Hop til indhold

Löwchenspecialen :)


 Share

Recommended Posts

I sidste weekend var vi til löwchenspeciale i Asaa - en superhygsom dag, hvor Bimsen vandt det hun skulle vinde - og jeg gik med Bobo - som også vandt det han skulle vinde ... men vil gerne lige fortælle en sjaw oplevelse jeg havde ...

 

Normalt når jeg går med Bella og jeg stiller hende på bordet - så løfter jeg hende lige mellem bagbenene for at få bagparten til at stå pænt .. Når man gør det ved Bobo - så kan man godt blive pænt overrasket ... når man nu ikke er vant til hanhunde ... lad mig sige det sådan: man får fat i mere end man lige havde regnet med :mrgreen:

 

Lige et billede af min søde pigehund:

P8298646.JPG

 

Der er mange flere billeder fra dagen her:

 

http://picasaweb.google.dk/kennel.lowchen/LowchenspecialenDanmark2009#

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lyder til i har haft en rigtig god weekend :) Dejlige billeder også.

Kan nok forestille mig at du har fået mere imellem fingrene end normalt grin, det får mig til at tænke på en "omvendt" historie jeg husker.

 

Min veninde var på udstilling med sin kastrerede han (han var tidligere præmieret, derfor muligt) og dommeren føler overalt på ham og begynder så kritikken med "smuk tæve, dog noget stor størrelse" eller lign :mrgreen::mrgreen:... ringsekretæren kigger forvirret op da hun er ret sikker på det er åben klasse hanner hun har i ringen!! :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hedder den her løve? Den er bare så sød. :lun:

 

[media]http://lh4.ggpht.com/_MoHWMxguimY/SqDX1qD1UxI/AAAAAAAAGUM/-FlplHkPMQQ/s640/P8298630.JPG[/media]

Hun hedder oprindeligt Foxy Lady (er lidt i tvivl om lady - men i hvert fald Foxy) - nu hedder hun vist nok soffy - eller sophie ... noget i den stil ... uanset hvad - så er hun superlækker.

 

Jeg kan ikke huske, hvad den uklippede heder - men lækker er hun - og den nederste ko-farvede er vist Anton ...

 

Kommer du ud til Brøndby og ser os i ringen om 14 dage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den uklippede der ligger ned er Fie - Lions of Denmark License to dream..

Og Soffi hedder Lions of Denmark Opaque Foxy Lady.. Den sidste er Lions of Denmark Romantic Antoine.. Hans Mor er også bruger herinde :mrgreen:

Og jep det var en dejlig dag..Og det regnede først da vi var færdige iringen.. Magic synes det var den bedste weekend ever.. Fordi man godt måtte gå løs.. Og så endte dagen i hundeskoven i Asaa..Hvor vi som sædvanlig var helt alene, men vi kunne jo sagtens fylde skoven selv :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin! De er altså supersøde de løver - tror de ville gøre sig rigtig godt som lydighedshunde med de der høje forben :mrgreen:

 

Og tillykke - med sejren og dine nye erfaringer med hundes anatomi :mrgreen:

De er hvertfald lærenemme.. En af de bedste agilityhunde i USA er en Löwchen

 

http://www.lowchensaustralia.com/agility/pistil2.htm

 

 

Og her kan man se hvad Löwchen også kan

 

http://www.taywil-lowchen.com/

 

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Men jeg syntes stadig det er synd at i gør dem nøgne! Nå :mrgreen:

Det ville du ikke sige hvis du ser de hunde "nogen" hvalpekøbere kommer med for at få børstet igennem.. Det sted de filtrer allermest er på bagpartiet/inderlårene.. Hvis du mødte sådan en hund ville du sige "Det burde være ved lov at alle løver skulle klippes i løveklip".. Og det hjælper sq ikke en skid at vise "nogen" hvordan man børster og holder hunden...

Gudskelov vi også har en masse som godt kan holde hunden.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du tænker: Jaja - indtil bagbenene er ved at gå til i filtrer? :mrgreen:
Næ.. Jeg tænker "Hvorfor købe en dyr hund som der ikke findes ret mange af i Danmark, og så lade pelsen gro så den ligner ethvert andet gadekryds eller en havaneser?"

Jeg tror jo alle ved hvad de går ind til mht pelsplejen.. Jeg har overvejet at tage nogle billeder af nogle rigtig slemme hunde og bruge som skræk-kampagne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...