Gæst Aussies for ever Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Kære admin Er der nogen måde de :evil: spammer kan blive helt ud af forummet på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 nope, man kan desværre ikke forhindrer sådan noget 100 % alle kan jo oprette en bruger og slå sig løs.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Kære admin Er der nogen måde de :evil: spammer kan blive helt ud af forummet på Hvem er det der spammer og hvordan spammer de? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 man kan bare sætte bumsen på ignorerlisten...når folk ikke reagerer på vedkommendes latterlige forehavende så forsvinder personen nok igen...og ellers kan admin garanteret banne deres IP...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 OMG IP BAN IS DE END OF DA WORLD http://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_server nå du er både bums og nørd.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Damn, knowledge = inferiority, right? lige hvad angår dig, så ja.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 man kan bare sætte bumsen på ignorerlisten...når folk ikke reagerer på vedkommendes latterlige forehavende så forsvinder personen nok igen...og ellers kan admin garanteret banne deres IP...... Hvordan gør man det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hvordan gør man det? inde på brugerens profil, under "brugerliste"...så står der bare "denne bruger er på din ignorerliste" når de skriver noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 inde på brugerens profil, under "brugerliste"...så står der bare "denne bruger er på din ignorerliste" når de skriver noget... Eller du kan gøre det inde på dit kontrolpanel - skriv brugerens navn på listen, og vedkommen er - næsten - usynlig. Bare spørg mig, jeg gør det hele tiden Men det fjerner jo ikke alle de gamle tråde, spammerne henter frem fra de støvede hylder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Eller du kan gøre det inde på dit kontrolpanel - skriv brugerens navn på listen, og vedkommen er - næsten - usynlig.Bare spørg mig, jeg gør det hele tiden Men det fjerner jo ikke alle de gamle tråde, spammerne henter frem fra de støvede hylder... det har du selvfølgelig ret i....hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Eller du kan gøre det inde på dit kontrolpanel - skriv brugerens navn på listen, og vedkommen er - næsten - usynlig.Bare spørg mig, jeg gør det hele tiden Men det fjerner jo ikke alle de gamle tråde, spammerne henter frem fra de støvede hylder... Det bliver vel lidt trist når der til sidst kun er dig selv tilbage:?: Nårh nej, du kan jo ikke svare mig når du ikke kan se hvad jeg skriver... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts