Hop til indhold

skovtur


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Dagen startede med at Akita tiggede pandekager ved sin far :rolleyes:

 

29-08-09northawwoods001.jpg

 

Vi var ret længe om at vågne og komme igang.. men vi tog os endelig sammen, hentede Merlin i pensionen og k¢rte i skoven.

(ignorer lige hvor firkantet mit t¢j får mig til at se ud :shock: ...der er en talje et sted derinden under, honest! :lol:)

29-08-09northawwoods005.jpg

 

hmmmmmm hvilken snor h¢rer lige til hvad hund? :confused::lol:

29-08-09northawwoods007.jpg

 

Merlin vil give Akita mysser, hun fortalte ham hvor han h¢rer til :engel:

29-08-09northawwoods010.jpg

 

Glade piger (og dreng) :mrgreen:

29-08-09northawwoods013.jpg

 

på farten

29-08-09northawwoods015.jpg

 

et flot træ

29-08-09northawwoods016.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Lex og Akita har deres sikkerhedsseler på her, da de sad på bagsædet pga Merlin. Det er den dyre slags, som der engang har været linket til herinde. Kan ikke huske navnet.

 

Jeg synes stadig du skulle pr¢ve easy walk selen, som vi bruger på mit arbejde, har endnu ikke set en hund komme ud af dem, og det er en human anti-trække sele.

 

http://cgi.ebay.co.uk/Easy-Walk-Professional-Dog-Harness-55-80cm-No-Pulling_W0QQitemZ400057616643QQcmdZViewItemQQptZUK_Pet_Supplies_Dogs?hash=item5d254ac903&_trksid=p3286.c0.m14

Link til indlæg
Del på andre sites

Lex og Akita har deres sikkerhedsseler på her, da de sad på bagsædet pga Merlin. Det er den dyre slags, som der engang har været linket til herinde. Kan ikke huske navnet.

 

Jeg synes stadig du skulle pr¢ve easy walk selen, som vi bruger på mit arbejde, har endnu ikke set en hund komme ud af dem, og det er en human anti-trække sele.

 

http://cgi.ebay.co.uk/Easy-Walk-Professional-Dog-Harness-55-80cm-No-Pulling_W0QQitemZ400057616643QQcmdZViewItemQQptZUK_Pet_Supplies_Dogs?hash=item5d254ac903&_trksid=p3286.c0.m14

problemet er han ikek kan passe mange, k9 måtte vi droppe simpelthen, han var for bred/stor ved hals/ skuldrer så den sad for højt foran.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har faktisk bestilt den sidste i største størrelse :blink:

 

Kenjan læder seler.... ummmmm :engel: sidder ofte bare og klikker mig igennem deres hjemmeside og dr¢mmer om at have mange penge! :blink:

:lol:

 

Hvis jeg ikke har sagt det før? Akita er en smuk tøs :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...