Hop til indhold

Ond tante


Umulia
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at udtrykke min ærgelse :neutral:

 

Som jeg måske før har nævnt, har sterilisationen ikke ligefrem hjulpet på Vinnies temperament - som ikke var for godt i forvejen...

Hun har ellers været den perfekte legetante for Leroy, men nu er hun begyndt at skrue bissen på overfor ham.

Jeg kan sagtens acceptere at hun forsvarer sine tyggeben osv. overfor ham, men ét er forsvar, noget helt andet er angreb.

 

Jeg har lige fodret dem begge to - Vinnie i køkkenet og Leroy i dørkarmen mellem stue og køkken, som altid.

Vinnie skynder sig at æde sit eget, og kaster sig derefter over Leroy, får jaget ham væk og går i gang med hans også.

 

Jeg stopper det selvfølgelig og smider hende udenfor døren medens han spiser færdig, men nu har jeg da lært at jeg ikke skal fodre dem når de skal være alene hjemme, for det går jo kun godt, lige indtil han ikke finder sig i det mere :shock:

 

Nu leger de i øvrigt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...