Umulia Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Jeg er så irriteret over at man ikke kan arrangere billeder i rækkefølge i sine fotoalbums - det ville være meget nemmere :5up: Men her kommer dagens stunt i rigtig rækkefølge: Så ligger vi her - det er da meget hyggeligt... Der sker ikke så meget... GAAAAB! Hvor længe skal vi blive her? Nå - man kan da altid nyde udsigten. Hey! Hvad er det nede i vandet!? Ups! Det var ikke meningen! Shit! Jeg kan ikke bunde Og min dumme mor står bare og griner og tager billeder ...derefter lagde jeg kameraet og hjalp ham op. Han tog hævn ved at punktere min ene fod med sine kløer 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Aha ha ha det er squ da for genialt. Det ser ud til at vi skal frekventere Nordstranden (er det ikke dér ?) lidt oftere, for der lader til at være god underholdning ha ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Haha - Alt for fantastiske billeder. Utroligt du nåede at fange et billede af ham på vej i!! Og en typisk eksempel på de største glæder ved at have hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Skøn historie og fantastiske billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Aha ha ha det er squ da for genialt. Det ser ud til at vi skal frekventere Nordstranden (er det ikke dér ?) lidt oftere, for der lader til at være god underholdning ha ha ha Jo det er - hvor der ikke må være hunde Vi så fire andre, medens vi var der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Hehe det er herlige billeder.. Stakkels Leroy:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Tossede hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Damn Umulia, jeg grinte så højt at Aslan kom løbende ind, panisk.......sæt han gik glip af noget. Jeg elsker falde i billedet, og jeg kan næsten mærke hvor frygteligt det måtte være for lille hr leroy :ae: Men derfor er det total grineren alligevel :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Åh nej dog! :scared: Kan kun stemme i.. Det er så svært ikke at grine, især med de dejlige billeder, men stakkels "lille" Leroy.. Håber ik han slog sig eller er skæmt for livet! :ae: Og håber din fod overlevede.. synes det er slemt nok, at få en pote med 1/4 af Mios 25kg på foden! :blink: Men man må da sige, at I begge ofre Jer, for at vi andre kan smile over dejlige Leroy! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Fantastiske billeder! Leroy er dejlig! Sherlock har lavet det samme trick, han skvattede ned fra et væltet træ, som hang ud over noget vand. Han syntes det var så vildt at han spænede op og ned af stien ti gange bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 God humor - og gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 19, 2009 Rapporter Share Besvaret August 19, 2009 tak for morgen grineren, nu er arbejds dagen reddet :5up: Men for pokker hvor er han blevet stor og voksen at se på men smuk er han :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret August 19, 2009 Rapporter Share Besvaret August 19, 2009 :5up::5up::5up:Rigtig fede billeder:lol::lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret August 19, 2009 Rapporter Share Besvaret August 19, 2009 Totalt skønne billeder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Sød lille historie Jeg troede du tog gas på én, for der stod "stunts", og så var der bare nogle billeder hvor han lå ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Oktober 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2009 Jeg er så irriteret over at man ikke kan arrangere billeder i rækkefølge i sine fotoalbums - det ville være meget nemmere :5up: Men her kommer dagens stunt i rigtig rækkefølge: Så ligger vi her - det er da meget hyggeligt... Der sker ikke så meget... GAAAAB! Hvor længe skal vi blive her? Nå - man kan da altid nyde udsigten. Hey! Hvad er det nede i vandet!? Ups! Det var ikke meningen! Shit! Jeg kan ikke bunde Og min dumme mor står bare og griner og tager billeder ...derefter lagde jeg kameraet og hjalp ham op. Han tog hævn ved at punktere min ene fod med sine kløer Eminent situation - fotomodel og fotograf! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Oktober 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2009 Genialt "røvbillede"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hejsa. Ved godt at det er "gamle" billeder, men hold da op, en griner jeg lige fik over den skønne Leroy... du tager altså de fedeste billeder... stor ros!!!!:klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg faldt også lige over dem . Hold da op hvor er de bare gode :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 totalt gode!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Haha...begyndte at grine højlydt, så måtte lige forklare kæresten hvad der var så sjovt :klap: Grinern billeder!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 :klap::klap::klap: Super gosd historie og shit nogle gode billeder Wouw altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 :mrgreen: Fed serie! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Tak skal I ha' Ja det var så sidste sommer. Glæder mig til han bliver frisk så han kan lave flere stunts i år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts