Hop til indhold

Hej fra maybeme


Gæst maybeme
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg er helt ny her på forummet men kan se at jeg "kender" en del her inde fra mine tidligere dage på jubii's hundeforum, det er dog efterhånden noget tid siden jeg huserede der inde ;-)

Jeg måtte desværre sige farvel til min dejlige, smukke og trofaste schæfer tæve Olina i sidste uge, efter at hun fik konstateret slidgigt i ryggen i sommers er det bare gået ned af bakke siden, og da jeg til sidst ikke mente at hun havde et værdigt hundeliv mere, måtte beslutningen tages, hun blev desværre kun 8½ år men jeg vil huske hende for evigt :megaked:

 

Så nu er jeg uden hund og har egentlig bestemt mig for at der skal gå noget tid inden en ny vovse indtager matriklen, og jeg er super meget i tvivl om hvilken race jeg skal have næste gang, jeg er jo dybt forelsket i schæferhunden men har dog også et blødt hjerte til mange andre racer og vi skal ihvertfald finde en der kan passe godt ind i vores lille familie bestående af mig, min kæreste og vores datter på snart 1½ år.

 

Nå men det var lidt om mig, spørg endelig løs hvis i vil vide mere :-P Jeg glæder mig til at deltage i debatten her inde og savle over alle jeres dejlige vapser :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til HF :vinken:

 

Hvor er jeg ked af at høre, at Olina ikke mere er :cry: men mod slidgigt kæmper vi alle forgæves :cry: :cry: :ae:

 

Jeg havde faktisk tænk på, hvad der var blevet af dig :oops: og er glad for at du har fundet vej herind :kys:

 

PS: Tjek denne tråd, der står hvem der er hvem fra jubii

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...