Hop til indhold

Så galt kan det gå efter en tandrensning


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Måske vi kan få lavet et sub. forum herinde , så kan vi skrive om oplevelser hos de forskellige dyrlæger , uden at hænge dem ud for noget , hver gang vi så skrev om en ny dyrlæge laver vi en ny tråd , så de forskellige dyrlæger får hver sin tråd , men alle historier fra samme dyrlæge bliver samlet i den trå der er startet med den dyrlæge

 

Rodet eller til at forstå :roll:

 

Jeg har ikke en disse forstand på hvordan de sup foa bliver lavet , men hvis det er en ide og nogle vil være med , må vi jo spørge Admin

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det dog forfærdeligt! :cry::evil::evil::evil::evil::evil:

 

Det er jeg blevet tilbudt af et medlem herfra , men jeg er bange for at vi kan blive hængt ud for injuria hvis det ikke er tilladt , jeg kender ikke facebook og deres regler , jeg vil bare ikke kunne hænges ud for noget

 

Jeg er lidt meget tøset hvad sådan noget angår :oops:

 

Ellers kunne det være rart at få gjort noget for at stoppe hende

 

Det må man desværre ikke. Man må ikke "hænge personer ud" i FB grupper.

 

Jeg vil også gerne have en pb så jeg kan undgå denne "dyrelæge" i fremtiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog forfærdeligt! :cry::evil::evil::evil::evil::evil:

 

 

 

Det må man desværre ikke. Man må ikke "hænge personer ud" i FB grupper.

 

Jeg vil også gerne have en pb så jeg kan undgå denne "dyrelæge" i fremtiden.

 

Jeg mente heller ikke nogen skulle hænges ud , men at man kunne fortælle sin historie , uden at beskylde for noget

 

Foeks. kan det være en uheldig negleklipning , hvor der blev klippet lidt for meget , men derfor kan det godt være en dygtig dyrlæge

 

Så kan alle selv vudere om de har lyst til at bruge/ikke bruge den dyrlæge

 

Det kan både være gode og uheldige oplevelser

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mente heller ikke nogen skulle hænges ud , men at man kunne fortælle sin historie , uden at beskylde for noget

 

Foeks. kan det være en uheldig negleklipning , hvor der blev klippet lidt for meget , men derfor kan det godt være en dygtig dyrlæge

 

Så kan alle selv vudere om de har lyst til at bruge/ikke bruge den dyrlæge

 

Det kan både være gode og uheldige oplevelser

 

Det var måske en idé :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bellapigen

Nej hvor er det frygteligt. Stakkels hund og ejere.

Hvor er det sørgeligt at en person der kalder sig for dyrlæge kan være så dum.

Hvis jeg havde oplevet det, var jeg gået amok! Lavet tip til aviserne i området om historien, hængt sedler op hvor der stod advarsler om den dyrlæge.

Jeg ved godt at det måske er en lav måde at gøre det på, men jeg ville virkelig gøre alt hvad jeg kunne for at undgå at andres hunde blev udsat for samme grusomme oplevelse.

En dyrlæge er en man skal stole på og ikke have tvivl omkring.

 

Hvor er det trist at det skal være så svært at lave en anmeldelse, så personen kunne få en straf og fratages retten til at behandle dyr. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det frygteligt. Stakkels hund og ejere.

Hvor er det sørgeligt at en person der kalder sig for dyrlæge kan være så dum.

Hvis jeg havde oplevet det, var jeg gået amok! Lavet tip til aviserne i området om historien, hængt sedler op hvor der stod advarsler om den dyrlæge.

Jeg ved godt at det måske er en lav måde at gøre det på, men jeg ville virkelig gøre alt hvad jeg kunne for at undgå at andres hunde blev udsat for samme grusomme oplevelse.

En dyrlæge er en man skal stole på og ikke have tvivl omkring.

 

Hvor er det trist at det skal være så svært at lave en anmeldelse, så personen kunne få en straf og fratages retten til at behandle dyr. :cry:

 

Ja det er trist , men når jeg tænker på hvor mange læger der har skadet folh , og stadig for lov at praktisere , så der er nok lange udsigter til der sker en dyrlæge noget , desværre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske vi kan få lavet et sub. forum herinde , så kan vi skrive om oplevelser hos de forskellige dyrlæger , uden at hænge dem ud for noget , hver gang vi så skrev om en ny dyrlæge laver vi en ny tråd , så de forskellige dyrlæger får hver sin tråd , men alle historier fra samme dyrlæge bliver samlet i den trå der er startet med den dyrlæge

 

Rodet eller til at forstå :roll:

 

Jeg har ikke en disse forstand på hvordan de sup foa bliver lavet , men hvis det er en ide og nogle vil være med , må vi jo spørge Admin

 

Du kan evt. lave en social gruppe, og så gøre den lukket. Så man skal have en invitation for at kunne læse denne gruppes side. Så kunne man evt. skrive en pb til dig, hvis man ville være medlem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan evt. lave en social gruppe, og så gøre den lukket. Så man skal have en invitation for at kunne læse denne gruppes side. Så kunne man evt. skrive en pb til dig, hvis man ville være medlem :blink:

 

Det lyder som en god ide

 

Desværre er jeg nok ikke den rette til at lave en social gruppe , da jeg i perioder ikke har meget tid til at deltage herinde

 

Men hvis en anden har lyst vil det da være super :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...