Hop til indhold

Så kom Noomi hjem :-)


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det er gået fint, hun kastede op et par gange i bilen, men ellers gik det som det skulle uden hyl og skrig, kun nogle enkelte små piv :D

Lige nu er hun gået omkuld, så jeg tænkte at jeg lige kunne nå at poste lidt billeder, selv om det godt nok er svært at tage billeder af sådan en lille størrelse der er i bevægelse hele tiden, når altså ikke lige hun sover :lol:

Hun har allerede nået at nedlægge alle bamserne op til flere gange :D2227_Noomi_047_1.jpg

2227_Noomi_041_1.jpg

2227_Noomi_039_1.jpg

2227_Noomi_033_1.jpg

2227_Noomi_023_1.jpg

2227_Noomi_019_1.jpg

2227_Noomi_014_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeeej, hun er bare SÅ dygtig min lille Noomi :D Vi var lige ude og gå og mødte Balder (en schnauzer/puddelblanding) og det gik simpelthen SÅ godt :D Først sad hun på afstand og kiggede på ham, men så vandt nysgerrigheden og så hoppede hun over til ham og de snusede til hinanden :D Balder var rigtig sød ved hende!

Så var hun inde og hilse på mormor og morfar og det tog hun også rigtig pænt. Det virkede lidt som om at hun havde godt af at hilse på Balder, hun blev lidt mere frimodig bagefter. Det er helt tydeligt at hun falder mere og mere til.

Lige nu ligger hun og sover oven på oplevelserne. Hun er simpelthen bare så skøn. :D

 

Tak igen for alle tillykke'rne :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiiiii! hvor er hun bare sød og rigtig nuttet. Billeder mangler desværre et par dimensioner. Jeg vil også røre og snuse!!! :D er der noget bedre end at lugte til en hvalps ånde?. Sidder her og traller: på tirdag, på tirsdag, på tirsdag.

 

Et stort tillykke lyder herfra!!!!.

 

Jeg glæder mig også rigtig meget til på tirsdag!!! :D Især til at hun skal møde Thailo :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nøøøøøj hvor er hun bare skøn altså 49025-7_gif.gif

 

Hvor er det bare skønt, at hun er faldet til så hurtigt. :D

 

Hvordan er natten gået? :)

 

Og jeg må give Misty ret i, at der mangler et par dimensioner i sådan nogle billeder. Jeg får jo helt lyst til at røre, nusse, kysse, kramme aaahhhh kunne blive ved shy.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøj hvor er hun bare skøn altså 49025-7_gif.gif

 

Hvor er det bare skønt, at hun er faldet til så hurtigt. :D

 

Hvordan er natten gået? :)

 

Og jeg må give Misty ret i, at der mangler et par dimensioner i sådan nogle billeder. Jeg får jo helt lyst til at røre, nusse, kysse, kramme aaahhhh kunne blive ved shy.gif

 

Nætterne er faktisk gået fint, ikke de store problemer. Der kan komme et lille piv en enkelt gang, men hun holder op så snart jeg stikker en hånd ned :D Det værste er at hun står så tidligt op... :shock::lol: men det regner jeg med at vi laver om på med tiden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nøøøøøj hvor er hun bare skøn altså 49025-7_gif.gif

 

Hvor er det bare skønt, at hun er faldet til så hurtigt. :D

 

Hvordan er natten gået? :)

 

Og jeg må give Misty ret i, at der mangler et par dimensioner i sådan nogle billeder. Jeg får jo helt lyst til at røre, nusse, kysse, kramme aaahhhh kunne blive ved shy.gif

 

Nætterne er faktisk gået fint, ikke de store problemer. Der kan komme et lille piv en enkelt gang, men hun holder op så snart jeg stikker en hånd ned :D Det værste er at hun står så tidligt op... :shock::lol: men det regner jeg med at vi laver om på med tiden :lol:

 

:lol: Ha ha ha. Ja man kan ikke sådan ligge og hyggefise den med sådan en lille størrelse i huset :wink:

 

Hvor er det bare dejligt, at hun bare er faldet til uden nogen dikke dare. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhhh, hvor er hun ser hun dejlig ud.

 

Blød og fin lige til at gramse :D

 

Stort tillykke med hende :D

 

Jeg kender godt det med at komme tidligt op når man har fået hvalp i huset :wink:

 

Ludwig nægter at sove længe, senest klokken 7.45 er det ud af kassen. Mathilde er lige modsat og hun snupper gerne mindst 1 time mere. Ludwig forsøger eller´s ihærdigt at få Mathilde ud af kassen, men niks Mathilde skal ikke op.

Da Mathilde var omkring 9 måneder skulle vi en tur til sjælland, skulle køre hjemmefra klokken 6.30, ikke tale om Mathilde ville op. Nå men vi fik hende løftet ud i haven, regnede med at så ville hun kvikke op. Nope Mathilde lænede sig op ad husmuren og sov. Så vi måtte bære hende ud i buret i bilen så hun kunne få resten af sin skønhedssøvn der :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...