Hop til indhold

Hundetræning...HVOR?


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige flyttet til Jelling, min studenter eksamen er overstået og Izzie er 6 måneder og klar til at få en gang lydighedstræning mm. men hvor faen finder man hundetræning i jelling??

 

Assist4dogs har et hold, men der var ikke nok der meldte sig til :(

 

Give Hundeklub starter først igen til foråret og det er næsten umuligt at komme derhen uden bil :rolleyes:

 

Doggy-daycare er simpelthen for DYRT :shock: (og tror også det er dem der træner dyret)

 

Jeg har bestilt Victoria Stilwells bog og den skulle være her mandag, men det er ikke nok :neutral:

 

Er jeg bare nødt til at vente til foråret og finde en måde at komme til Give??

Eller er der nogen der har en idé??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg starter hold op næste søndag...

 

Dog på en lidt anden måde så hvis de stadig har interesse skal du være meget velkommen.

 

Du kan læse om det nye hold her... www.assist4dogs.dk/holdtraening

 

Jamen Anita, jeg troede ikke der var nok tilmeldte??

 

Hun er jo kun 6 måneder så ved ikke om hun hører til på voksen eller hvalpe hold :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

Jeg har besluttet mig for at starte en anden form for træning... hvor der ikke er nogen mindste grænse for tilmeldte...

 

Jeg laver et hold, hvor ALLE hunde er velkommen, uanset før træning... og man betaler kun for de gange man kan komme...

 

Jeg har tidligere haft stor succes med at lave sådanne et blandet hold, hvor der både er hvalpe og tidligere trænet hunde. og alle hunde samt ejere har fået rigtig meget ud af det, da det er rart at se når andre kan og derved få inspiration...

 

Læs mere her www.assist4dogs.dk/holdtraening

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har besluttet mig for at starte en anden form for træning... hvor der ikke er nogen mindste grænse for tilmeldte...

 

Jeg laver et hold, hvor ALLE hunde er velkommen, uanset før træning... og man betaler kun for de gange man kan komme...

 

Jeg har tidligere haft stor succes med at lave sådanne et blandet hold, hvor der både er hvalpe og tidligere trænet hunde. og alle hunde samt ejere har fået rigtig meget ud af det, da det er rart at se når andre kan og derved få inspiration...

 

Læs mere her www.assist4dogs.dk/holdtraening

 

 

oki kanon :) har svaret på din email at vi så kommer på søndag hvis jeg kan få byttet min vagt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...