Hop til indhold

Rejsning


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg ved sq ikke rigtig lige hvor jeg skal ligge denne post........ :oops:

 

 

Men altså, vi har jo en han-hund, 1½ år.

 

I takt med at Aslan er blevet større, følger pistolen og hylsteret jo også med.

 

Da martin og jeg altid har sørget for at vi kan undersøge hele aslan, er han altså også blevet mærket på kugler og pistol.

 

Og i den tid har vi så lagt mærke til at den har forskellige størrelser, at den nogen gange er meget tyk, inde i hylsteret altså.

 

I dag havde han ligepludselig to store buler på hver side af pistolen, og vi blev enige om at det var der hvor pistolen sad fast.

 

Senere da han lå på ryggen, kunne vi ikke se bulerne (men mærke dem som meget små),

 

Og såååååååååååå kommer vi til spørgsmålet.

 

Kan en han-hund godt have rejsning :???:

Hvis ja, er det så dufte af løbske tæver der sætter det igang, eller er det fordi han er teenager hund?

Lidt ligesom med mennesker drenge og mænd, de kan jo også få det i tide og utide :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Den kan jeg hjælpe med. Gik nemlig i panik første gang jeg så de to buler. Og jep... den er god nok. Fik forklaret af dyrlægen at det er noget med knoglen i penis. Men jep... her er tale om en meget glad hund om man så må sige :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Kan desværre ikke huske årsagen til bulerne, andet end at det havde noget at gøre med knoglen i penis. Vil gerne have det forklaret, hvis nogen kan hjælpe med dette? Men som sagt. Jeps. Det er rejsning :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

N1nna: Det gjorde jeg også :oops::oops:

Gik helt i panik for troede jo at de skulle opereres ned igen osv. :lol::lol: :oops:

Fløj afsted til dyrlægen... var meget imponeret over at han ikke viste at han havde ondt :oops::oops::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

N1nna: Det gjorde jeg også :oops::oops:

Gik helt i panik for troede jo at de skulle opereres ned igen osv. :lol::lol: :oops:

Fløj afsted til dyrlægen... var meget imponeret over at han ikke viste at han havde ondt :oops::oops::lol::lol:

 

:lol: :lol: Rart man ikke er den eneste der er lidt "skør" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Tonks: Må være svaret skyldigt. men tror det er lidt af det samme. På dette tidspunkt sidder de jo gerne, eller står. Der ser vi ikke bulerne. Kan det være sådan???

Men det er meget træls. Min dejlige hund er meget godt udrustet og det er ikke så hyggeligt, når den "falder ned" på sofaen og ligger der :( :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks: Må være svaret skyldigt. men tror det er lidt af det samme. På dette tidspunkt sidder de jo gerne' date=' eller står. Der ser vi ikke bulerne. Kan det være sådan???

Men det er meget træls. Min dejlige hund er meget godt udrustet og det er ikke så hyggeligt, [b']når den "falder ned" på sofaen og ligger der[/b] :( :(

 

Der faldt jeg lige ned af sofaen af bar grin, og hvor er jeg glad for ikke at skulle opleve det syn :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks: Må være svaret skyldigt. men tror det er lidt af det samme. På dette tidspunkt sidder de jo gerne' date=' eller står. Der ser vi ikke bulerne. Kan det være sådan???

Men det er meget træls. Min dejlige hund er meget godt udrustet og det er ikke så hyggeligt, når den "falder ned" på sofaen og ligger der :( :([/quote']

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...