Gæst Noanoa Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Vi valgte at vi begge deltager i træning med Silas. Manden har taget træning gennem spanielklubben, og jeg har tilmeldt mig gennem Dansk Kennel Klub. Og det var første gang igår manden var afsted. Han kom hjem og var bare så stolt over Silas, den var en af de dygtigste og kunne alle de ting de prøvede.. Vi har jo ikke trænet noget særligt herhjemme, men alligevel var den super dygtig... Og den var så kvæstet resten af aftenene...Helt væk... Så heldigvis starter min træning med et foredrag torsdag, og første træning er på onsdag... Så den har bare slappet af idag,.. Jeg glæder mig til at se om det går lige så godt når jeg skal afsted med den.. Hilsen en stolt ejer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Dygtig Silas :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 hvor dejligt at høre:engel:... dygtige Silas:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Hvor fedt for jer! :klap2: Det er sq altid dejligt, når det flasker sig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Hvor dejligt, at han er så dygtig. :5up: Og det er altså bare skønt med sådan en hund, der ligger og snorbobler efter en god gang træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Flot, skønt at høre. Hvor var I til trænign henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret August 13, 2009 Rapporter Share Besvaret August 13, 2009 Flot, skønt at høre. Hvor var I til trænign henne? Meningen var at det var Haslev..men blev haste ændret til Fakse. Så det er meget meget langt at kører.. Men det er det eneste i spaniel klubben tæt på os, og så er det bare manden der tager afsted. jeg starter på onsdag i DKK, glæder mig meget..Det er heldigvis kun 18 km herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret August 14, 2009 Rapporter Share Besvaret August 14, 2009 Meningen var at det var Haslev..men blev haste ændret til Fakse. Så det er meget meget langt at kører.. Men det er det eneste i spaniel klubben tæt på os, og så er det bare manden der tager afsted. jeg starter på onsdag i DKK, glæder mig meget..Det er heldigvis kun 18 km herfra. Ok, jeg overvejer at køre ned forbi Fakse i næste uge med Jelly Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Noanoa Besvaret August 15, 2009 Rapporter Share Besvaret August 15, 2009 Ok, jeg overvejer at køre ned forbi Fakse i næste uge med Jelly Så møder du nok min mand med Silas...Smukke hund og nu også dygtig.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts