Hop til indhold

Hvad er din(e) hund(e)s yndlingsgodbidder?


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Gæst Breton-Jet
Hvad er din(e) hund(e)s yndlingsgodbidder tror du? :-D

´

 

Det er ikke noget jeg tror det er noget jeg VED:mrgreen: det er OLIVER'S LIVER BITES De eeelsker det!! Men det eneste dårlige er at det ser SÅ ulækkert ud! Det er så klamt! men super til træning!:blink:

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

ALT hvad der kan spises :mrgreen:

 

Jeg har endnu ikke formået at udrede, om der er noget, der er mere lækkert end andet. Dog har jeg en MEGET svag fornemmelse af, at frolic og levergodbidder er en bette anelse lækrere end tørfoder? Jeg er dog langt fra sikker..

 

Ok, oksebidder med lidt hvidløgssalt er dog delikassen efter nærmere eftertanke - men altså, Møffe er bare madGLAD :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvad, skal vi tolke det som, at det i virkeligheden er kylling, der er Pablos favorit og pølser, der er Victorias favorit :blink:

 

 

Nej at Pablo er en kylling, samt at hans livret er Victorias pølser...:mrgreen:

 

jo, det du skrev...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhh.... Men sålænge det kom fra min hånd, så var det mam...

 

Forsøgte min mor at fodre det i ham, så gik han sin vej. Hvilket var lidt et problem, da han var i pleje ved mine forældre, når jeg ikke var hjemme.... :rolleyes::lol:

 

Nåja, nu tænkte jeg, hvis han syntes det var mere delikat end det almindelige foder ;-)

 

Og stakkels din mor, så havde hun da vist sin sag for, nu hun passede ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Saftigt kylling, skinke, oksekød... Udover det så nogle bløde godbidder som jeg har fundet i Tyskland. Kan ikke huske hvad de hedder, ej heler finde posen. Der er en cavalier udenpå.

 

(Ville ønske jeg havde en labs'er der bare ville æde alt. (Tænker specielt på min kærestes tidligere hund, der ville udføre tricks for tørt fuglebrød i haven).:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil videre er det tørfisk, regnorme, øko-pølse, leverpostejsmadder, skinkestrimler.

 

Og kattens vådkost - den har han så lige fundet ud af hvordan man får fat i :rolleyes: Mmmh, den er god..

 

Folks ulækre efterladte halve burgere, franskbrøds endestykker og tør rugbrød er også vildt spændende på en gåtur :badr: Byt med en godbid? Niksen biksen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur vil gøre ALT for resterne af en grillkylling :lol:

 

Jeg har jo et stort problem med at Baldur er vandskræk, og han er 100% overbevist om at det gør sindsygt ond at få vasket fødderne....

 

I går havde jeg så resterne fra en halv grillkylling, og så fik jeg for første gang nogensinde lov til at vaske hans fødder med en vaskekuld. Dette har været forsøgt et utal af gange før, og det er altid endt med at han er flygtet og nærmest har kravlet hen af gulvet for at komme væk.

 

Men med en resterne af en grillkylling, så kan jeg få lov til alt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...