Hop til indhold

Brøndby - hvem kommer?


 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dammit.... er lige kommet i tanker om at jeg er kommet til at bruge penge 2 gange. Havde lovet mig selv at de småkroner jeg fik fra DKK for at sidde ringsekretær skulle gå ind på kontoen til dækning af betalingsbalancen efter sidste måneds indkøbsflip på e-bay.... Men i går kom jeg til at ringe til Østrand for at bede dem om at tage en specialartikel med til mig til Brøndby. -så meget for min hukommelse :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Til alle jer der kommer søndag, så byder jeg på kage i uld-dyrrets telt ved ring 36..........:blink::blink::blink: Vi skal i ringen cirka klokken 12, men indtil da.........:engel::engel: og EFTER.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Bare se efter det hvide uld-dyr og mig og min stedmor i et blåt telt......:mrgreen::mrgreen:

 

Sætter sku et lille flag foran teltet, så kan i se mig.......:mrgreen::mrgreen:

:5up: Kan du ikke lave et H-F skilt - så vi tigger kage i det rigtige telt :oops::blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Dummeren var en dom dummer i dag :(

 

MIN hund var den fineste og sødeste og bedste ... og alligevel fik hun "kun" VG og blev 2. vinder ... i morgen må der kavalergang til :cool:

 

Ja - det lyder som en forfærdelig dommer....Pøj pøj med i morgen.

 

- og tager I så ikke snart en masse billeder af hundene på udstilling. Der postes alt alt for få fra løvelejren :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dummeren var en dom dummer i dag :(

 

MIN hund var den fineste og sødeste og bedste ... og alligevel fik hun "kun" VG og blev 2. vinder ... i morgen må der kavalergang til :cool:

 

Så gik det heldigvis bedre i dag (selvom du stadig syntes, at dommeren var dum :mrgreen:) - excellent er bedre den VG, ikke?

 

Bimsen ser for øvrigt endnu sødere ud i virkeligheden end på billeder. :lun: Selvom det kun var et kort glimt jeg fik af tante skrap. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...