Hop til indhold

At tisse på det ukendte?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan har altså nogle mærkelige..........ideer :mrgreen:

 

F. eks, laver naboen ting han ikke kan forstå, prøøøøøøøøver han virkelig at forstå, han undersøger hækken, og når han så giver op, så letter han da lige ben nærmest naboen.

 

Hvis Aslan ser noget på turen, en strømpe, han prøver at tage den, det må han ikke. så slipper han den og letter ben på den :rolleyes:

 

 

I dag hilser jeg på vores bagbo, Aslan løber hen til hækken, med bedste gø manner, men han gør ikke, han kigger på mig, og så på hækken og puster sig op, skal lige til at gø, men vent, mor snakker med den han skal gø af :hmm:

 

Dilemma, mor siger jo egentlig go for damen, nå.............Så letter ban da bare ben op ad hækken lige ud foran damen :mrgreen:

 

 

 

Og så undre jeg mig stadig over at hunden spiser et stykke græs fra en tot græs, og så bag efter letter ben på dette. Hvorfor ikke bare lette ben og undgå det ENE stykke græs?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke lade være med at komme med en sand historie.

Vi havde besøg af min svigerinde og hendes hund king, stor labrador.

Så kom svigermor også på besøg (jeg nåede ikke at låse døren) Nå men det var dengang damerne gik med støvler der gik op til knæene, sådan et par havde svigermor også på. Jeg stod og kikkede på King der kom gående gennem stuen hen til stolen hvor svigemekanikken sad, og så snuste den en gang, gik en skridt frem og pissede lige ned i støvlen. Hun mener stadig at det var noget jeg fik den til.

Det er ikke lykkedes mig at lære mine hunde det endnu, de er også bange for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror der sker en eller anden kortslutning i handyrs hjerner når de når en vis alder :hmm:

Jeg kan nikke genkendende til begge de foregående indlæg, for lige i øjeblikket er Leroy totalt besat af at TISSE! :ivrig:

 

Han danser tissedansen (let højre ben, to skridt frem, let venstre ben, skrab bagud osv.) konstant, og i dag tissede han på min mor :oops:

 

På et eller andet tidspunkt går det vel over... :confused:

Sig det gør!!! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Altså jeg tror jo nogengange at Freya leger lidt en han...eller også er hun bare en dominant tæve...men hun letter altså også ben.. selv op af det mindste græsstrå.. og ja hun skraber altså også:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookie letter også ben. Og skraber bagefter. Hun ligner mest bare en der tænker "åååårh ja, det var rart!!" når hun skraber i jorden.

Hun kan også overskrabe i jorden så man ligefrem må står og løfte hende væk, fordi hun går helt i selvsving..

Hun letter også ben på ting som hun godt ved hun ikke kan få med, en sok på vejen, en alt for tung pind, græstotter hun lige har spist af osv..

Jeg har altid bare tolket det som "det ka godt være jeg ikke må tage det med, men nu tisser jeg på det og så er det MIT!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med det ukendte, kan det være derfor at altid renlige Victor lige lettede ben, da vi flyttede ind her i julen? :blink:

 

Vi var næsten færdig med at bære ind, og Victor har været med herovre til fremvisning, og med mig hen og gøre rent, såååå helt ukendt er det ikke.

 

Men et eller andet sker der altså han letter bare ben op af den nymalede væg , og vi står bare :eek: altså han har været renlig i 2 år lissom...whaaat?

 

Skal lige tilføjes at vi jo self. vaskede det af med rodalon, så han ikke kunne lugte stedet, og han kun gjorde det den ene gang.

 

Var det en afmærkning eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps jeg forstår det heller ikke lige. Vi var hos min mormor og morfar i sidste uge, og manden skulle hjælpe morfar med at genindstille video'en. Kenzo har ikke set sådan en før (vores står i et skab), så mens de sidder og roder med den, snuser han ligeså stille til den, og letter ben op af dem, så var den ligesom indviet ;)

 

Han var ikke skide populær bagefter, skal jeg hilse og sige :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

Hvordan kan lette ben være dæmpning?

(ja jeg har aldrig sagt jeg var klog jo)

 

Urinering generelt kan bruges som et dæmpende signal, det er ikke det du ser mest, men det forekommer. Dog er det ikke med højt benløft :)

 

Et eksempel kan være når man kommer hjem til sin hund som synes man virker lidt voldsom eller lignende og den så tisser en smule. Mange opfatter det som om at hunden er helt vildt glad og ikke kan holde sig. Men for at være sikker på at det er tilfældet skal resten af hundens kropssprog tages med i betragtning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...