Hop til indhold

Fjer i munden!


Petrine
 Share

Recommended Posts

Har en ide om at Petrine skal med på rypejagt, men mistænker at hun ikke kan lide at få fjer i munden - hun får lov at nappe papegøjen i halefjerene og det er vildt morsomt, hun har fundet en død due og den er særdeles interessant, hun dutter den, slikker og er interesseret. Men når hun får fjer i munden spytter og sprutter hun, det er bare ikke lækkert - har prøvet at smøre lækre ting på, men tror fjeren enten giver hende kvalme eller kilder.

 

Er der nogen trick til at få hende til at tage en død fugl i munden? Når jeg kaster med duen løber hun hen og giv den et nap, men så ydrk, spyt, ud med den igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en ide om at Petrine skal med på rypejagt, men mistænker at hun ikke kan lide at få fjer i munden - hun får lov at nappe papegøjen i halefjerene og det er vildt morsomt, hun har fundet en død due og den er særdeles interessant, hun dutter den, slikker og er interesseret. Men når hun får fjer i munden spytter og sprutter hun, det er bare ikke lækkert - har prøvet at smøre lækre ting på, men tror fjeren enten giver hende kvalme eller kilder.

 

Er der nogen trick til at få hende til at tage en død fugl i munden? Når jeg kaster med duen løber hun hen og giv den et nap, men så ydrk, spyt, ud med den igen.

 

seriøst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, ja? Er det helt tåbeligt? Hun elsker at hente ting, og noget fornuftigt MÅ hun altså kunne bruges til. Hun er ikke skudræd :-)

 

Nej, bestemt ikke. Tænker bare hun er lidt lille til en rype (og en due).

 

Hvis du skal træne hende til at tage en due, så ville jeg lægge den i en nylonstrømpe, så den ligner en almindelig dummy. Når hun er sikker i apportering på dette, så lav et hul i strømpen og hiv en lidt fjer ud.... og når hun vil hente det, hiv en vinge ud, og når hun kan det, hav 2 vinger ude osv......

Link til indlæg
Del på andre sites

totalt ot, men som kvinde, har du ikke et par strømpebukser? :shock:

 

Som kvinder ejer jeg ingen strømpebukser, g-strenge, læbestifter (eller andet krigsmaling), bh'er, stiletter og slet slet ikke nylonstrømper - håber du sætter pris på viden om mit privatliv :lol: som mand, ved du så alt om transmissionsaksler og fittings? (det var et forsøg på at være feministisk sarkastisk)

 

Til gengæld skyder jeg alt der kan spises :cool: også ryper.

 

Petrine kommer aldrig til at hente fuglen, han er en kamp-fugl, så det er kun under opsyn de leger 'sammen'.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som kvinder ejer jeg ingen strømpebukser, g-strenge, læbestifter (eller andet krigsmaling), bh'er, stiletter og slet slet ikke nylonstrømper - håber du sætter pris på viden om mit privatliv :lol: som mand, ved du så alt om transmissionsaksler og fittings? (det var et forsøg på at være feministisk sarkastisk)

 

Til gengæld skyder jeg alt der kan spises :cool: også ryper.

 

Petrine kommer aldrig til at hente fuglen, han er en kamp-fugl, så det er kun under opsyn de leger 'sammen'.

dit forsøg på at være sarkastisk er modtaget :mrgreen: nej det ved jeg ikke, ejg ved dog en del om AD opbyggelse, dns og dhcp...

 

Men er daglad for din viden om privat livet :lol: er måske chokeret over din manglende feminin garderobe (set fra mit synspunkt :blink: ) men skønt med kvinder med ben i næsen og bule i buksen :mrgreen:

 

du siger lige til hvis jeg skal banke de andre for at lave ot i den tråd....muhahaha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...