Hop til indhold

Min lille Gucci


Gæst MilleN
 Share

Recommended Posts

Gucci er min lille yorkie på 1,7 kg. Hun bliver snart storesøster til Chanel, glæder os meget til at hun kommer hjem.

2515_13062007051_1.jpg

2515_02072007101_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun yndig!

Kan godt li billedet af en sej fyr med en lille hund på skulderen :D

 

Jeg kender et par med en chihuahua, og fyren er megasej med tattoos og muskler. Men han er ikke flov ved at gå tur med chi´en, for som han siger, den har så stor personlighed, og det er det, der tæller:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Angelina1979
Hvor er hun yndig!

Kan godt li billedet af en sej fyr med en lille hund på skulderen :D

 

Jeg kender et par med en chihuahua, og fyren er megasej med tattoos og muskler. Men han er ikke flov ved at gå tur med chi´en, for som han siger, den har så stor personlighed, og det er det, der tæller:)

 

Hehe min kæreste var også skeptisk.. hans venner med hund har nogle ordentlige muskelhunde og kunne han så luske rundt med en chi? 8)

Men det kom han sig hurtigt over og det eneste han nægter i dag er at gå med den i taske og med pink sele/tøj :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo hilse kæresten og sige, at vi sidder en bunke kvinder her inde og synes, det er noget nær det mest maskuline, når en stor sej fyr kommer gående med en bette hund :D - for det kræver sin mand at kunne det ... langt mere mand end at komme med en rottweiler eller en amstaff eller en schæfer ... næhhh en rigtig mand tør godt gå med en lille selskabshund og være stolt af den :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...