Gæst Miki Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har en hvalp på 5 mdr., som er købt som værende pomeranian, men har vist sig at have mere lighed med en langhåret chihuahua. Er der nogen der ved hvornår en pomeranian burde få sin lange pels, og om en pomeranian må være flere farver hvis den skal være ægte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Tilladte farver for poms er sort, brun, hvid, orange, ulvegrå, creme, creme-zobel, black and tan eller broget. Hvis du ikke har stamtavle på hunden, kan du reelt ikke være sikker på, hvad den indeholder. Så den er under alle omstændigheder ikke ægte. :blink: Men derfor kan det jo godt være en dejlig hund - som vi meget gerne vil se billeder af. :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miki Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Jeg tænkte nok han ikke kunne være ægte... -Men jeg får lige lagt nogle billeder af ham ind, så kan man selv bedømme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret September 22, 2009 Rapporter Share Besvaret September 22, 2009 Hvor er han altså bare helt vildt sød.... Synes altså heller ikke han ligner en 'ren' pom. Fandt dette billede på nettet af en hvalp : [ATTACH]14277[/ATTACH] Synes din hund ser ud til at have lidt længere ører og ikke nør så tæt pels. Jeg tror der er noget chihuahua i din hund eller noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miki Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Ja, det var også mit gæt... Han er vist en god blanding af pomeranian og chihuahua... Har kontaktet sælgeren, som er 'meget chokeret' over at det ikke er en ægte pomeranian hun har solgt os... Men det kan da vist ikke være den første henvendelse fra købere hun får!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Helt sikkert en blanding - men en meeeget sød en af slagsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miki Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Ja, lækker det er han... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Ja, han er godt nok sød. En rigtig dejlig blanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Er det bare mig eller hvor er billederne:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Er det bare mig eller hvor er billederne:confused: I et fotoalbum... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Miki har vist skrevet for få indlæg til at vedhæfte billeder, men gå ind på hendes profil, så finder du et fotoalbum med de dejligste billeder af smuksakken. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Miki har vist skrevet for få indlæg til at vedhæfte billeder, men gå ind på hendes profil, så finder du et fotoalbum med de dejligste billeder af smuksakken. :hjerte: Nårh:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts