Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

EFTERLYSNING ÅRHUS

Featured Replies

Besvaret

Min rhodesian ridgeback løb væk i mandags 28/9, og hun er endnu ikke fundet. Hun er hvedefarvet m. lidt hvidt på poter og bryst. Bærer sort nylonhalsbånd m. kæde og hundetegn. Er chipmærket. Hun løb fra Amtssygehuset i Århus C og er sidst set tirsdag v. 18-tiden v. Skøjtehallen. Hun er meget sky overfor fremmede og kan være svær at få fat på, så hvis du set hende, så prøv bare at holde øje med hende og ring bare til mig med det samme på tlf. 23727390. Jeg savner hende så meget og håber meget hun snart dukker op, så jeg kan få hende hjem igen. På forhånd 1000 tak for hjælpen.

 

I kan evt. melde jer ind i min Facebook-gruppe "HAR DU SET MENINA???", som jeg opdaterer løbende.

Besvaret

Har meldt mig ind i gruppen. Håber snart hun bliver fundet. Kan andre hunde lokke hende til måske?

Besvaret

Tak for det - jo flere vi er til at holde øje, jo større må chancen være for at få hende hjem. Andre hunde kan muligvis lokke, hun elsker normalt at lege med dem, vi møder. Hvis du ser hende, skal du ikke være bare for, om hun gør hverken hunde eller mennesker noget, nok er hun sky med aldrig aggressiv.

Besvaret
Tak for det - jo flere vi er til at holde øje, jo større må chancen være for at få hende hjem. Andre hunde kan muligvis lokke, hun elsker normalt at lege med dem, vi møder. Hvis du ser hende, skal du ikke være bare for, om hun gør hverken hunde eller mennesker noget, nok er hun sky med aldrig aggressiv.

 

Okay. Det jeg tænker er at der vist er et par mennesker her fra HF fra Århus-området med nogle søde hunde der måske kunne hjælpe med at lede.

Besvaret

Jeg skal ind til Århus i morgen, så vil lige prøve at holde øje!

Besvaret

Tusind tak begge 2 - jeg er også selv ude at lede nonstop de næste 3 dage. Kan ikke holde ud ikke at vide, hvor hun er...

Besvaret

melder mig ind med det samme :( så godt hun var efterlyst på smileydog :5up:

Besvaret

:ae:

Håber snart i finder hende, ved selv hvor hårdt det er når ens hund er væk.

Har sendt SMS rundt til de chauffører jeg kender.

Besvaret

Jeg bor i Århus og skal nok prøve og holde et vågent øje!

 

Er meget ked af det på dine vegne - må være frygteligt ikke at vide hvor hun er og hvordan hun har det! :ae:

 

Hvordan skete det? Altså hvorfor løb hun væk? Og ufatteligt de kan løbe så vidt omkring!

Besvaret

Jeg er lige blevet ringet op. Charlotte havde set Menina onsdag i kolonihaverne bag kirkegården/v. Statsgymnasiet onsdag middag. Det er meget tæt på hjemme, så bare hun nu kan finde det sidste stykke. Jeg tager over og leder nu med det samme i området.

Besvaret
Jeg er lige blevet ringet op. Charlotte havde set Menina onsdag i kolonihaverne bag kirkegården/v. Statsgymnasiet onsdag middag. Det er meget tæt på hjemme, så bare hun nu kan finde det sidste stykke. Jeg tager over og leder nu med det samme i området.

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX'er fingre:x2:

Besvaret

MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

Besvaret
MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

 

Dejligt med en happy ending :-)

Besvaret
MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

 

Hvor er det dejligt at høre at du har fundet hende igen:5up:..

 

 

Men jeg er lidt nysgerring efter at vide hvordan hun slap løs??? må jeg spørge om det???

Besvaret

Det må du gerne. Hun slap fra min hundelufter ud af vores have og løb ud foran en bil. Det gjorde hende så forskrækket, så hun bare satte afsted. Nu skal hun bare have ro, varme og hygge i sofaen :)

Besvaret
MENINA ER FUNDET!!!!! Jeg gik rundt og ledte i kolonihaverne og så kunne jeg pludselig høre hendes halsbånd. Hun var heldigvis rigtig glad for at se mig og med møje og besvær fik jeg hende ud af den have hun havde forvildet sig ind i. Nu skal hun have et bad, noget god mad og et varmt tæppe og så skal vi bare hygge de næste dage. 1000 tak for al jeres hjælp!!!

Kærlige hilsner fra Christina og vuf fra Menina :)

Hvor er det super dejligt at høre :5up:

Besvaret

Hvor var det dog skønt at åbne op for H-F:vinken:

 

STORT TILLYKKE

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.