Hop til indhold

Erfaringer med denne target stick (clickstick)


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke prøvet den der stick-ting, men på de almindelige klikkere, med samme system -den lille knap der, oplever jeg også sommetider at knappen sitter sig fast.....Enormt træls når man er ude og træne og knappen sitter sig fast midt i et klik og man ikke kan få den løs igen oooog selvfølgelig ikke har taget en ekstra klikker med ud.. :roll::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke prøvet den der stick-ting, men på de almindelige klikkere, med samme system -den lille knap der, oplever jeg også sommetider at knappen sitter sig fast.....Enormt træls når man er ude og træne og knappen sitter sig fast midt i et klik og man ikke kan få den løs igen oooog selvfølgelig ikke har taget en ekstra klikker med ud.. :roll::evil:

 

Ok, har kun de 'gammeldags' klikkere, så har aldrig prøvet de her... men det er da noget skrammel :rolleyes:

 

og for ikke at tale om, når dimsen pludselig går på plads med et højlydt klik...på det helt forkerte sted ! :roll::mrgreen:

 

Ja, lige præcis... så er den ikke en særlig stor hjælp.

 

Nå, men så må jeg se om jeg returnerer den. Tak. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker i-click'erne med knappen udenpå, og synes ikke jeg har oplevet at have problemer med dem :confused: er tilgengæld ikke glad for de gammeldags boks-klikkere...

 

Ok, så er det ikke sikkert man kan sammenligne knap-klikkerne dem med denne target stick. Men denne er i hvert fald elendig. Man skal trykke helt lige ned for at den ikke 'sætter sig fast' og det er jo ikke ligefrem det man gider koncentrere sig mest om, når man træner.:blink:

 

æv også. Synes det er genialt med forenelig target stick og klikker. Ved ikke hvordan folk kan have både hundesnor, target stick og klikker (og godbidder) i 2 hænder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så er det ikke sikkert man kan sammenligne knap-klikkerne dem med denne target stick. Men denne er i hvert fald elendig. Man skal trykke helt lige ned for at den ikke 'sætter sig fast' og det er jo ikke ligefrem det man gider koncentrere sig mest om, når man træner.:blink:

 

æv også. Synes det er genialt med forenelig target stick og klikker. Ved ikke hvordan folk kan have både hundesnor, target stick og klikker (og godbidder) i 2 hænder.

 

Tænker targetstick, klikker i den ene hånd, snor om samme hånds håndled og så den frie hånd til godbidderne :mrgreen:

 

Ej, jeg synes det lyder som et værre mas, med så mange ting på éngang :shock: Bruger aldrig target, når Møffe er i snor :lol: Synes også nogle gange, at klikkeren er alt for meget i vejen :???: Så er det godt med et godt, gammeldaws "Dygtii'" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ikke i forhold til boks-klikkerne nej - men de klikker jo fandeme også så højt, at de ikke må bruges i snerige egne af frygt for lavine-fare :rolleyes:

 

Ha ha.. det er rigtigt.:lol: Men hvis der er larm udenfor står jeg alligevel næsten med klikkeren oppe i hovedet på Smilla (som en anden fjernbetjening) for ellers hører hun den ikke. :cool: Mine katte har en noget bedre hørelse (der havde jeg klikkeren pakket ind i et viskestykke i starten).

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker targetstick, klikker i den ene hånd, snor om samme hånds håndled og så den frie hånd til godbidderne :mrgreen:

 

Ej, jeg synes det lyder som et værre mas, med så mange ting på éngang :shock: Bruger aldrig target, når Møffe er i snor :lol: Synes også nogle gange, at klikkeren er alt for meget i vejen :???: Så er det godt med et godt, gammeldaws "Dygtii'" :mrgreen:

 

Ja, tak men min hund er også halv så stor som din. (Rygproblemer). :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...