skal jeg ikke kunne sige :blink:

 

Jeg var lidt skeptisk overfor prisen, og pasformen, men den har vist sig at være alle pengene værd.

Det er den eneste sele vi har prøvet, der ikke filtre hans pels(?) og han ikke har noget imod at få på.

 

Og så er håndtaget genialt, når man skal have vandhunden op af vandet, eller lige have ekstra godt fat i ham! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det for en sele du henviser til Guanomo? Når jeg følger linket får jeg bare "lov" til at se den lille hund som blev overfaldet af en pittbull og ligger og lider i græsset :megaked:

 

Jeg er også (eller rettere stadig) på udkig efter en god sele til Noomi :-D

lille pus dog :ae:

 

ja det var en k-9 sele, de kan ikek være bekendt at flytte artikler

 

http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1202656.ece

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...