Hop til indhold

vad er det som kommer fra tulles patter.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

:shock: jeg så noget som linte snavs på tulles patter eller vad di nu heder

som jeg så lige ville fjerne da det ikke så serlig lekkert ud så jeg

prøvet at fjerne det med fingerne men opdager så at det seder under huden og opdager at vis man klemmer det med fingerne så går der huld

på huden og man kan pelle nogle lange sort brune noget ud:shock::shock:.

 

 

ps det sort/brune er sirga 1 til 2 mm langt. tulle siger ikke noget til

man peller det ud så det gør åbenbart ikke ont.

 

vad kan det være.????????.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun evt været i en binyrebark behandling ?

Det kan nemlig være en form for hudorme og måske derfor en øget homonudskillelse fra hendes binyrer.

Jeg ville ikke være urolig når det ikke væsker eller gør ondt, dog skal du være opmærksom på hævelser, rødme eller andet som ikke "bør" være der.

Flere hunhunde udskiller en del mere fedtstof på disse steder og det kan være "skidt" som blot er indkapslet, da der er små hudlommer omkring.

 

Er det store skorper og fortykket så smut op til dr.dyr.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvad det er, men jeg tror seriøst ikke det er noget du skal pille i!

 

Så vidt jeg forstår er Tulle for nyligt blevet steriliseret, og så ændrer kroppen sig lidt, og dievorterne kan ændre udseende. Det er også sket for Vinnie.

 

Du behøver ikke at bekymre dig med mindre hun får hårde knuder i dievorterne, så er det afsted til Dr. Dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun evt været i en binyrebark behandling ?

Det kan nemlig være en form for hudorme og måske derfor en øget homonudskillelse fra hendes binyrer.

Jeg ville ikke være urolig når det ikke væsker eller gør ondt, dog skal du være opmærksom på hævelser, rødme eller andet som ikke "bør" være der.

Flere hunhunde udskiller en del mere fedtstof på disse steder og det kan være "skidt" som blot er indkapslet, da der er små hudlommer omkring.

 

Er det store skorper og fortykket så smut op til dr.dyr.:-)

 

øøbb noget af det var meget tygt flydene og det seder på siden af divorten udefra ser det blåligt ud men når det kommer ud er det sort/brunt,

 

noget er fast og noget er tygt men megt bløt.

Link til indlæg
Del på andre sites

øøbb noget af det var meget tygt flydene og det seder på siden af divorten udefra ser det blåligt ud men når det kommer ud er det sort/brunt,

 

noget er fast og noget er tygt men megt bløt.

 

Jeg kan ikke lide at du skriver "flydende", det må det helt sikkert ikke være, som jeg kan læse er hun lige blevet stereliseret så hendes homoner spiller også en rolle her.

Jeg ville vaske hende med et desinficerende middel, som f.eks. klorhexidin og så lige ringe dyrlægen op på mandag.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lide at du skriver "flydende", det må det helt sikkert ikke være, som jeg kan læse er hun lige blevet stereliseret så hendes homoner spiller også en rolle her.

Jeg ville vaske hende med et desinficerende middel, som f.eks. klorhexidin og så lige ringe dyrlægen op på mandag.

 

 

jamen jeg kan ikke helt sige om det var flydene det var ikke fast

men der var noget som var rimlig bløt.

 

prøver at tage et belled selvom det bliver svert.

Link til indlæg
Del på andre sites

det er di små dimser som jeg har pellet ud af tulles digevoter.

og di sad under hunden.

 

Du kan prøve at fugte det med vand, og se om vandet farves rødt, så er det blod, og det ses altså nogen gange hos tæver med hormonforstyrrelse, hvilket en sterilisation jo er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du husket at gnide lidt på det, så det blev opløst i vandet ???:-)

 

jeg kunne ikke finde di glas jeg ville have brugt så jeg tog noget papir og lage den sorte på og gav det en dropevand og nullet det med en finger og

der skete ingen ting det er relativt hårt og ikke vand opløsligt.

 

men jeg kan eventuelt prøve at skære den over og mase den flad vanne det og se om det giver et resultat. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...