Aussiepower! Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Er det bare her hos mig at H-F har kørt ekstremt skidt/langsomt de sidste par dage På alle andre sider jeg besøger, forgår tingene i normalt tempo, men lige så snart jeg går herind, så går alting i ultra slowmotion Faktisk er det så slemt at jeg flere gange har været smuttet ud igen fordi det tager en krig at komme fra en side til den næste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Samme her! Nogle gange går siden nærmest i stå, og så skal jeg lukke siden ned og gå ind i det hele igen bagefter.. men jeg ved ikke om det er hundeforum eller min comp der gør det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Det går så langsomt at jeg glemmer hvad jeg laver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Det samme her... her har dagen også 48 timer...hehe.. skulle man altså tro.... men træls er det:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Er det bare her hos mig at H-F har kørt ekstremt skidt/langsomt de sidste par dage På alle andre sider jeg besøger, forgår tingene i normalt tempo, men lige så snart jeg går herind, så går alting i ultra slowmotion Faktisk er det så slemt at jeg flere gange har været smuttet ud igen fordi det tager en krig at komme fra en side til den næste Nej det er ikke kun dig, jeg oplever det også Det har været de sidste par dage her, og har også fået beskeden at Browseren fik time out:( Alle andre steder på nettet er der ingen problemer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Har også bemærket det. Det er nok de store tykke RSS feeds, der løber over på Facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Nå, det er da lidt af en trøst at det ikke kun er mig der har det problem Men nu smutter jeg altså igen, for det her, har jeg ikke tålmodighed til :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Det er sikkert alle de billeder i har sat databasen til at slette Siden burde køre ok igen meget snart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Det er sikkert alle de billeder i har sat databasen til at slette Siden burde køre ok igen meget snart. Kan godt li´dig alligevel. Men smutter en tur ud med dem nogengange bruger mere tid på at snakke om. Tager lige en tur i Høve hundeskov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Ahh, alt det ballade, var jeg jo gået glip af -fordi H-F kørte så langsomt at jeg ikke havde tålmodighed til at forsøge at læse noget som helst :blink: Men folk må være faldet lidt til ro igen, for nu køre det da rimeligt normalt her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret August 16, 2009 Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Ja det har været grusomt langsomt de sidste par dage, men lader nu til at køre ok for mig igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts