Hop til indhold

Hvalpe på vej...?


Tweesa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøver lige at sætte det ind:

 

2196_20080212_primr_vesvkkelse_1.jpg

 

Hvis det var sådan noget, så havde I ingen mulighed for at vide det!

Selv for erfarne folk ville det være svært/umuligt at se.

 

Ved du hvad - det lyder bare præcis som det der er sket! Hun spiste jo, var glad og tilfreds.. Det ENESTE var lidt væske om morgenen...

 

Ej hvor er jeg glad for at se den artikel, det gør mig rolig at det ikke var vores skyld..

Årh hvor var det godt vi fik hende til dyrlæge... Det kunne være gået gruelig galt - og godt at vores dyrlæge kunne handle så hurtigt, hun fik jo kejsersnit med det samme.. Han knoklede til midnat med dem alle sammen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Super dejligt at logge ind og se at der stadig er håb :D

 

Jeg hænger ved det positive, at Fighter har sutterefleksen og at han bruger den - jeg syntes det er utroligt positivt :D

 

Det er jo nærmest en gyser det her - jeg sender de varmeste og mest positive tanker til lille Fighter :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Imorgen tidlig vil vi ringe og høre om den lille fyr har klaret natten, og hvis han har kan mine forældre komme ud og se ham - deres lille kuvøsebarn, som dyrlægen kalder ham :)

 

Årh det er så svært - håber bare at det ender lykkeligt med ham.. Ved at hvis han overlever, så vil mine forældre have meget svært ved at give ham fra sig..

 

4 chihuahua'er i familien? O_O lyder sjovt hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Imorgen tidlig vil vi ringe og høre om den lille fyr har klaret natten' date=' og hvis han har kan mine forældre komme ud og se ham - deres lille kuvøsebarn, som dyrlægen kalder ham :)

 

Årh det er så svært - håber bare at det ender lykkeligt med ham.. Ved at hvis han overlever, så vil mine forældre have meget svært ved at give ham fra sig..

 

4 chihuahua'er i familien? O_O lyder sjovt hehe[/quote']

 

Hvor er det dejligt at der er håb for den lille fyr :oops:

 

Dejligt, jeg har ikke kunnet logge ind og skrive idag, dejligt lige at kunne give sin mening tilkende igen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurra, han skulle hedde Mirakulix til mellemnavn, :P

 

Hvad er det mon han får i sutteflasen? Jeg går ud fra at Tweety ingen mælk har, men måske man kan få modermælk fra en anden tæve med hvalpe? Der er jo gode antistoffer i sådan noget.

 

Kan virkelig godt forstå at dine forældre vil have svært ved at give ham fra sig, hvis han overlever. Han skal da bo hos dem :P

 

Og vi skal jo lave en stor forum-udflugt til Esbjerg om et par måneder, så vi alle kan se miraklet, hehe! :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han lever han lever han lever :D

 

Og han tager lidt på' date=' suger godt og har det faktisk bedre.. Dyrlægen synes han er et mirakel, og jeg tror hele klinkikken hepper på ham..

Der er ingen som vil love noget, selv en omgang diarre, kan tage livet af ham..

 

Men vi håber.. Det må man gerne :)[/quote']

 

 

Ååh... Vi har SÅ meget brug for mirakler og gode nyheder.....

 

Det bliver en stor dag, den dag han kommer hjem..

Og selvfølgelig skal han ikke have diarre!!! Nope! c038.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Han lever han lever han lever :D

 

Og han tager lidt på' date=' suger godt og har det faktisk bedre.. Dyrlægen synes han er et mirakel, og jeg tror hele klinkikken hepper på ham..

Der er ingen som vil love noget, selv en omgang diarre, kan tage livet af ham..

 

Men vi håber.. Det må man gerne :)[/quote']

 

Selvfølgelig må man det, det skal man, håbe :D

 

Dejligt at han lever, sådanne hvalpe er sårbare, men når han klarer den nu på trods af alt det, så er han da en stor kæmper og må have gode chancer :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op der er sket meget mens jeg har været væk.

Vi krydser fingre og poter for lille Fighter, og sender en masse varme og energi gennem tankerne.

For mange år siden arbejdede jeg hos en dyrlæge, har været med til en del kejsersnit.

 

Gid du dog var ansat hos Fighters dyrlæge i dag... Så kunne vi få nye bulletiner hver time.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så spændt på hvor det bærer hen ad - nu skal de snart over og besøge ham for første gang!

 

Jeg tror han får samme farve som sin moar - det ville ikke være ringe :D

 

Jaa' date=' jaa, jaa.... Har de fotografiapparatet med? [img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a130.gif[/img]

 

De har sådan en fancy kamera mobil - så regner bestemt med at der vil ligge et billede i min indbakke meget snart ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi hi

 

 

Fighter boy - er faktisk en bomstærk PIGE!

Ved altså ikke lige hvordan den fejl er sket hos dr. dyr - men hvorom alting er, så er hun altså en pige..

 

Men hun vejer kun lige knap 60 gram - så det er måske ok svært at se kønnet ;)

 

Hun er nu kommet hjem - dyrlægen havde indkaldt forstærkning, så der har været en sat på til at fodre lille Mini-pigen hver time.. hele døgnet, det synes jeg er super flot!

Mad-moderen ville også høre om hun kunne få lov at ringe og høre hvordan det gik.. God dyrlæge!

 

Så nu er lille pigen hjemme, men ikke introduceret for den stadig groggy og ømme Tweety.. Hun skal snart have sin første mad i eget hus, og til alt held har hun kastet ALT mad ned som hun har fået..

 

Desuden møvler hun rundt i hendes hjemmelavede kuvøse, og kan sige noget O_O

 

Arh hvor er det spændende - lige straks bliver der sendt billeder til mig (har set et lille et - og hold OP hvor er hun lille bitte bitte...)

 

Sender det straks på nettet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hi hi hi

 

 

Fighter boy - er faktisk en bomstærk PIGE!

Ved altså ikke lige hvordan den fejl er sket hos dr. dyr - men hvorom alting er' date=' så er hun altså en pige..

 

Men hun vejer kun lige knap 60 gram - så det er måske ok svært at se kønnet ;)

 

Hun er nu kommet hjem - dyrlægen havde indkaldt forstærkning, så der har været en sat på til at fodre lille Mini-pigen hver time.. hele døgnet, det synes jeg er super flot!

Mad-moderen ville også høre om hun kunne få lov at ringe og høre hvordan det gik.. God dyrlæge!

 

Så nu er lille pigen hjemme, men ikke introduceret for den stadig groggy og ømme Tweety.. Hun skal snart have sin første mad i eget hus, og til alt held har hun kastet ALT mad ned som hun har fået..

 

Desuden møvler hun rundt i hendes hjemmelavede kuvøse, og kan sige noget O_O

 

Arh hvor er det spændende - lige straks bliver der sendt billeder til mig (har set et lille et - og hold OP hvor er hun lille bitte bitte...)

 

Sender det straks på nettet :D[/quote']

 

Dejligt a044.gif

 

Tillykke a010.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi hi

 

 

Fighter boy - er faktisk en bomstærk PIGE!

Ved altså ikke lige hvordan den fejl er sket hos dr. dyr - men hvorom alting er' date=' så er hun altså en pige..

 

Men hun vejer kun lige knap 60 gram - så det er måske ok svært at se kønnet ;)

 

Hun er nu kommet hjem - dyrlægen havde indkaldt forstærkning, så der har været en sat på til at fodre lille Mini-pigen hver time.. hele døgnet, det synes jeg er super flot!

Mad-moderen ville også høre om hun kunne få lov at ringe og høre hvordan det gik.. God dyrlæge!

 

Så nu er lille pigen hjemme, men ikke introduceret for den stadig groggy og ømme Tweety.. Hun skal snart have sin første mad i eget hus, og til alt held har hun kastet ALT mad ned som hun har fået..

 

Desuden møvler hun rundt i hendes hjemmelavede kuvøse, og kan sige noget O_O

 

Arh hvor er det spændende - lige straks bliver der sendt billeder til mig (har set et lille et - og hold OP hvor er hun lille bitte bitte...)

 

Sender det straks på nettet :D[/quote']

 

O-o-O-o..... Holder vejret... og venter..... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...