Hop til indhold

Kun i USA


Lonny
 Share

Recommended Posts

Tænker at den dimmelidut da må være mere besværlig end bare at tage en pose og samle op :confused: Altså, helt ærligt... Hunden skal stå stille, så man kan påmontere sele-tingen, så skal den stå stille, så man kan påmontere pose... Så skider den - pose skal afmonteres... Skal stå stille, så ny pose kan monteres.. Og så skider den igen - osv.osv.osv. .... Hvad med bare at droppe de forsøg på dovenskab og have en poseholder i linen - så skal man bare have en pose af, bukke sig ned og samle op.

 

Og ja, så slipper man også for blenumse in-case at man skulle have overset noget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker at den dimmelidut da må være mere besværlig end bare at tage en pose og samle op :confused: Altså, helt ærligt... Hunden skal stå stille, så man kan påmontere sele-tingen, så skal den stå stille, så man kan påmontere pose... Så skider den - pose skal afmonteres... Skal stå stille, så ny pose kan monteres.. Og så skider den igen - osv.osv.osv. .... Hvad med bare at droppe de forsøg på dovenskab og have en poseholder i linen - så skal man bare have en pose af, bukke sig ned og samle op.

 

Og ja, så slipper man også for blenumse in-case at man skulle have overset noget :mrgreen:

 

Helt enig:5up:

 

Synes altså også det er må være ydmygende for hunden at have den på:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig:5up:

 

Synes altså også det er må være ydmygende for hunden at have den på:(

 

 

Det er da ikke værre end de der giver hunden bukser på når den er i løb.

-Har de så også hygiejne bind til hunde. :roll:

 

 

Rystende

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da ikke værre end de der giver hunden bukser på når den er i løb.

-Har de så også hygiejne bind til hunde. :roll:

 

 

Rystende

 

Synes det er en del værre end at give løbetidsbukser på... jeg gør det, men ville da aldrig nogen siden bruge denne her opfindelse, det er da ren og skær dovenskab, så er det jo heller ikke sværere at samle op efter sin hund.

 

Beauty finder sig fint i løbetidsbukser og jeg slipper for blod i sofaen, på tæpperne, på min dyne, på gulvet, på væggene..... hvorfor er det forkert at give en tæve løbetids bukser på?

Det eneste er at man skal huske at tage dem af inden man går ud for at tisse :-D

 

Og ja der er hygiejnebind i bukserne som man skifter ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da ikke værre end de der giver hunden bukser på når den er i løb.

-Har de så også hygiejne bind til hunde. :roll:

 

 

Rystende

 

Næ men jeg synes også det må være ydmygende for hunden at have løbetidsbukser på :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en del værre end at give løbetidsbukser på... jeg gør det, men ville da aldrig nogen siden bruge denne her opfindelse, det er da ren og skær dovenskab, så er det jo heller ikke sværere at samle op efter sin hund.

 

Beauty finder sig fint i løbetidsbukser og jeg slipper for blod i sofaen, på tæpperne, på min dyne, på gulvet, på væggene..... hvorfor er det forkert at give en tæve løbetids bukser på?

Det eneste er at man skal huske at tage dem af inden man går ud for at tisse :-D

 

Og ja der er hygiejnebind i bukserne som man skifter ud.

 

Nu er det ikke fordi jeg synes man er et skidt menneske hvis man giver sin hund løbetidsbukser på, synes bare man forhindrer hunden at holde sig naturligt ren:-D

 

Jeg har altid haft tæver og aldrig synes at det var et prøblem at tørre blod op efter hunden, men sådan er vi så forskellige:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ men jeg synes også det må være ydmygende for hunden at have løbetidsbukser på :(

 

Hvorfor?

Kan ikke se nogen forskel på Beauty når hun har dem på, hun virker ret ligeglad, de er der blot som en hjælp (for mig selvfølgelig).

Hun kan stadig få snuden ind og slikke sig ren, og det gør hun. Det er kun når hun er helt højløbsk at hun går lidt og vrikker med numsen fordi de "kildrer" - og der forsøger jeg som regel at lade hende være fri for dem så meget som muligt.

 

Jeg kan følge dig i at nogen hunde måske ikke kan lide at have dem på og i så fald kan det måske godt være "ydmygende" for dem?

 

Edit: Så havde du jo lige skrevet noget mere :) - Det er altså temmeligt ulækkert at have blod over hele huset :) med gamle nuggi var det ikke et problem for hun var skrap til at holde sig ren. Når jeg ligefrem finder blod på tapetet og jamen over alt (for hun er jo i møblerne) så syns jeg ik det er så hyggeligt smil :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er en del værre end at give løbetidsbukser på... jeg gør det, men ville da aldrig nogen siden bruge denne her opfindelse, det er da ren og skær dovenskab, så er det jo heller ikke sværere at samle op efter sin hund.

 

Og så svært er det vel helle ikke at tørre en smule blod op.

Mine hunde har altid gjort rent efter dem selv , også på gulvet.

 

Beauty finder sig fint i løbetidsbukser og jeg slipper for blod i sofaen, på tæpperne, på min dyne, på gulvet, på væggene..... hvorfor er det forkert at give en tæve løbetids bukser på?

 

Nu har de hunde jeg har haft ikke løbet på væggene :blink:.

Men jeg har så også indrettet mit hjem så der kan "tåle" at der er hunde.

Jeg siger ikke at det ER forkert.

Det er mig der syntes det.

 

 

Og ja der er hygiejnebind i bukserne som man skifter ud.

 

Tja det vil jeg aldrig kunne forstå skulle være nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor?

 

Alle de FÅ hunde jeg har set iført løbetidsbukser, har bestemt ikke set ud som om det var ok for dem, derfor:-)

Kan ikke se nogen forskel på Beauty når hun har dem på, hun virker ret ligeglad, de er der blot som en hjælp (for mig selvfølgelig).

Hun kan stadig få snuden ind og slikke sig ren, og det gør hun. Det er kun når hun er helt højløbsk at hun går lidt og vrikker med numsen fordi de "kildrer" - og der forsøger jeg som regel at lade hende være fri for dem så meget som muligt.

:-)
Jeg kan følge dig i at nogen hunde måske ikke kan lide at have dem på og i så fald kan det måske godt være "ydmygende" for dem?

Netop, og jeg har aldrig set en hund, der så tilfreds ud med dem på:-)

Edit: Så havde du jo lige skrevet noget mere :) - Det er altså temmeligt ulækkert at have blod over hele huset :) med gamle nuggi var det ikke et problem for hun var skrap til at holde sig ren. Når jeg ligefrem finder blod på tapetet og jamen over alt (for hun er jo i møblerne) så syns jeg ik det er så hyggeligt smil :)

For mig er blod blod, og ikke ulækkert, det er så en af glæderne, ved at have taget et dyr ind i vores hjem, der følger nogle ting med, på samme måde som grus og skidt i pels og poter, det kræver noget ekstra rengøring:-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Og så svært er det vel helle ikke at tørre en smule blod op.

Mine hunde har altid gjort rent efter dem selv , også på gulvet.

 

Vil da lige starte med at sige min gamle aldrig have bowser på når hun var i løbetid, men den der med at tørre en smule blod op......... Mit hus lignede et slagteri (næsten) op og ned af vægge og skabe, overalt på gulvet - og hun gad faneme ikke gøre rent efter sig selv. Dog gad jeg heller ikke det der bukseroderi, så det blev til lidt mere rengøring et par gange om året.

 

 

Tja det vil jeg aldrig kunne forstå skulle være nødvendigt.

 

Hmmmm - Spørg din kone ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil da lige starte med at sige min gamle aldrig have bowser på når hun var i løbetid, men den der med at tørre en smule blod op......... Mit hus lignede et slagteri (næsten) op og ned af vægge og skabe, overalt på gulvet - og hun gad faneme ikke gøre rent efter sig selv. Dog gad jeg heller ikke det der bukseroderi, så det blev til lidt mere rengøring et par gange om året.

 

Det er jo bare det.

 

 

 

 

Hmmmm - Spørg din kone ;-)

 

Nu snakkede jeg jo om bind til hunden. -Skøre Tøs:blink:-

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så svært er det vel helle ikke at tørre en smule blod op.

Mine hunde har altid gjort rent efter dem selv , også på gulvet.

 

Det gider min så ikke, som sagt så blødte Nuggi meget mindre i sin tid og var super til at holde sig ren (kunne nærmest overse at hun var i løbetid hvis ikke det havde været for andre ændringer i hendes adfærd)

 

Nu har de hunde jeg har haft ikke løbet på væggene :blink:.

Men jeg har så også indrettet mit hjem så der kan "tåle" at der er hunde.

Jeg siger ikke at det ER forkert.

Det er mig der syntes det.

 

Hihi tror vist ikke vores hjemkan kaldes sart på nogen måde, folk ville nok nærmest kalde os "Gypsies" hvis de så det :mrgreen: det er absolut hunde venligt. Men derfor synes jeg jo stadig det er ulækkert med blod over det hele. Det er helt ok at du synes det er forkert, kan jo nok næppe kræve at vi skal være enige :mrgreen:

 

Tja det vil jeg aldrig kunne forstå skulle være nødvendigt.

 

Hvis man bruger bukserne uden dem, ja så må de vel i vaskemaskinen hver dag, så er det alligevel nemmere at skifte et bind ud.

Hvis du mente bukserne generelt, jamen det er jo så din mening :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne her tråd gør mig godt nok spændt på Luna's første løbetid, jeg har jo aldrig haft en tæve før, så jeg er lidt spændt på om mit hus kommer til at ligne et slagtehus...

 

Så ikke nok med der er blod over det hele, så har jeg også kradsemærker og huller i alle døre fordi Baldur vil forsøge at komme ind til hende...

 

Jo flere historier jeg hører om tæver i løbetid (og deres hanhunde), jo mere begynder jeg at frygte den dag hun kommer i løb :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...