Hop til indhold

vor meget dyre er det


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker at der måske menes at en hanhund nogengange spiser mere end en tæve af samme race :confused:

 

Det har jeg så ikke oplevet specielt meget af her hjemme, Flica (som ganske vist er en anden race), spiser lige så meget (og gerne mere!) som hannerne og den mindste tæve jeg har haft, spiste næsten lige så meget som den største af mine hanner, da hun var et vældigt lille energibundt :mrgreen:

 

Så hvad foder angår kan jeg ikke forstille mig at der skulle være den store forskel prismæssigt. Og jeg kan godt nok ikke lige komme på andre områder, hvor en han skulle være dyre at holde end en tæve???

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej - jeg er ny her :-)

 

Der er forskel på hvor meget den enkelte hund spiser. Vores spiser ihvertfald meget forskellige mængder - lige fra ½ ltr til 2 ltr - 2 gange dgl.

De unge hunde spiser mest.

 

De mængder som står angivet på fodersækkene er kun vejledende, og for det meste kan de anses for værende absolut minimum. Mens en gd vokser skal den have temmelig meget foder, og det kan ikke betale sig at spare på det.

Kig altid på din hund, og se hvordan den ser ud - fodermængden kan ikke stå alene for det er forskelligt, hvad den enkelte hund trives på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej - jeg er ny her :-)

 

Der er forskel på hvor meget den enkelte hund spiser. Vores spiser ihvertfald meget forskellige mængder - lige fra ½ ltr til 2 ltr - 2 gange dgl.

De unge hunde spiser mest.

 

De mængder som står angivet på fodersækkene er kun vejledende, og for det meste kan de anses for værende absolut minimum. Mens en gd vokser skal den have temmelig meget foder, og det kan ikke betale sig at spare på det.

Kig altid på din hund, og se hvordan den ser ud - fodermængden kan ikke stå alene for det er forskelligt, hvad den enkelte hund trives på :-)

 

er du fra kennel blaaholm dit avitar belled kommer da der fra ikke:-)?????

Link til indlæg
Del på andre sites

snakker vi køleskab eller hund?

 

de er forskellige på hver sin måde jo, men hvis du ikke vil have 2 hunde på samme tid har du forhåbentligt en del år endnu til at tænke over køn.

 

hund men vi kan da godt snakke om køleskabe vis det er:mrgreen:.

 

ja det vare meget meget lenge og det er da kon posetivt.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle serlige fordele ved hun han.??.

 

Det er jo fuldstændig en temperamentssag.

 

Tæver har humørsvingninger i forbindelse med løbetider (og løbetider). Førstnævntes grad varierer dog meget. Nogle påstår de er lidt mere samarbejdende.

 

Hanner er i evig brunst, når de først er kønsmodne. Og så også en lille tand mere selvstændige, ifølge nogle.

 

Jeg skal ikke garantere noget, har kun prøvet en hanhvalp endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...