Hop til indhold

Cujo og pivdyr plus ekstra


guanomo
 Share

Recommended Posts

normalt køber vi meget sjældent legetøj til cujo, for det tygges ihjel på få mi men tog chancen igen tirsdag og købte et pivdyr på til 10 i rema, han skulle jo have e fødselsdags gave onsdag

 

og tror det eller lad være, det lever stadigvæk :shock: UDEN så meget som et bidehul....:shock: det piver dog ikke mere

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

ups glemte denne...

 

drengene legede lidt, men hjalte er vist lidt døv ... eller en typisk dreng :mrgreen:

 

 

Ja, lidt døv er han måske. Men han har en godt overhåndskast :5up:

 

Vi har også sådan et kyllingelår, men det har aldrig været vildt populært. Det store hit lige nu, er et pivedyr der ligner en sammmenrullet avis. Det har også vist sig ret holdbart.

 

En fed ting ved pivedyr er at klemme rigtig hårdt inden man kaster. Når man så slipper, ryger det gennem luften med et PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV! :lol:

 

OK, små hjerner, små fornøjelser :oops:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, lidt døv er han måske. Men han har en godt overhåndskast :5up:

 

Vi har også sådan et kyllingelår, men det har aldrig været vildt populært. Det store hit lige nu, er et pivedyr der ligner en sammmenrullet avis. Det har også vist sig ret holdbart.

 

En fed ting ved pivedyr er at klemme rigtig hårdt inden man kaster. Når man så slipper, ryger det gennem luften med et PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV! :lol:

 

OK, små hjerner, små fornøjelser :oops:;-)

:lol: piiiiiiiiiiiiiiiiv giver dem jo bare lyst til at fange det.

 

Ja han brød faktisk sammen tirsdag aften (altså hjalte), for han var sikker på det var hans og han skulle have det med i seng og sove med :roll::lol: så han er ikke meget for at slippe det. Men han har vist forstået nu at det er cujo's :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal altså huske at slå lyden fra når jeg ser sådan noget :lol:

 

Jeg var nødt til at flytte mig, fordi Baldur skulle undersøge om jeg nu ikke sad på det der pivedyr, og så skulle Luna jo selvfølgelig se hvad han kiggede efter, hvorefter Baldur blev sur, fordi Luna skulle ihvertfald ikke stjæle hans ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Og ved nr. 2 film tænker jeg, at det er godt jeg ikke har børn :blink: Baldur havde tacklet Hjalte inden for de første 3 sekunder, han vil gøre ALT for at få et pivedyr, lige nu står han rent faktisk og tigger om at få det ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Gode film :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg skal altså huske at slå lyden fra når jeg ser sådan noget :lol:

 

Jeg var nødt til at flytte mig, fordi Baldur skulle undersøge om jeg nu ikke sad på det der pivedyr, og så skulle Luna jo selvfølgelig se hvad han kiggede efter, hvorefter Baldur blev sur, fordi Luna skulle ihvertfald ikke stjæle hans ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Og ved nr. 2 film tænker jeg, at det er godt jeg ikke har børn :blink: Baldur havde tacklet Hjalte inden for de første 3 sekunder, han vil gøre ALT for at få et pivedyr, lige nu står han rent faktisk og tigger om at få det ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Gode film :5up:

 

Hahahaha... kunne ikke lade være med at sidde og grine over din historie...

 

fik da også liiiige en bemærkning... hvad griner du af????

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi synes at det var et par hyggelige film :5up: Hun så med fra start til slut :lol:

 

Guanomo, hvis Cujo skal have en fair chance for at gribe, så skal du altså lære at kaste bedre!!! :mrgreen:

 

Og igen: Hold da OP hvor er den hund dog tålmodig!!! :5up: :mrgreen: Imponerende at han ikke kaster sig over Hjalte for at få fat i det pivedyr!!! :5up: :lun: Især kom jeg til at grine til sidst, hvor du kører kameraet over på ham, da står han bare der med sin kylling ud af munden og ligner en der tænker "Øhh, halløj, har I helt glemt mig eller hva'???" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal altså huske at slå lyden fra når jeg ser sådan noget :lol:

 

Jeg var nødt til at flytte mig, fordi Baldur skulle undersøge om jeg nu ikke sad på det der pivedyr, og så skulle Luna jo selvfølgelig se hvad han kiggede efter, hvorefter Baldur blev sur, fordi Luna skulle ihvertfald ikke stjæle hans ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Og ved nr. 2 film tænker jeg, at det er godt jeg ikke har børn :blink: Baldur havde tacklet Hjalte inden for de første 3 sekunder, han vil gøre ALT for at få et pivedyr, lige nu står han rent faktisk og tigger om at få det ikke-eksisterende pivedyr :lol:

 

Gode film :5up:

Så må du i rema1000 og bruge 10 kr på sådan en piveting :lol::lol: stakkels Baldur altså.. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
normalt køber vi meget sjældent legetøj til cujo, for det tygges ihjel på få mi men tog chancen igen tirsdag og købte et pivdyr på til 10 i rema, han skulle jo have e fødselsdags gave onsdag

 

og tror det eller lad være, det lever stadigvæk :shock: UDEN så meget som et bidehul....:shock: det piver dog ikke mere

 

[media]

[/media]

 

 

SKØNNE SKØNNE dreng.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...