Hop til indhold

Kronik


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg går stærkt ud fra, at forfatteren til denne kronik er vores egen Umulia :-D. Og eftersom jeg ikke har været aktiv herinde i en uges tid eller to, så beklager jeg, hvis den allerede har været postet....

 

Men jeg kan lide den, så here goes...

 

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/334458:Kronik--Halen-mellem-benene?all=1

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går stærkt ud fra, at forfatteren til denne kronik er vores egen Umulia :-D. Og eftersom jeg ikke har været aktiv herinde i en uges tid eller to, så beklager jeg, hvis den allerede har været postet....

 

Men jeg kan lide den, så here goes...

 

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/334458:Kronik--Halen-mellem-benene?all=1

 

Den har været her, og det er en rigtig god artikel :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst den i KD og klappet i mine små fedtede fingre, men det er selvfølgelig gået helt hen over hovedet på mig, at forfatteren er "en af vore egne" :5up:

 

Jeg kunne genkende skrivestilen ;-) plus flere af vendingerne fx at research er ligesom kvadratrødder, noget man lærer i skolen og derefter ikke bruger mere + dyrenes beskyttelse = søde små bløde dyrs beskyttelse .... så var rimelig sikker i min sag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne genkende skrivestilen ;-) plus flere af vendingerne fx at research er ligesom kvadratrødder, noget man lærer i skolen og derefter ikke bruger mere + dyrenes beskyttelse = søde små bløde dyrs beskyttelse .... så var rimelig sikker i min sag :mrgreen:

 

Fra nu a ve je te å skriuw sån her, for je ve ikk gænkændes, nej je ve ej! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...