Hop til indhold

Så kom Noomi hjem :-)


Nollike
 Share

Recommended Posts

Ej hvor er hun bare dejlig!!!

 

Det er nogle faaaarlige billeder for en der er så hvalpeskruk som mig :lol:

 

Tak :wink: Hun var simpelthen så kær da hun fik en gave. Papiret var helt klart det bedste :lol: Men det røde "kødben" var nu heller ikke dårligt og fungerede som en fin erstatning da papiret "forsvandt"... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er hun bare dejlig!!!

 

Det er nogle faaaarlige billeder for en der er så hvalpeskruk som mig :lol:

 

Tak :wink: Hun var simpelthen så kær da hun fik en gave. Papiret var helt klart det bedste :lol: Men det røde "kødben" var nu heller ikke dårligt og fungerede som en fin erstatning da papiret "forsvandt"... :lol:

 

Jeg tror bare sådan noget papir er super skægt at lege med... Det gør Oscar også stadig når han får noget der er pakket ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ej hvor er hun bare dejlig!!!

 

Det er nogle faaaarlige billeder for en der er så hvalpeskruk som mig :lol:

 

Tak :wink: Hun var simpelthen så kær da hun fik en gave. Papiret var helt klart det bedste :lol: Men det røde "kødben" var nu heller ikke dårligt og fungerede som en fin erstatning da papiret "forsvandt"... :lol:

 

a044.gifa044.gif

 

Hvor er hun sød Nollike a044.gif

 

Ja, det er i den alder hvor papiret er mere værd :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg må jo nok se i øjnene at min "på nettet-tid" er kraftigt reduceret for en periode :lol: Men billeder har jeg da nået at få taget nogen af:

 

2227_miniNoomi_240208_198_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_204_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_238_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_240_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_244_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_245_1.jpg

 

 

Jamm, så bliver jeg da nødt til at "citere", så vi får billederne med over på denne side osse...

 

Hvor ER hun dejlig... det er vist sagt.

Men det er hun altså..

 

Nollike, du bliver altså nødt til at snuppe en bid Noomi-sovetid til at fortælle lidt om, hvordan det går med hende, --er hun begyndt at blive fræk? Eller ER det bar nutt' det hele :lol: .

Har hun tisset? Pølser hun? Spiser hun? Går I tur? Kan hun gå i snor? ER hun lige så blød, som hun ser ud?? Silke VAR altså silkeblød, da jeg fik hende..

 

De der småbitte babynegle, som hun vist har nu, de er heller ikke til at stå for. NYD dem, for de bliver hurtigt til almindelige snavsede hundekløer. :D

 

Husk at vænne hende til at få klippet negle, renset ører, børstet tænder, tørret øjne osv osv... Det er MEGET nemmere at lære nu, end når hun er bare en måned ældre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg må jo nok se i øjnene at min "på nettet-tid" er kraftigt reduceret for en periode :lol: Men billeder har jeg da nået at få taget nogen af:

 

2227_miniNoomi_240208_198_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_204_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_238_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_240_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_244_1.jpg

 

2227_miniNoomi_240208_245_1.jpg

 

 

Jamm, så bliver jeg da nødt til at "citere", så vi får billederne med over på denne side osse...

 

Hvor ER hun dejlig... det er vist sagt.

Men det er hun altså..

 

Nollike, du bliver altså nødt til at snuppe en bid Noomi-sovetid til at fortælle lidt om, hvordan det går med hende, --er hun begyndt at blive fræk? Eller ER det bar nutt' det hele :lol: .

Har hun tisset? Pølser hun? Spiser hun? Går I tur? Kan hun gå i snor? ER hun lige så blød, som hun ser ud?? Silke VAR altså silkeblød, da jeg fik hende..

 

De der småbitte babynegle, som hun vist har nu, de er heller ikke til at stå for. NYD dem, for de bliver hurtigt til almindelige snavsede hundekløer. :D

 

Husk at vænne hende til at få klippet negle, renset ører, børstet tænder, tørret øjne osv osv... Det er MEGET nemmere at lære nu, end når hun er bare en måned ældre...

 

Jamen hun er det hele, både kær, nuttet, fræk og silkeblød :D ALT bliver smagt på, i går var det f.eks. sofaen som var mest spændende og det krævede en del afledning skal jeg lige hilse og sige :lol: Min lejlighed ligner noget der er løgn, fordi alt skal op over "hvalpehøjde" :lol: Og så synes hun at det er ret sjovt at hun kan gø. Og hun gør sgu højt! Men hun tager også hele kroppen i brug når hun gør det :lol:

Min veninde kom og så hende forleden og døbte hende med det samme "lille Knut" :D Det var det første der faldt hende ind. :lol:

 

I går var hun i mosen sammen med Thailo og Misty og DET var bare sjovt!!! Men Thailo var også rigtig sød ved hende og hun fattede hurtigt da vi kom hjem, at han ikke gad hende, så hun er ikke helt dum til det med hundesprog :D Og nu er hun en rigtig retriever, for hun fik nemlig en dummy af Thailo og Misty i "dåbsgave" :D

 

Hun er også rigtig dygtig renlighedsmæssigt. Det store er kun smuttet 2 gange indendørs (min fejl) ellers er det foregået ude. Og hun har en "puppy-trainer" til de små uheld (hun sætter sig bare lige pludselig og jeg kan ikke nå at komme ud fordi vi bor på 2. sal og jeg jo ikke har nogen til at vende bunden i vejret på hende) og den er hun også blevet rigtig dygtig til at bruge. Det smutter engang imellem, men hovedparten foregår i bakken. Så det er rigtig godt :D Det er lidt ulempen ved at bo på 2. sal og få hvalpen mens det er koldt, for det tager alligevel lige et par minutter at få tøj på, kyllingeguf i lommen og komme ned af trapperne. Men det skal såmænd nok komme :D

 

Hun er ret dygtig til at gå i snor (endnu :wink: ), hun sætter sig selvfølgelig engang imellem og prøver at få halsbåndet af (selen er lidt for stor endnu, hun skulle kunne passe den om 1-2 uger), men hun gør det ikke så meget som jeg kunne have forventet.

 

Hun er utrolig glad for altanen, lige så snart døren bliver lukket op, så smutter hun derud :D Hun har taget nogle gode middagslure derude og så må jeg jo bare fryse imens :lol: Den er heldigvis "lukket" med vinduer, som der dog er nogle mellemrum mellem så der kommer luft ind, men ikke mere end hvad godt er, så jeg tror at hun synes at temperaturen derude er passende.

 

Hun er helt utrolig glad. Den lille hale kører bare hele tiden, det er simpelthen skønt!!! Og ret harmonisk og dejligt nysgerrig. Første aften jeg havde fået hende hjem skulle vi jo ud mens det var mørkt og der stod en scooter med dækken over. Det stormede en halv pelikan, så dækkenet blafrede helt vildt og det måtte hun da lige over og kigge på :D

 

I forgårs var hun med i en hundebutik, for hun skulle jo ud og køre lidt bil (der er ikke ret langt, ca. 3 min. kørsel) og det var for meget for hende, der blev hun bange :cry: Så jeg var overbevist om at jeg havde traumatiseret hende for livet, fordi hun også blev bange da vi var ude i mørket om aftenen. Men hun har åbenbart fået noget positivt ud af det alligevel, for i går aftes var hun glad og fro da vi gik i mørket på et sted, hvor hun ikke har været før, så det var åbenbart ikke så galt endda :D Men hold da op, hvor får man bare den sorteste samvittighed når man tager hvalpen med ud og den bliver bange :cry:

 

Hun er blevet rigtig dygtig til at søge efter sin mad. I går fik hun slet ikke mad i skålen, den blev søgt efter på gulvet og brugt som guffer. Hun synes at den smager super godt når den har ligget i posen sammen med de kogte kyllingestykker :D

 

Alt i alt er hun bare en skøn hvalp. Og jeg er bare SÅ glad for at jeg har barsel, ellers ville jeg ikke kunne hænge sammen :lol: Jeg er ikke vant til at blive vækket kl. 7 hver morgen! :shock: Og der er fart over feltet når hun er vågen, heldigvis :D Jeg har vist været rigtig heldig med hende, hun er sammenfattet glad, fræk, nysgerrig og ret harmonisk, så jeg forventer at få en rigtig god hund ud af hende :D

 

Nå, ja, og så ser hun fjernsyn:

 

2227_Florida_036_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
th_bloww.gif Hvor er hun altså bare dejlig, og den dér drage er bare for fed, jeg må vidst en tur i Ikea ;)animo21.gif

 

Jeg er sikker på at Buddy vil synes at du er verdens bedste mor, hvis han får sådan en drage :wink:

Det gør han da alligevel AngelPray.gif

 

Dejligt med lidt historie om hende den lille. Hun er da bare for skøn altså. Det er lidt sjovt, for Buddy blev også kaldt for Knut, da han var bette, og det er jo også næsten som at se ham som hvalp igen, når jeg ser på Noomi :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør han da alligevel AngelPray.gif

 

Ja, det gør han helt sikkert, men du får nok en ekstra lille stjerne hos ham :wink:

 

Dejligt med lidt historie om hende den lille. Hun er da bare for skøn altså. Det er lidt sjovt, for Buddy blev også kaldt for Knut, da han var bette, og det er jo også næsten som at se ham som hvalp igen, når jeg ser på Noomi :D

 

Det ER også nogle små isbjørne :D Men der bliver nok ikke meget isbjørn over hende når hun bliver større, hun har røde aftegninger i hovedet og en mørk bræmme ned over ryggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...