Hop til indhold

Knurren


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Nu siger Bassen jo ikke overvældende meget, men som andre hunde (tror jeg nok) så knurrer han, når vi leger et eller andet afsindigt med ham, MEN kun når han selv har legesagen i munden. Taber han den eller vi får den fra ham, er han fuldstændig stille, indtil han igen får fat i legesagen og har den i flaben.

 

Gør alle hunde det eller er det bare Bassen, der kun knurrer, når han selv har fat i legesagen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det også her, og man kan tydeligt høre, at det er en legeknurren:mrgreen:

 

 

Det er somom man kan hører grinet :mrgreen:

 

 

Noget der under mig, er tilgengæld, hvordan Aslan gør med en bold i munden (fordbold) som han kun lige akkurat kan få ind i hans gab :???:

Eller, jeg er egentlig begyndt at stoppe mig med at undres og tager det som en selvfølge, Min hund kan gø uden at bevæge kæberne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er somom man kan hører grinet :mrgreen:

 

 

Noget der under mig, er tilgengæld, hvordan Aslan gør med en bold i munden (fordbold) som han kun lige akkurat kan få ind i hans gab :???:

Eller, jeg er egentlig begyndt at stoppe mig med at undres og tager det som en selvfølge, Min hund kan gø uden at bevæge kæberne :mrgreen:

 

Ej, ok...det er altså i virkeligheden Aslan, der er den sære :mrgreen: Man kan da ikke som hund gø uden at bevæge kæberne (udover hvis man er Aslan)...eller hvad ?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da for skørt...sorry men altså...hvordan i himlens navn kan de dyr gø med noget i gabet ? Jeg begynder at hælde til Aslans ide om, at det er halve katte :mrgreen:

 

Tja måske er der lidt kat i ham :-D Han hopper i hvert fald somme tider op i vindues karmen :-) Eller det er nu mest udenfor hvis han lige skal kigge ind og se om der sker noget spændende, ellers hvis vi har lukket ham ud mens vivarmer hans mad. Så står han med forpoterne oppe i vinduet og savler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu siger Bassen jo ikke overvældende meget, men som andre hunde (tror jeg nok) så knurrer han, når vi leger et eller andet afsindigt med ham, MEN kun når han selv har legesagen i munden. Taber han den eller vi får den fra ham, er han fuldstændig stille, indtil han igen får fat i legesagen og har den i flaben.

 

Gør alle hunde det eller er det bare Bassen, der kun knurrer, når han selv har fat i legesagen ?

 

Det er somom man kan hører grinet :mrgreen:

 

 

Noget der under mig, er tilgengæld, hvordan Aslan gør med en bold i munden (fordbold) som han kun lige akkurat kan få ind i hans gab :???:

Eller, jeg er egentlig begyndt at stoppe mig med at undres og tager det som en selvfølge, Min hund kan gø uden at bevæge kæberne :mrgreen:

 

Karla knurrer som en vanvittig når hun har fat i hvad end det nu er for en legesag der skal dø... mest når vi / en anden hund er i den anden ende, men hun kan såmænd også gøre det når hun selv leger vildt med et eller andet...

 

Ligesom Aslan og Tacco kan hun også gø, selvom hun har gabet spilet helt op af et eller andet :rolleyes: meget sær opførsel... Og så knurrer hun som en vanvitig når hun får sine "spasmer" :mrgreen:

 

En spasme, minder en del om et hvalpeflip, men er en voksen hund, der pludselig ligner den er blevet stukket i røven af en syl. Som angriber en uskyldigt udseende tyggepind / knast / pude - for at springe væk fra den igen i "skræk" over den faaaaaarlige ting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla knurrer som en vanvittig når hun har fat i hvad end det nu er for en legesag der skal dø... mest når vi / en anden hund er i den anden ende, men hun kan såmænd også gøre det når hun selv leger vildt med et eller andet...

 

Ligesom Aslan og Tacco kan hun også gø, selvom hun har gabet spilet helt op af et eller andet :rolleyes: meget sær opførsel... Og så knurrer hun som en vanvitig når hun får sine "spasmer" :mrgreen:

 

En spasme, minder en del om et hvalpeflip, men er en voksen hund, der pludselig ligner den er blevet stukket i røven af en syl. Som angriber en uskyldigt udseende tyggepind / knast / pude - for at springe væk fra den igen i "skræk" over den faaaaaarlige ting :lol:

 

Du godeste !!! Sikke en energi :shock::mrgreen: Jeg tror, at man må sige, at selv Bassens flip må foregå i slowmotion i sammenligning med det du beskriver...og særdeles lydløst...bortset fra hvis jeg valser rundt i mine løse py-bukser. De skal dø...NU !!!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du godeste !!! Sikke en energi :shock::mrgreen: Jeg tror, at man må sige, at selv Bassens flip må foregå i slowmotion i sammenligning med det du beskriver...og særdeles lydløst...bortset fra hvis jeg valser rundt i mine løse py-bukser. De skal dø...NU !!!!! :mrgreen:

 

:lol::lol:

 

Nu er Karla også i en anden vægtklasse end Bassen - og "racemæssigt" nok også i den mere aktive ende - for at sige det mildt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den med at blive stukket i røven kender vi godt, Hvordan Aslan præstere at strække ud i vores have, eller lae 180 graders vendinger rundt om pærertræet ved jeg ikke, og så ellers sparke til bolden med kæmpe knurren eller lige hovedet ned til bolden og gø af den, i forb farten..........

 

Men han er så også total brugt bag efter, og tænker lidt at det er aslans måde at komme af med den sidste energi i kroppen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...