Hop til indhold

Radiomarken


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Et par af de andre hundemødre på radiomarken har lavet følgende video med stam-kammeraterne på tur :lol: Det var min kære far der var ude med Hektor-drengen den dag, så ingen spotlight til mig :)

 

 

Læg mærke til Tollerens oversnaskede ansigt og ører... det er 100% sikkert Hektor-kærlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha, 1.45 min inde,

 

 

Her er hectors kugler og røv :mrgreen:

 

 

Og det vidunderlige ved at have en stor hund, er at mans lipper for t lærer den at hoppe op på en sten, for at få en godbid, den kan nemlig nå den når den står på jorden :blink:

 

Hector er en smuk hund :lun:

 

Jeg kan se at det går fint med ham :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahaha, 1.45 min inde,

 

 

Her er hectors kugler og røv :mrgreen:

 

 

Og det vidunderlige ved at have en stor hund, er at mans lipper for t lærer den at hoppe op på en sten, for at få en godbid, den kan nemlig nå den når den står på jorden :blink:

 

Hector er en smuk hund :lun:

 

Jeg kan se at det går fint med ham :)

 

Ooooooggg.... Hvor man så end vender hen, så er det Hektors røv igen - og røv og røv og røv og røv og røøøøøv iiiiiigen!

 

:lol:

 

Jeg tror efterhånden at han er den eneste hund på radiomarken der ikke kan finde ud af/ikke gider at springe op på den store sten for at få godbidder.

 

Det går rigtig godt med ham faktisk. Men jeg har ikke afprøvet lineaggressionen for meget. Jeg holder ham ganske enkelt på behørig afstand fra andre hunde i snor, for jeg kan simpelthen ikke forudsige hvornår det går galt. Han er jo ikke sur og snerrende når han ser andre hunde i snor og vil gerne hen til dem. Det er først når de står helt face to face at han spontant tænder af.

 

Men som I ser: ingen problemer uden snor. Der elsker han alle hunde højt og inderligt. Underlige hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...