Hop til indhold

Musik/tracks med babylyd!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg tænkte på om der var nogen herinde der ligger inde med en cd eller nogle tracks på computeren, med babylyde, grine, græde osv.

 

Jeg spørger fordi Izzie sad og gloede på tv'et tidligere idag, med hovedet på skrå og kunne ikke forstå de lyde hun hørte :engel: Dem har hun jo aldrig hørt før.

 

Og da jeg er ret sikker på at jeg skal have børn i Izzies (forventede) leveralder, ville det være rart at vende hende til lydene mens hun er forholdsvis ung :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte på om der var nogen herinde der ligger inde med en cd eller nogle tracks på computeren, med babylyde, grine, græde osv.

 

Jeg spørger fordi Izzie sad og gloede på tv'et tidligere idag, med hovedet på skrå og kunne ikke forstå de lyde hun hørte :engel: Dem har hun jo aldrig hørt før.

 

Og da jeg er ret sikker på at jeg skal have børn i Izzies (forventede) leveralder, ville det være rart at vende hende til lydene mens hun er forholdsvis ung :mrgreen:

 

Ka du ikke youtube nogle klip?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Izzie tryg/ok ved børn? Jeg tænker bare, at måske det var smartere, bare at finde nogle småbørn, som hun kunne hilse på. Hvis det altså er muligt ;-) Der er jo mange flere ting end lydene, ved et lille barn, der kan virke underligt og måske skræmmende for en lille hund.

 

Jeg faldt lige over denne her, dog, som er lavet til netop det du skal bruge den til :-D

 

http://www.soundsofbaby.com/

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Izzie tryg/ok ved børn? Jeg tænker bare, at måske det var smartere, bare at finde nogle småbørn, som hun kunne hilse på. Hvis det altså er muligt ;-) Der er jo mange flere ting end lydene, ved et lille barn, der kan virke underligt og måske skræmmende for en lille hund.

 

Jeg faldt lige over denne her, dog, som er lavet til netop det du skal bruge den til :-D

 

http://www.soundsofbaby.com/

 

Hun er tryg ved børn og deres bevægelser. Det er babyer jeg er usikker på :engel:

 

Og kender ingen der har sådan nogle størrelser liggende :mrgreen:

 

Hvis bare jeg kan gøre hende fortrolig med lydene så tror jeg det går lidt bedre når det nu er engang :blink:

 

Du kender ikke en dansk forhandler vel??

 

Youtube er fin, men jeg ville putte lydende på hendes alene hjemme ipod liste så det blev en vane at høre de lyde. (efter lidt træning selvfølgelig :blink: ) og har jo prøvet alt og kan ikke omforme youtube videoer til mp3 :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Jeg tænkte på om der var nogen herinde der ligger inde med en cd eller nogle tracks på computeren, med babylyde, grine, græde osv.

 

Jeg spørger fordi Izzie sad og gloede på tv'et tidligere idag, med hovedet på skrå og kunne ikke forstå de lyde hun hørte :engel: Dem har hun jo aldrig hørt før.

 

Og da jeg er ret sikker på at jeg skal have børn i Izzies (forventede) leveralder, ville det være rart at vende hende til lydene mens hun er forholdsvis ung :mrgreen:

 

Jeg har faktisk masser fra nogle lydeffekt-cd'er jeg brugte/bruger til videoer. Desværre er HF sådan indrettet, at lydfiler er komplet umulige at uploade: der er simpelthen ikke mulighed for at uploade hverken mp3, wav eller nogetsomhelst andet lydformat. Man kunne så vælge at lægge filerne ind i zip-arkiver, men desværre er der her en max-grænse på 97 kb, hvilket er alt for lidt. Så jeg er bange for der ikke er noget at stille op, medmindre admin ændrer på reglerne for vedhæftninger. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk masser fra nogle lydeffekt-cd'er jeg brugte/bruger til videoer. Desværre er HF sådan indrettet, at lydfiler er komplet umulige at uploade: der er simpelthen ikke mulighed for at uploade hverken mp3, wav eller nogetsomhelst andet lydformat. Man kunne så vælge at lægge filerne ind i zip-arkiver, men desværre er der her en max-grænse på 97 kb, hvilket er alt for lidt. Så jeg er bange for der ikke er noget at stille op, medmindre admin ændrer på reglerne for vedhæftninger. :cry:

 

har du en email ? :engel:

 

så kan du bare vedhæfte mp3 filerne og sende dem til mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har MS Office, kan du benytte MS Office Online:

 

http://office.microsoft.com/en-gb/clipart/results.aspx?qu=baby&sc=24

 

Har hørt der findes programmer til at downloade musik fra Youtube med, men kender desværre ikke lige nogen. :neutral:

 

Ellers er lydsamlingscd'er gode, så det var da fint, at der lige var en der kunne hjælpe der! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...