Hop til indhold

Markus Mühle


Gæst kratos' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst kratos' mor

Hej :) Er der nogen herinde som har erfaringer med foderet Markus Mühle, som har lyst til at fortælle lidt om dette foder? Og er der nogen som ved om der findes forhandlere af dette foder på fyn? Mange hilsner fra Maja, Kratos' mor :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

I stedet for, at linke dig videre vil jeg gerne fortælle dig lidt om det.. Markus Muhle er et produkt som de selv mener, er et foder der kommer tættest på hundens (og ulvens) naturlige foder. Foderet indeholder naturens egne byttedyrs opskrifter(igen ifølge dem selv). Foderet er koldpresset ved 43 grader, som gør, at foderet ikke mister sine evner. Der går selvfølgelig lidt til spilde, det kan man ikke undgå, da man varme behandler det. Foderet er optimeret til både hvalpe og voksne.

 

jeg har selv brugt det, men stoppede med det da pillerne var for store til en chihuahua, vores hund tog det simpelthen med ind på sofaen og spiste det, i stedet for at spise det i skålen.. men han var rigtig glad for det, og nogle af vores andre venner bruger det som træningsgodbid, da de barfer deres hund.. :) (og med barf mener jeg rigtig kød)

 

men et godt og billigt produkt, i forhold hvad der er af "Barf" tørfoder på markedet.. med hensyn til hvor man kan købe det, så vil jeg henvise dig til http://www.zooplus.co.uk billigere end danske priser, og koster kun ca. 40 kr og få det tilsendt.. men tag og bestil nogle gode mængder, så er det også billigere i transport.. :)

 

Bonus info: jeg ved der er en ulvepark i spanien der bruger det som foder til deres ulve.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger det og er meget begejstret for det :5up:

Pillerne har en størrelse der passer til store hunde, og de elsker det endda så meget, at det også kan bruges som godbidder.

Det dufter dejligt frisk i modsætning til alm. tørfoder, der ofte lugter gammelt.

 

Jeg bor på Fyn, men køber enten i England eller Tyskland, alt efter hvor det er billigst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Mange tak for de fine svar :) Jeg overvejer nemlig meget kraftigt at prøve dette foder, da jeg har læst det skulle virke godt på maven. Kratos (min hund) får nemlig tynd mave dagligt på trods af at vi fodre med det dyre foder. Umulia: Kan du sende mig et link til dem du handler hos? Igen mange tak for Jeres svar :) Hilsen Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Super smart :) Kan se at det kan købes/leveres helt ned til 313 kroner! Det er dæleme billigt og så slipper man for at køre land og rige rundt :) Smart :) Det tror jeg helt sikkert vi må prøve :) jeg læste mig frem til at de skulle have 10-12 gram pr kg. Hvor meget får din og hvad vejer den? Og hvor mange gange om dagen fodres der med dette? Mange tak for hjælpen. Det er bare super skønt altså :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fodret vores cairn terrier på nu 6 måneder med en blanding af Orijen puppy og Hills. Hills er vi gået væk fra, men desværre er hun ikke specielt begejstret for Orijen. Så købte vi en pakke Marcus Mühle og blandede det med Orijen. Og det har virket. Faktisk piller hun alle Marcus stykkerne ud først. Så hvis det fandtes som hvalpe foder ville vi gå helt over til Marcus. Så det smager vist godt ;-)

 

Mvh

Jan

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...