Hop til indhold

Tilbyder hundepasning


Gæst 280292
 Share

Recommended Posts

Hej hundeelskere. Jeg tilbyder min hjælp hvis i skal have passet jeres hund, så i er fri for at sende dem på hundepension eller hundehotel. Jeg har for nyligt oprettet en hjemmeside som i kan finde i min profil (jeg kan ikke skrive den her pga. spam) Mvh Sarah Oemig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Det foregår på amager i København. Jeg er en 17, snart 18 årig pige og jeg skal til at uddanne mig som dyrepasser. Jeg har ikke nogle uddannelseserfaringer med hunde udover mine egne gennem bøger, internettet og min egen hund, og jeg interesserer mig meget for hundeadfærd osv. Jeg bor sammen med min mor, hendes kæreste og min lillebror, og de har selvfølgelig også sagt ja til at passe hunde. Min egen hund er en Cairn Terrier tæve på snart 5 år som kan med alt og alle, og hun er bare super skøn. Det koster 100 kr. pr dag, men der er også andre ting som længere gåture, bad osv til lidt ekstra. Jeg har en hjemmeside jeg synes i skal kigge på, som i kan finde i min profil, hvor der står alt hvad i vil vide om pasning, priser, beliggenhed, min hund osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
Gæst Ryesberg

Hejsa... Kunne du være interesseret i at passe vores dejlige 8 måneders gamle blandingshvalp, Samson, i et døgns tid? Vi skal til fyn og overnatte fra den. 13-14 og søger hundepasning. Han er super glad og imødekommende overfor hunde såvel som mennesker. Giv venligst lyd fra dig enten her eller til nummer 24 83 47 23.

 

Mvh

Morten og Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa... Kunne du være interesseret i at passe vores dejlige 8 måneders gamle blandingshvalp, Samson, i et døgns tid? Vi skal til fyn og overnatte fra den. 13-14 og søger hundepasning. Han er super glad og imødekommende overfor hunde såvel som mennesker. Giv venligst lyd fra dig enten her eller til nummer 24 83 47 23.

 

Mvh

Morten og Louise

Det er en meget gammel tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...