Amocca Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Nogen der skal til DCH DM i Vejen i weekenden? Jeg kan desværre ikke lørdag, men overvejer at køre derover søndag .... hvilket dog betyder, at jeg skal latterligt tidilgt op, da konkurrencerne starter kl 8.30 Andre end mig der overvejer en tur vestpå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret September 25, 2009 Rapporter Share Besvaret September 25, 2009 Jeg tager derud lørdag eftermiddag efter træning. Jeg har en bekendt der skal i C-klassen med sin papillon, og en træner fra klubben skal løbe AG. Jeg glæder mig til at se alle de dygtige vovser folde sig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 25, 2009 Rapporter Share Besvaret September 25, 2009 jeg kommer, min søster deltager i B klassen og en god veninde i E-klassen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts