Hop til indhold

Sommerhusferie


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige holdt pause fra skærmen i en uges tid, da vi har været i sommerhus. Vi havde Karlas tante Sif med, til stor glæde for begge hunde. Sommerhusets bagside lå op til en stor dejlig skov, så hundene nød virkelig at være ude... Vi fik også liiiige testet vores indkald et par gange, da harene i nordjylland, tydeligvis har et stort dødsønske :shock:... begge kræ fravalgte dog jagten på haren da der blev kaldt :5up: 3 gange blev det testet og 3 gange kom de sgu! Holy crap jeg var stolt af begge "mine" hunde....

 

Billeder skal I jo ikke snydes for, så der kommer lige en del :mrgreen:

 

1. Nej hvor sejt, her kan jeg jo stå og gø af alt der går forbi ude på stien

2. Som om det stopper mig, at I trækker gardinerne for - tåbelige mennesker!

3. Kæft hvor sejt, Sif! Her kan vi jo stå og gø af alt der går forbi ude på stien...

4. Hvor nedværdigende! Tænk at blive lænkehund! Og så i min alder!

5. Hvad betyder nedværdigende? Vi er jo udenfor, det er fedt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det regnede desværre en hel del i den uge vi var der, så af og til måtte aktiviteterne altså foregå indenfor. Sif er 8,5 år gammel og har levet sit liv som have-hund, med enkelte gåture på strand eller i skov - hver 14endes dag eller lignende.

 

Mental aktivering var derfor en by i Rusland for hende, meget meget udfordrende og sært. I løbet af ugen lykkedes det hende dog at knække koden for hvad sjov der egentlig er ved et toiletrullerør :lol: og at indse, at en hjemmelavet kong iform af en gammel youghurtbæger faktisk er en fest :mrgreen:... (efter man havde lært at holde fast i den, så man ikke skulle jagte den rundt i hele hytten, gik det lidt nemmere).

Flasken med godbidder i fangede hun dog aldrig - eller jo, hun fangede at Karla kunne få dem ud, så det nemmeste var at sætte sig i nærheden, og så dele byttet med hende :lol:

 

Men ellers kan man jo også bare lege med hinanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller hyggede os omkring sommerhuset, med leg, afslapning, fodersøg o.lign.

 

1. Smukke Karla

2. Sifi profil - noget bud på blandingen? der skulle være noget labrador og evt. også hønsehund ind over via mor. men far er ukendt...

3. Karla gnaver i grankogler

4. Sif tager en slapper

5. Et sidste billede af mit smukke kræ

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...