Hop til indhold

Hund skudt.


Gæst BongoJungle
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Det er jo kun ca. 1 km fra Pero, der er alene hjemme lige i øjeblikket. Virkelig ubehageligt at det er så tæt på. Var på Stjernepladsen så sent som igår...

 

Bliver mere og mere glad for at min kæreste ombestemte sig fra politiuddannelsen til uddannelsen i grafisk komm.

 

Stakkels hund og hundefører :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels hund og hundefører :cry: :cry: men hellere hund en hundefører :ae: :ae:

 

Jeg vil tillade mig at være totalt egoistisk og glæde mig over, at min bror har haft fri i formiddag, så det ikke er hans, der er blevet dræbt :5up: men sørgeligt er det :megaked: :megaked: :megaked:

 

Har også lige snakket med L - skulle lige være sikker på at det ikke var Tayson... så blev også lige helt lettet. Men blev godt nok trist, da jeg fik afvide hvem det så var :megaked::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels hund og hundefører :cry: :cry: men hellere hund en hundefører :ae: :ae:

 

Jeg vil tillade mig at være totalt egoistisk og glæde mig over, at min bror har haft fri i formiddag, så det ikke er hans, der er blevet dræbt :5up: men sørgeligt er det :megaked: :megaked: :megaked:

 

Ja for pokker da!!! :shock: Det havde været frygteligt og så havde det også varet ENDNU længere før vi havde fået Nazak tilbage på HF :megaked::engel: Hvis I forstår sådan en lille en... :blink:

 

Men fy for pokker, stakkels hundefører :megaked: :ae: Og hund sæ'fø'li'!! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det var lige et sidespring :oops: Jeg synes det er frygteligt den hund blev skudt - fik lidt ondt i maven. Og det er da frygteligt at vi nu har fået den slags tilstande i DK! Men røverne var vist østeuropæere, eller blander jeg det sammen med noget andet jeg læste? :confused:

 

Nej du blander det ikke sammen, men jeg vil sige, at hvis jeg var på flugt fra politiet og havde pistol og en af deres hunde i hælene, så havde jeg nok også pløkket kræet...og det er trods det, at jeg er så pæredansk som nogle nærmest kan være.

 

MEN det forhindre mig ikke i at synes, at det er dybt tragisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej du blander det ikke sammen, men jeg vil sige, at hvis jeg var på flugt fra politiet og havde pistol og en af deres hunde i hælene, så havde jeg nok også pløkket kræet...og det er trods det, at jeg er så pæredansk som nogle nærmest kan være.

 

MEN det forhindre mig ikke i at synes, at det er dybt tragisk.

 

Jamen så vidt jeg ved er det ikke sket før i nyere historie at en politihund er blevet skudt? Og grunden til at jeg lige nævner det med østeuropæere er bare hvis ikke det er sket før i DK så håber jeg ikke det kommer til at ske oftere. Eller nowed. Jeg er nogengange en nød til at formulere mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så vidt jeg ved er det ikke sket før i nyere historie at en politihund er blevet skudt? Og grunden til at jeg lige nævner det med østeuropæere er bare hvis ikke det er sket før i DK så håber jeg ikke det kommer til at ske oftere. Eller nowed. Jeg er nogengange en nød til at formulere mig.

 

Skidt da med det. Vi andre kan da også skrive det underligste af og til...jeg er i hvert fald storleverandør :mrgreen:

 

Men jeg ved ikke...jeg har heller aldrig hørt om andre politihunde, der er blevet skudt, men jeg kan love dig for, at jeg heller ikke synes det skal være hverdagskost. Det er da bare for trist, men på visse punkter bliver verden jo også mere og mere trist :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skidt da med det. Vi andre kan da også skrive det underligste af og til...jeg er i hvert fald storleverandør :mrgreen:

 

Men jeg ved ikke...jeg har heller aldrig hørt om andre politihunde, der er blevet skudt, men jeg kan love dig for, at jeg heller ikke synes det skal være hverdagskost. Det er da bare for trist, men på visse punkter bliver verden jo også mere og mere trist :megaked:

 

Ja ikke. Jeg sys også det er uudholdeligt med alle de farlige ting der efterhånden er blevet hverdag :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...