Hop til indhold

lidt blandet guf fra nettet


guanomo
 Share

Recommended Posts

lidt billeder herfra, de er sku underholdende nogle af dem

 

http://www.facebook.com/photo.php?pid=3282725&o=all&op=1&view=all&subj=7527267380&aid=-1&id=574129991&oid=7527267380#/photo.php?pid=1399182&o=all&op=1&view=all&subj=7527267380&aid=-1&id=671696951&oid=7527267380

 

jeg kan se det ene er DKW i sin jacuzzi (staveged)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrrjj...... :lol::lol::lol: Ved ikke hvem er mærkeligst af den samling der, undtagen de 2 der fra løvernes konge :5up:

 

Man kan få en mobil hvor man kan trykke på fronten og vupti er den et spejl - det skal nok komme på computerne en dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrrjj...... :lol::lol::lol: Ved ikke hvem er mærkeligst af den samling der, undtagen de 2 der fra løvernes konge :5up:

 

Man kan få en mobil hvor man kan trykke på fronten og vupti er den et spejl - det skal nok komme på computerne en dag!

jo jo, men ikke som baggrunds billed på ens skrivebord :lol: eller så er det i hvert fald et program som tager et live billed fra ens webcam og afspiller filmen som en integreret del af skrivebords baggrunden.

 

Jeg er vild med billed 1 og 3 :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtige mænds kvinder har .......... hmm den var sgi ny :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

 

Ja den var. Men nu ved jeg ikke med dig, men jeg kender ikke rigtig nogle kvinder med strækmærker i mundvigene hvilket leder mig til den konklusion:

 

At der ikke findes ret mange rigtige mænd :mrgreen:

 

Ret mig hvis jeg tager fejl men så vil jeg se billed dokumentation :-D

 

 

Hilsen mig som er godt nok tilfreds med at undvære strækmærker i mundvigende og som alligevel er lidt glad for min mand :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Ja den var. Men nu ved jeg ikke med dig, men jeg kender ikke rigtig nogle kvinder med strækmærker i mundvigene hvilket leder mig til den konklusion:

 

At der ikke findes ret mange rigtige mænd :mrgreen:

 

Altså nu bliver det lidt tricky:mrgreen:

 

Nogen kvinder kan føde børn uden at sprække ik, og det er vel det samme, nogen kan klare mere end andre:mrgreen:

 

Ret mig hvis jeg tager fejl men så vil jeg se billed dokumentation :-D
Nope...... Linda for pokker da, det er et sobert forum det her.... styr dig kvinde:mrgreen:

 

 

Hilsen mig som er godt nok tilfreds med at undvære strækmærker i mundvigende og som alligevel er lidt glad for min mand :-D
Du hører heller ikke mig klage:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu bliver det lidt tricky:mrgreen:

 

Nogen kvinder kan føde børn uden at sprække ik, og det er vel det samme, nogen kan klare mere end andre:mrgreen:

 

Hm nu har jeg så til gode at møde en mand hvis tisser ligner og har størrelse som en baby :-D:mrgreen:

Men jeg forstår godt pointen hvis jeg anstrenger mig lidt :-D

 

Nope...... Linda for pokker da, det er et sobert forum det her.... styr dig kvinde:mrgreen:

 

Jamen jeg oplever jo aldrig noget og de strækmærker hende Inge fra "de unge mødre" har gad jeg godt lige se i fjæset på en tøs :-D

 

Du hører heller ikke mig klage:mrgreen:

 

 

Men nu skal jeg nok opføre mig pænt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...