Hop til indhold

Gammel hund = Pis meget pis...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Jepsen med 11 år på bagen kan Emma vidst ikke kalde sig for en vårhare længere:engel:

 

Men for et par dage siden ringede min mor og var lidt muggen over kræet, Emma havde pisset oppe i spisestuen, ikke bare en sjat men sgu en hel sø. Sagen er den at vi ikke aner hvorfor hun gjoede det og hvad der skulle lægge til grund for det. Hun bliver lukket ud inden min mor tager på arb. ved en 8 tiden, og hun kommer ud igen 8 timer senere. Hun har ingen problemer med at lave både nummer 1 og 2 i haven. Hun er på længere ture morgen og middag, så det passer ind i skemaet med hendes alenehjemme tid, og damen kan være alene i selv udlejningshuse...

 

Men jeg tænker lidt på om hun kan have svært ved at holde sig når hun nu er gammel???

Vi er jo stoppet med at løbe med hende, da vi syntes at hun ikke er "frisk" nok til dette længere, selvom hun gerne vil med på løbeture...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun sket én gang?

 

Det kan jo være at hun ikke har fået tisset helt af og måske drukket lidt mere end hun plejer.........

 

 

 

 

Og så vil jeg da gerne høre lidt mere om tisseri som bivirkning til sterilisation?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop

Og så vil jeg da gerne høre lidt mere om tisseri som bivirkning til sterilisation?

 

En meget almindelig bivirkning ved sterilisation er, at tæverne med alderen bliver inkontinente, dvs. de lækker lidt tis f.eks. når de ligger og slapper af eller sover. Det kan dog behandles med tabletter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun steriliseret, for det kan godt give den bivirkning.

 

Er hun begyndt at drikke mere eller får hun nogen form for medicin? (f.eks. prednisolon). Holder med de andre.... du må tage en snak med dyrlægen.

Ja, det er hun. Men hun glemmer noglegange at drikke, for så at sluge hele vandskålen når vi kyler hende derhen:rolleyes: og nej hun får ikke medicin...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...