Hop til indhold

Spammer!

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Kære admin

Er der nogen måde de :evil: :evil: :evil: spammer kan blive helt ud af forummet på :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

man kan bare sætte bumsen på ignorerlisten...når folk ikke reagerer på vedkommendes latterlige forehavende så forsvinder personen nok igen...og ellers kan admin garanteret banne deres IP...;-)...

Link til indlæg
Del på andre sites

man kan bare sætte bumsen på ignorerlisten...når folk ikke reagerer på vedkommendes latterlige forehavende så forsvinder personen nok igen...og ellers kan admin garanteret banne deres IP...;-)...

Hvordan gør man det?

Link til indlæg
Del på andre sites

inde på brugerens profil, under "brugerliste"...så står der bare "denne bruger er på din ignorerliste" når de skriver noget...

Eller du kan gøre det inde på dit kontrolpanel - skriv brugerens navn på listen, og vedkommen er - næsten - usynlig.

Bare spørg mig, jeg gør det hele tiden :mrgreen:

Men det fjerner jo ikke alle de gamle tråde, spammerne henter frem fra de støvede hylder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Eller du kan gøre det inde på dit kontrolpanel - skriv brugerens navn på listen, og vedkommen er - næsten - usynlig.

Men det fjerner jo ikke alle de gamle tråde, spammerne henter frem fra de støvede hylder...

det har du selvfølgelig ret i....hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver vel lidt trist når der til sidst kun er dig selv tilbage:?:

Nårh nej, du kan jo ikke svare mig når du ikke kan se hvad jeg skriver... :engel::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites