Hop til indhold

Foder til hund med hjerteproblemer.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Tror at det vigtigste med hjerteproblemer er at holde hundens vægt nede på temmelig slank, så hjertet ikke overbelastes. Har ikke h¢rt om specielt foder, men det er garanteret noget der kan googles rigtig meget om. Hvad sagde de helt præcist om ham?

 

:ae:

Har Googlet og fandt en side om rigtig mad og det var nogenlunde hvad jeg havde forestillet mig,... med lyst kød og letfordøjelige ting osv., så det vil ikke betyde den store omvæltning for os. Tror dog nok at jeg vil koge hans kød i fremtiden. Tænkte bare på om der var nogen herinde som kendte til ting der f.eks. styrker eller svækker. Eller hvad ved jeg, der er bare tit folk der ved en helt masse underlige ting herinde. :blink:

 

Røntgen billederne viste at hjertet var forstørret og at der nok derfor var lidt væske på lungerne. Der var en hævelse ved den ene hjerteklap så Thailo skal scannes for at der kan stilles en diagnose/ prognose. Det skal tages med en gran salt, for jeg hørte vist ikke alt hvad hun sagde. :oops:

 

Han skal tage den med ro indtil han bliver scannet og får den rigtige medicin, så nu venter jeg igen på en dyrlæge der skal ringe. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kunne forestille mig brune ris ville være gode.. noget bedre end hvide i hvert fald.

Det har jeg hele tiden brugt. Personligt kan jeg ikke lide smagen men hunden æder det med velbehag. :lol:

 

Men håber da du finder noget mere uddybeende, lille thailo da :ae:

Jo tak, det håber jeg også. Har haft lidt svært ved at forstå det fordi han jo faktisk er ret livlig og adræt af en 10-årig at være. Men man skal jo ikke skue hunden på hårene er der et gammelt ordsprog der siger. :???:

 

og så skal du huske at hører ordentligt efter hvad dr.dyr siger :mrgreen:

I know. Min hjerne stod bare af, da jeg så de røntgenbilleder. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis fiskeolie og mager kost er godt så skulle kogt torsk og laks jo være super.

Jeg koger hver dag torsk, laks eller kyllingebryst til mine, da to af dem er på skånekost, dette blander jeg så med ris. De elsker det og deres madskåle er ligeså rene og blanke som kom de fra opvakerbaljen :blink:

 

Oveni kan du jo give vitaminer alt efter behov og hva dyrlægen ordinere.

 

Håber da inderligt at din hund får et godt og langt liv trods dens problemer.

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...